حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۴۰۰ با اندروید برای گوشی های ساده، هنوز زنده است

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، نوکیا

اولین مرتبه ۱ سال و نیم پیش بود که با هم در ترنجی خواندیم، یک موبایل ساده نوکیا با نسخه ویژه اندروید برای فیچرفون‌ها دیده شد. پس از آن شاهد کم فروغ شدن اخبار پیرامون آن شدیم. امروز اما با انتشار مدارکی می بینیم که نوکیا ۴۰۰ با اندروید برای گوشی های ساده، هنوز زنده است. در حقیقت احتمالا Nokia 400 با سیستم عامل GAFP یا “Google Android Feature Phone” ارایه خواهد شد.

نوکیا ۴۰۰ با نسخه جدید اندروید برای گوشی های ساده دکمه ای

آخرین مرتبه ای که درباره نوکیا ۴۰۰ خبری شنیدیم، در ژانویه سال ۲۰۲۰ بود، که این دستگاه توسط اتحاد WiFi تأیید شد. این گواهینامه نشان داد که گوشی ساده نوکیا با یک فرکانس WiFi روی فرکانس 2.4 گیگاهرتزی همراه خواهد بود و از سیستم عامل GAFP یا Google Android Feature Phone برای تلفن های هوشمند استفاده می کند.

اکنون Hikari Calyx که یک منبع شناخته شده اخبار مربوط به نوکیا است، خبر جدیدی برای ما دارد. او تأیید می کند که سیستم عامل GAFP گوگل روی گوشی دکمه ای بعدی نوکیا استفاده خواهد شد. این گوشی برای اپراتور هندی ساخته می شود و با یک برنامه از پیش نصب شده مربط به پرداخت و تلویزیون ارائه می شود.

نوکیا ۴۰۰

نوکیا ۴۰۰

وی همچنین ارایه سیستم عامل GAFP را از رزولوشن ۲۴۰ در ۳۲۰ پشتیبانی می کند را اعلام کرد. Hikari پیشنهاد می کند که اسم رمز این دستگاه می تواند Iron Patriot باشد، اما اطلاعات هنوز در هیچ کجا یافت نمی شوند.

پایین تر می توانید اسکرین شات منتسب به GAFP را ببینید:

اسکرین شات GAFP

اسکرین شات GAFP

گوشی Nokia 400 که با نام TA-1208 نیز شناخته می شود با پردازنده Unisoc SC9820e در کنار 512 مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود که این برای دستگاه های سطح پایین مورد انتظار است. امیدوارم، گوگل ویژگی های این سیستم عامل اندرویدی خود را تغییر داده تا به خوبی با این سخت افزار کار کند.

تاریخ معرفی هنوز مشخص نیست، اما شاید این دستگاه در رویداد ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ نوکیا رونمایی شود.

نظر شما چیست؟ به ارایه اندروید برای گوشی های ساده دکمه ای، نگاه مثبتی دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S AH

چه باحاله

Babak

باید دید در مقابلkai .OSچه برتری داره

Milad7

یادش بخیر قدیما ۱۲۰۲ داشتم هر هفته قاب رنگارنگ روش مینداختم😕 دورانی بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)