حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه مقاوم اپل واچ ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند

پس از سالها تکیه بر “کیس های مقاوم” تولید شده توسط تولیدکننده ثالث برای کاربران نیازمند به یک نسخه مقاوم تر از اپل واچ، گفته می شود که اپل در حال بررسی یک مدل اپل واچ برای کاربران با کاربری های پرخطر است. گفته می شود که احتمالا همراه با اپل واچ سری ۷ نسخه مقاوم اپل واچ هم ارایه خواهد شد.

نسخه مقاوم اپل واچ

گفته می شود اگر اپل به برنامه های فعلی خود ادامه دهد، اپل واچ مقاوم به بازار خواهد آمد. این نمونه از اپل واچ ویژگی های مهندسی شده سخت افزاری برای مقاومت بیشتر دارد. این ویژگی ها مانند محافظت از گوشه ها و مقاومت بیشتر در برابر ضربه نسبت به مدل موجود را دارد.

در کنار این تلاش ها، گفته می شود که اپل در حال کار بر روی ثبت بهتر ورزش شنا است.

اپل واچ

اپل واچ

گزارش بلومبرگ ادعا می کند که این “حداقل برای دومین بار” است که اپل این روند ارزیابی را پشت سر می گذارد.

زمان بندی مشخصی برای معرفی اپل واچ مقاوم وجود ندارد. این گزارش ادعا می کند که بحث های داخلی حول و حوش ارایه “در اولین فرصت” در سال های ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲ می چرخد. اگرچه، مانند اکثر گزارش های مشابه در مورد محصولات آینده اپل، این سلب مسئولیت عادی وجود دارد که ممکن است برنامه های اپل تغییر کند و شاید این محصول هرگز تولید نشود.

احتمال سنجش قند خون در اپل واچ سری ۷

گزارش روز جمعه اولین گزارشی است که ادعا می کند ممکن است مدل مقاوم اپل واچ به موازات اپل واچ سری ۷ ارایه شود. چند شایعه دیگر در مورد اپل واچ مدل ۲۰۲۱ وجود دارد که شامل با یک مورد اصلی – و تکرار شده – می شود، ویژگی non-invasive glucose monitoring یا “نظارت بر قند خون” به صورت غیرتهاجمی شاید در اپل واچ سری ۷ ارایه شود.

نظر شما چیست؟ منتظر اپل واچ های جدید هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خیلی هم خوب 👍🏻

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)