حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خرید خودرو تسلا با بیت کوین از امروز آغاز می شود

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | رمزارز

ایلان ماسک مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا امروز رسما اعلام کرد که از این پس می توان خودروهای تسلا را با استفاده از ارز دیجیتال بیت کوین (BTC) خریداری کرد. مدیرعامل شرکت خودروهای برقی تسلا گفته است که این شرکت بیت کوین را به طور مستقیم خواهد پذیرفت و بیت کوین جمع آوری شده را بدون تبدیل به ارز فیات، نگهداری می کند. خرید خودرو تسلا با بیت کوین درحال حاضر فقط برای کاربران آمریکایی دردسترس خواهد بود.

خرید خودرو تسلا با بیت کوین

شرکت خودروهای برقی تسلا اواسط بهمن ماه و پس از خرید 1.5 میلیارد دلار بیت کوین، برای اولین بار از تمایل خود برای پذیرش این ارز دیجیتال هنگام خرید محصولات این شرکت خبر داد. گزینه خرید محصولات تسلا با استفاده از بیت کوین درحال حاضر فقط برای مشتریان ساکن ایالات متحده ارائه می شود.

 

نظر گرگ وال استریت درباره بیت کوین تغییر کرد!

 

تاکید ایلان ماسک بر این مسئله که بیت کوین بدست آمده از طریق فروش خودروهای این شرکت به ارز فیات تبدیل نخواهد شد، حاکی از آن است که نه تنها از این ارز به عنوان یک واسطه معاملاتی بلکه به عنوان یک ابزار سرمایه گذاری استفاده می شود. ایلان ماسک بارها از علاقه خود به ارزهای دیجیتال سخن به میان آورده است و حالا شاهد اقدام عملی دومین فرد ثروتمند دنیا در شرکت تحت مالکیتش در جهت پذیرش بیت کوین هستیم.

به نقل از cointelegraph، تسلا با اجرای گره های اختصاصی بیت کوین خود، به یک شبکه جهانی از اپراتورهای همتا به همتا خواهد پیوست که میزبان و همگام کننده بلاک چین بیت کوین هستند.

تسلا بیت کوین می خرد

آن دسته از کاربرانی که از طریق IP مستقر در ایالات متحده از وب سایت تسلا بازدید می کنند، اکنون شاهد اضافه شدن یک ابزار جدید پرداخت بیت کوین به گزینه های پرداخت هستند. تأثیر پذیرش بیت کوین در تسلا ممکن است اوایل روز چهارشنبه در بازار ارزهای رمزنگاری شده احساس شود. هم زمان با انتشار این خبر، ارزش دلاری بیت کوین با 5 درصد افزایش از ۵۴ هزار دلار به ۵۶ هزار دلار رسیده است.

در شرایط و ضوابط مربوط به بیت کوین در تسلا تصریح شده است که بیت کوین تنها دارایی دیجیتالی است که تسلا در حال حاضر به عنوان گزینه ای برای پرداخت قیمت محصولات خود قبول می کند.

 شما نمی توانید با استفاده از سایر دارایی های دیجیتال از جمله هاردفورک بیت کوین مانند Bitcoin Cash و Bitcoin SV و دیگر آلت کوین ها مانند اتریوم، کاردانو و… از ما خرید کنید. کیف پول دیجیتالی بیت کوین ما برای شناسایی یا دریافت دارایی های دیجیتالی غیر از بیت کوین پیکربندی نشده است.

 

مدیرعامل بایننس می گوید هرگز بیت کوین نمی فروشم

 

به نظر شما تاثیر خرید خودرو تسلا با بیت کوین در آینده ارزهای دیجیتال چگونه خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

عالی👍🏻👍🏻👍🏻

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی