حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو A54 با مدیاتک هلیو P35 و قیمت ۱۸۵ دلار رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اوپو

اوپو امروز به صورت رسمی از گوشی اوپو A54 رونمایی کرد. این مدل جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت از سری A است که از تراشه مدیاتک و شارژ سریع 18 وات بهره می برد.

اوپو A54

غول فناوری چینی این دستگاه را به جای A53 که در آگوست سال 2020 به بازار معرفی شد و به عنوان جانشین مدل A31 که در فوریه سال 2021 عرضه شد، رونمایی کرده است. مشخصات تقریباً یکسان است، با این حال این گوشی از پیشرفت های قابل توجهی نسبت به مدل قبلی برخوردار است.

به نقل از gizmochina، یکی از این پیشرفت ها، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در حفره جلو صفحه نمایش است که در A31 از دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده شده بود. این دوربین همچنین AI Beauty 2.0 را ارائه می دهد که باعث افزایش کیفیت و بهبود عکس های سلفی می شود. از دیگر تغییرات می توان به اسکنر اثر انگشت اشاره کرد که اکنون در کنار تلفن هوشمند نصب شده است. در مورد مشخصات، این دستگاه از یک صفحه نمایش 6.51 اینچی HD + در جلو بهره می برد، در حالی که در قسمت پشتی ماژول دوربین سه گانه 13 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی قرار دارد.

اوپو A54 5G

این گوشی دارای پردازنده قدیمی مدیاتک Helio P35 SoC است که با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است. منبع تغذیه آن توسط یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپری است که از شارژ سریع 18 وات پشتیبانی می کند. از ویژگی های اضافی می توان به مقاومت در برابر رطوبت و دارای گواهی IPX4 اشاره کرد و بر روی سیستم عامل Android 10 مبتنی بر ColorOS 7.2 پوسته سفارشی اجرا می شود. از دیگر ویژگی های آن می توان به Wi-Fi 802.11ac ، بلوتوث 5.0 ، USB-C و جک صوتی 3.5 میلی متری اشاره کرد.

این گوشی در دو رنگ آبی و مشکی و با قیمت 185 دلار از هفته آینده عرضه می شود.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خوب نیست🤔

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی