حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کنسول بازی کوالکام مبتنی بر اندروید و با الهام از Nintendo Switch در حال ساخت است

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | کنسول بازی، کوالکام

خبرهای جدیدی منتشر شده که نشان می دهد کوالکام در حال ساخت یک کنسول بازی است که از اندروید استفاده می کند و طراحی مشابه نینتندو سوییچ دارد. کنسول بازی کوالکام قرار است تا سال ۲۰۲۲ روانه بازار شود.

کنسول بازی کوالکام

با نگاهی به تصاویر نمونه اولیه دستگاه که به تازگی منتشر شده است، نشان می دهد که کنسول بازی کوالکام از سوئیچ نینتندو الهام گرفته شده است. دستگاهی که طبق شایعات باید تا سال ۲۰۲۲ وارد بازار شود.

گفته می شود این کنسول بازی در هر طرف دارای کنترل کننده هایی قابل جدا شدن است. این کنترل کننده ها توسط نام های بزرگی در صنعت بازی ها طراحی و تولید می شوند اما هیچ اشاره ای به اینکه این افراد و شرکت ها چه کسانی هستند، نشده است.

 

اسنپدراگون 870 رسما معرفی شد

 

به نقل از androidpolice، این کنسول احتمالا به عنوان یک گوشی هوشمند با ضخامت زیاد طراحی و تولید می شود. گفته شده است که ضخامت اضافی به پردازنده این امکان را می دهد تا عملکرد بهتر و کارآمدتری نسبت به تلفن های هوشمند داشته باشد که برخی محدودیت ها را به دلیل باریک بودن بدنه دستگاه پذیرفته اند.

این فضای اضافی همچنین امکان تعبیه یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپری را فراهم می کند که به طور قابل توجهی بزرگ تر از ظرفیت باتری 4310 میلی آمپری خود Nintendo Switch است. کوالکام همچنین پشتیبانی از شارژ سریع را به این دستگاه اضافه می کند، بنابراین می توانید در کمترین زمان ممکن دستگاه را به حالت کامل شارژ کنید و با خیال آسوده دوباره به بازی برگردید.

کنسول بازی کوالکام

 

طراحی مشابه نینتندو سوییچ تنها ویژگی وام گرفته شده کنسول بازی کوالکام نیست. این دستگاه همچنین از نمایشگر پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد به یک نمایشگر خارجی مانند مانیتور یا تلویزیون متصل شود. متأسفانه، ما نمی دانیم که آیا از پورت شارژ USB-C برای خروجی نمایشگر استفاده می کند یا اینکه یک پورت جداگانه برای آن طراحی می شود.

 

کوالکام دستگاه را با اندروید ۱۲ و همراه با برنامه ها و سرویس های گوگل ارائه می کند. همچنین گزارش شده است که این دستگاه علاوه بر پلت فرم محتوای اختصاصی Qualcomm ، از برنامه Epic Games Store که هنوز در دسترس قرار ندارد نیز برخوردار خواهد بود. اگرچه هیچ تأییدی برای مشارکت با هیچ یک از سیستم عامل های بازی وجود ندارد، اما عاقلانه خواهد بود اگر این کار باعث شود جریان ثابت محتوایی برای دارندگان این دستگاه و کنسول بازی کوالکام فراهم شود.

 

اسنپدراگون ۸۶۰ | Snapdragon 860 کوالکام رسما معرفی شد

 

پیش بینی می شود کنسول بازی جدید کوالکام از پردازنده نسل بعدی اسنپدراگون کوالکام برخوردار باشد و به لطف مودم Snapdragon X55 از 5G برخوردار خواهد بود. این دستگاه همچنین دارای GPS ، بلوتوث و شتاب سنج ها خواهد بود. طبق شنیده ها کوالکام برای این دستگاه قیمت ۳۰۰ دلاری را در نظر گرفته است اما هنوز هیچ جزییاتی از آن منتشر نشده است.

باتوجه به سیاست عدم اظهارنظر کوالکام پیرامون شایعات، هنوز هیچ یک از مدیران بلندمرتبه این شرکت در این خصوص اظهارنظری نکرده است. نظر شما درباره کنسول بازی کوالکام چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اولش نوشتید مودم ایکس۵۵ داره و بعد نوشتید معلوم نیست سیم کارت پشتیبانی میکنه یا فقط وای‌فای

Mahdi

سایت gizmochina می۱۰ اس رو بررسی کرده ، میگه یکی از خنک ترین گوشی های غیر گیمینگ سال واسه بازیه و پایداری عالی داره ، پابجی ۸۹ فریم و گنشین ایمپکت ۵۶ فریم

Mahdi

دز ضمن گفت اگه یه گوشی واسه بازی میخواید و نمیخواید ظاهر گیمینگ داشته باشه این گوشی یکی از پیشنهادات هست

S AH

لینک بررسی رو بده ممنون

Mehrdad021

لطفا درباره شبیه egg ns emulator مطلب قرار بدین . اولین شبیه ساز اجرای روان بازی های نینتندو سوئیچ روی اندروید !
روی Poco X3 با اسنپدراگون 732G میشه بازی های کنسولی رو راحت اجرا کرد .
خدایی هیچ سایتی به این شبیه ساز نپرداخته و با توجه به گیمر های زیاد ایرانی خیلی از این پست درباره شبیه ساز egg ns emulator استقبال میشه خیلی ….
هیچ آموزشی هم نیاز نیست فقط باید بازی های نینتندو سوئیچ رو با فرمت NSP دانلود و در مسیر زیر کپی کرد ! تامام
eggns/Games

خیلی عالیه خیلیییییییییییی . بازی هایش از تمام شبیه ساز های دلفین و PPSSP عالی تره .
مخصوصاً بازی فوتبالش
حتی تو یوتوب پر شده از ودیو های تست بازی egg ns
معروفترینش TechUtopia هست
تست EGG NS روی Poco X3 اقتصادی
https://www.youtube.com/watch?v=m785EunKy9M

این هم سایت رسمیش :
https://eggns.wordpress.com
که آخرین نخسه این اپ رو قرار داده
حتی برخی سایت های ایرانی این شبیه ساز رو قرار دادن میشه سرچ کنید دانلود شبیه ساز egg ns که یاس دی ال و سایت های ایرانی دارن قرارش میدن . لطفا ترنجی هم معرفی کنه . خیلی عالیه .

Mehrdad021

دلیل ساخت کنسول کوالکام هم همین شبیه ساز بازی های نیتندو سوئیچ اندروید هست که دنیای بازی رو راحت میشه روی اندروید اجرا کرد .

Mehrdad021

@رسول فروغی
با تشکر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی