حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموزش تبدیل دسته ای عکس به پی دی اف

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

ابزارهای زیادی برای تبدیل عکس به پی دی اف در اینترنت موجود هستند. شما برای این‌کار می‌توانید از وب‌سایت‌های آنلاین، برنامه‌های ویندوز و اپلیکیشن‌های موبایل استفاده کنید. اگر عکس‌های زیادی دارید که می‌خواهید آن‌ها را به فایل‌های PDF تبدیل کنید، باید به دنبال برنامه‌های تبدیل عکس به pdf باشید.

در این مقاله قصد داریم بهترین برنامه‌هایی که برای تبدیل دسته جمعی عکس به پی دی اف موجود هستند را بررسی کنیم. اگر شما هم یکی از افرادی هستید که در طول روز نیاز به تبدیل تصاویر زیادی دارید؛ حتما تا پایان با ما همراه باشید.

بهترین ابزارهای آنلاین تبدیل دسته ای عکس به پی دی اف

همان‌طور که در ابتدای مقاله نیز اشاره شد، ابزارهای آنلاین زیادی برای تبدیل JPG به PDF در اینترنت موجود هستند. اما تعداد کمی از آن‌ها می‌توانند این کار را به صورت دسته‌ای برای شما انجام دهند.

البته توجه داشته باشید که این ابزارها، تمام عکس‌های شما را به یک فایل PDF واحد تبدیل می‌کنند. بنابراین توقع نداشته باشید که هر فایل JPG به یک PDF جداگانه تبدیل شود.

وب سایت jpg2pdf

این وب سایت آنلاین را می‌توان بهترین ابزار برای تبدیل دسته ای عکس به پی دی اف دانست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آدرس www.jpg2pdf.com را در مرورگر اینترنت خود وارد کنید و وارد این برنامه رایگان و سریع شوید.

رابط کاربری jpg2pdf بسیار ساده است و هیچ مشکلی برای استفاده از آن، نخواهید داشت. بعد از ورود به سایت، در مرکز صفحه یک آیکون سبز رنگ با عنوان “Upload files” مشاهده می‌کنید؛ روی آن کلیک کنید و تمام عکس‌هایی که می‌خواهید به PDF تبدیل شوند را انتخاب کنید. در نهایت روی گزینه “Combined” کلیک کرده و منتظر دریافت فایل پی دی اف نهایی باشید.

بعد از تبدیل عکس‌ها به PDF فایل مورد نظر شما به صورت اتوماتیک دانلود شده و در تلفن همراه یا موبایل شما ذخیره می‌شود.

این ابزار کاملا رایگان بوده و هم در تلفن همراه و هم در کامپیوتر یا لپ تاپ، قابل استفاده است.

وب سایت smallpdf

Smallpdf یکی دیگر از ابزارهای آنلاینی است که می‎توانید برای تبدیل دسته ای عکس به پی دی اف روی آن حساب کنید. رابط کاربری این برنامه هم بسیار ساده است و از کار کردن با آن، حتما لذت خواهید برد.

وارد وب سایت این ابزار به آدرس اینترنتی www. smallpdf.com شده و در مرکز صفحه، گزینه “Choose Files” را انتخاب کنید. همه تصاویر مورد نظر خود را به صورت همزمان، آپلود کنید و در انتها، از گوشه بالا سمت راست، گزینه آبی رنگ “Convert” را تایید نمایید. بعد از چند لحظه، فایل نهایی آماده شده و می‌توانید آن را دانلود کنید.

از این ابزار آنلاین می‌توانید در تمامی سیستم عامل‌ها (ویندوز، اندروید و آی او اس) استفاده کنید. در صورتی که می‎خواهید از امکانات ویژه Smallpdf برخوردار شوید، باید با پرداخت اشتراک سالانه، عضو پرمیوم آن شوید.

وب سایت ilovepdf.com

از اسم این ابزار کاملا مشخص است که برای عاشقان فایل‌های پی دی اف طراحی شده است. یک وب سایت رایگان که می‌تواند در کمترین زمان ممکن، انواع فایل‌ها از جمله jpg را به PDF تبدیل کنید.

برای استفاده از ilovepdf.com تنها به اتصال اینترنت و یک مرورگر نیاز دارید. پس از ورود به صفحه اصلی این وب سایت، روی آیکون قرمز رنگ “Select JPG images” کیک کرده و تصاویر مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از آپلود فایل‌‌ها، در گوشه پایین سمت راست، روی گزینه “Convert to PDF” کلیک کنید.

به همین راحتی می‌توانید تمام عکس‌هایی که مد نظر دارید را به یک فایل PDF واحد تبدیل کنید. استفاده از این برنامه، هم در تلفن‌های همراه و هم در سیستم‌های کامپیوتری، امکان‌پذیر است.

وب سایت convert-jpg-to-pdf

این وب سایت به صورت اختصاصی و برای تبدیل فایل‌های JPG به PDF طراحی شده است. به همین دلیل، می‌توانید بهترین استفاده را از آن داشته باشید. پس از ورود به convert-jpg-to-pdf و در مرکز صفحه، روی گزینه آبی رنگ “Select JPG files” کلیک کنید. اکنون باید عکس‌های مورد نظر خود را انتخاب کرده و در این برنامه آپلود نمایید.

چند لحظه صبر کنید تا همه تصاویر با موفقیت بارگذاری شوند. پس از آن، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی گزینه “Convert to PDF” کلیک کنید. یک فایل PDF واحد در اختیار دارید که شامل تمام عکس‌های مورد نظر شما است.

وب سایت pdfcandy

به عنوان آخرین ابزار آنلاین، نوبت به معرفی pdfcandy می‌رسد. یک وب سایت بسیار قدرتمند، رایگان و البته با رابط کاربری آسان و جذاب. بدون شک این برنامه می‌‌تواند یک انتخاب ایده آل برای تبدیل دسته ای عکس به پی دی اف باشد.

بعد از ورود به وب سایت pdfcandy در بالای صفحه، روی گزینه Add Files کلیک کرده و تصاویر مد نظر خود را آپلود کنید. چند لحظه صبر کنید و بعد از آماده شدن فایل PDF روی گزینه Download File کلیک کنید.

به همین راحتی می‌توایند به تعداد دلخواه از تصاویر را به یک فایل پی دی اف تبدیل کنید و همه آن‌ها را در کنار هم، داشته باشید.

بهترین اپلیکیشن ها برای تبدیل دسته ای عکس به پی دی اف

اپلیکیشن‌های موبایل برای هر کاری در دسترس هستند. برای تبدیل دسته ای عکس به پی دی اف هم می‌توایند روی برخی از این برنامه‌ها حساب کنید. ما در ادامه و برای راحتی کاربران موبایل، بهترین اپلیکیشن‌های موجود در این زمینه را معرفی می‌‎کنیم.

اپلیکیشن JPG to PDF Converter (برای اندروید)

این برنامه برای تلفن‌های همراه اندروید در دسترس است و می‌توانید آن را از فروشگاه گوگل پلی دانلود کرده و روی موبایل خود، نصب کنید. به دلیل رابط کاربری آسان، کار کردن با JPG to PDF Converter فوق‌العاده آسان و البته لذت‌بخش است.

بعد از نصب برنامه آن را اجرا کرده و عکس‌های مورد نظر خود را برای تبدیل به پی دی اف انتخاب کنید. مواردی مانند اندازه، ارتفاع و عرض فایل PDF را تنظیم کرده و در نهایت، روی Convert to PDF ضربه بزنید. تنها چند لحظه طول می‌کشد و بعد از آن، فایل نهایی در تلفن همراه شما، دانلود شده و می‌توانید از آن استفاده کنید.

برنامه JPG to PDF Converter روی سیستم عامل‌های اندروید 4,4 به بالا قابل نصب است. این اپلیکیشن توانسته است در فروشگاه گوگل پلی، نمره عالی 4.4 از 5 را از کاربران، دریافت نماید.

بیشتر بخوانید : آموزش برش تصاویر در ورد

اپلیکیشن JPG to PDF Converter (برای آیفون)

خوشبختانه کاربران آیفون هم می‌توانند به‌سادگی تبدیل دسته ای عکس به پی دی اف را انجام دهند. اپلیکیشن JPG to PDF Converte‪r برای این افراد نیز در دسترس است. کافیست وارد فروشگاه اپ استور شده و این ابزار بسیار کاربردی و سریع را دانلود و در دستگاه آیفون یا آیپد خود نصب کنید.

با استفاده از این اپلیکیشن، حتی می‌توانید عکس‌هایی که به وسیله دوربین تلفن همراه گرفته‌اید را هم به راحتی و در کمترین زمان ممکن، به فایل PDF تبدیل کنید. تنها کافیست مجموعه تصاویر خود را انتخاب کرده و اجازه دهید که JPG to PDF Converte‪r کارش را انجام دهید.

این ابزار توانسته است از کاربران فروشگاه اپ استور، نمره 3.8 از 5 را دریافت کند؛ البته که عالی نیست؛ اما به عنوان یک کانورتر باکیفیت، می‌توانید روی آن حساب کنید.

PDFelement (اندروید و آیفون)

از این اپلیکیشن می‌توانید هم در دستگاه‌‌های اندروید و هم آیفون، به‌راحتی استفاده کنید. در اولین قدم، بسته به سیستم عامل موبایلتان، آخرین نسخه از برنامه PDFelement را در فروشگاه‌های گوگل پلی یا اپ استور دانلود کرده و نصب کنید.

از این ابزار علاوه بر تبدیل دسته ای عکس به پی دی اف می‌توانید برای اموری از قبیل ترکیب چند فایل با همدیگر، ویرایش فایل PDF و حاشیه‌گذاری متن و… استفاده کنید.  تعداد دفعات دانلود PDFelement در فروشگاه‌های اپ استور و گوگل پلی، به خوبی نشان از کیفیت بالای آن می‌دهد.

در صورتی که از کاربران تلفن همراه محسوب می‌شوید و ترجیح می‌دهید فایل‌های JPG خود را در این دستگاه‌ها به PDF تبدیل کنید، علاوه بر اپلیکیشن‌های بالا، از وب‌سایت‌های آنلاینی که در ابتدای مقاله نیز معرفی کردیم، به راحتی استفاده کنید.

در مجموعه و بعد از بررسی تمامی ابزارهای موجود برای تبدیل دسته ای عکس به پی دی اف ما به شما، وب سایت jpg2pdf را به عنوان بهترین انتخاب ممکن، پیشنهاد می‌دهیم.

کلام پایانی

اگر از کاربرانی هستید که به صورت مداوم با تبدیل JPG به PDF سروکار دارید، باید به دنبال برنامه‌هایی باشید که این کار را به صورت یک‌جا برای شما انجام می‌دهند. دقیقا به همین دلیل، ما سعی کردیم بهترین ابزارهای تبدیل دسته ای عکس به پی دی اف را بررسی کرده و معرفی کنیم.

امیدواریم این مقاله که توسط مجله تکنولوژی ایده آل تک آماده شده و در اختیارتان قرار گرفت، توانسته باشد نظر مثبت شما عزیزان را جلب نماید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات