حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Denver با اسنپدراگون ۴۸۰ و قلم معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، موتورولا

اوایل سال جدید میلادی استیو همرستوففر ملقب به OnLeaks، افشاگر معروف، رندرهای سه بعدی از یک گوشی هوشمند موتورولا را به اشتراک گذاشت که وی آن را Moto G Stylus 2021 نامید. فقط چند روز بعد، این شرکت گوشی با این نام را تایید کرد اما اعلام کرد که با عکس های منتشر شده تفاوت دارد. اکنون پس از چند ماه، اطلاعات بیشتری در مورد گوشی موتورولا که با اسم رمز Denver شناخته می شود، منتشر شده است.

موتورولا Denver با اسنپدراگون ۴۸۰ و قلم معرفی خواهد شد

جزئیات جدید درباره این تلفن هوشمند موتورولا که مجهز به قلم نیز هست از نشریه TechnikNews منتشر شده است. طبق گفته های این نشریه، این تلفن با نام رمز “دنور” شناخته می شود. متأسفانه، آن ها هنوز از نام تجاری دستگاه اطلاعی ندارند.

به هر حال ، طبق اخبار منتشر شده، موتورولا Denver به یک پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۴۸۰ که از فناوری 5G استفاده می کند، مجهز می شود که در داخل Moto G50 که اخیراً نیز رونمایی شده است استفاده شده بود. این گوشی با 4 گیگابایت رم همراه خواهد بود اما در انواع حافظه 64 و 128 گیگابایتی در دسترس خواهد بود.

بعلاوه، این گوشی از یک دوربین چهارگانه در پشت بهره می برد. تنظیمات دوربین شامل یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی Samsung S5KGM1ST، یک سنسور اولتراواید 8 مگاپیکسلی Samsung S5K4H7، یک سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی 2 مگاپیکسلی OmniVision OV02B1B است. در حالی که در جلو، این دستگاه دارای یک سنسور 16 مگاپیکسلی OmniVision OV16A1Q برای عکس های سلفی و تماس های ویدیویی خواهد بود.

 

اسنپدراگون ۴۸۰ به عنوان ارزان ترین تراشه 5G کوالکام رسما معرفی شد

 

در مورد صفحه نمایش اطلاعاتی منتشر نشده است اما می تواند مانند سایر دستگاه های قبلی Moto G Stylus یک صفحه + FHD را به نمایش بگذارد. در آخر، موتورولا دنور از جک هدفون 3.5 میلی متری بهره می برد و در دو رنگ (قرمز ، خاکستری) در دسترس خواهد بود. هنوز زمان معرفی و عرضه این مدل مشخص نشده است اما منابع خبری می گویند موتورولا در این ماه این گوشی را معرفی خواهد کرد.

 

نظر شما درباره گوشی موتورولا Denver چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

راضی ب زحمت نبودیم قلم اضافی کنی

Milad7

بعید میدونم مورد استقبال قرار بگیره😬 راهی که موتورولا میره تهش ورشکستگی هست😕

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی