حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۱ ایسوس Zenfone 7 رسما ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۱، ایسوس

حدودا هفت ماه پیش بود که ایسوس زنفون ۷ پرو و ایسوس زنفون ۷ با دوربین سه گانه چرخان رسما معرفی شد. این دستگاه با اندروید ۱۰ رونمایی شد. خبر خوب امروز این است که آپدیت اندروید ۱۱ ایسوس Zenfone 7 رسما ارایه شد.

آپدیت اندروید ۱۱ ایسوس Zenfone 7

به گزارش GizChina، ایسوس قول داد که این گوشی های پرچمدار را در اسرع وقت به اندروید ۱۱ به روز کند، اما حتی ZenFone 6 از سال ۲۰۱۹ هم زودتر از این دستگاه ها به روز شد. ایسوس زنفون ۶ اولین تلفن هوشمند با مکانیسم دوربین چرخان از ایسوس بود که در ماه دسامبر در تایوان به روزرسانی شد و در ژانویه این شرکت عرضه جهانی آن را آغاز کرد. عجیب است که ببینیم گوشی های هوشمند جدید باید تا امروز منتظر به روزرسانی وعده داده شده باشند.

با اینکه مدتی طول کشید اما از امروز، سری ZenFone 7 در حال پیوستن به گروه های منتخب تلفن های هوشمند دارای جدیدترین سیستم عامل Google است.

دوربین چرخان ایسوس زنغون ۷ پرو

دوربین چرخان ایسوس زنفون ۷ پرو

به روزرسانی جدید نرم افزار به گوشی های ZenFone 7 و ZenFone 7 Pro در تایوان، یعنی بازار خانگی Asus رسیده است. این شرکت تمایل دارد تا از بازار داخلی خود برای انتشار به روزرسانی ها و قبل از انتشار آنها در خارج از کشور استفاده کند. این یک استراتژی است که باعث می شود سامسونگ را بخاطر بیاوریم که عموما در ابتدا در کره جنوبی بروزرسانی را ارایه می دهد. البته اگر بخواهیم واقع بین تر باشیم، معمولا هر دستگاهی در هر بازاری که بیشتر فروخته باشد، معمولا در همان بازار سریع تر آپدیت می گیرد.

آپدیت جدید ایسوس برای زنفون ۷ با شماره ساخت 30.40.30.93 ارائه می شود. دوست داشتنی است که به روزرسانی جدید، با سطح وصله امنیتی مارس ۲۰۲۱ همراه است.

سری ZenFone 7 سیستم عامل اندروید نزدیک به نسخه اصلی را اجرا می کند. بنابراین، کاربران از موضوعات جدید معرفی شده مانند مجوز یک بار برای برنامه ها، اعلان های سازماندهی شده تر، اعلان های حبابی طور و موارد دیگر بهره خواهند برد.

ایسوس همچنین شامل به روزرسانی برخی از برنامه های داخلی خود است. به گفته این شرکت تایوانی، این به روزرسانی به صورت دسته ای در حال اجرا است. بنابراین ممکن است حداقل چند روز طول بکشد تا تمام گوشی های زنفون و زنفون ۷ پرو را در تایوان تحت پوشش قرار دهد. سپس به ارایه جهانی خواهیم رسید.

نظر شما چیست؟ عملکرد ایسوس در ارایه آپدیت را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

پروژه ی ناموفق ایسوس😕

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)