حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش مصرف باتری گوشی هواوی P30 Pro بعد از آپدیت EMUI 11

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | آپدیت، هواوی

هواوی پی ۳۰ پرو یکی از بهترین گوشی های هوشمند است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. همچنین در بخش دوربین یکی از مدعیان است و ما هم در بررسی خود، عملکرد خوبی از آن دیدیم. امروز در گزارشی شاهد افزایش مصرف باتری گوشی هواوی P30 Pro بعد از آپدیت EMUI 11 هستیم.

افزایش مصرف باتری گوشی هواوی پی ۳۰ پرو

از پنل OLED لبه خمیده 6.47 اینچی گرفته تا تراشه Kirin 980 و همچنین سیستم دوربین چهارگانه عقب، به کاربران امکان می دهد عکس های مسحورکننده ای با کیفیت بالا تهیه کنند.

تعدادی از کاربران درباره کاهش عمر باتری هواوی پی ۳۰ پرو گزارش های داده اند. این به آن دلیل نیست که با یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی ارائه می شود که از شارژ سریعتر با توان ۴۰ وات و فناوری SuperCharge هواوی پشتیبانی می کند، بلکه احتمالا مربوط به آپدیت اخیر آن می شود.

هواوی P30 Pro با EMUI 9.1 ارایه است و این شرکت با ارایه دو آپدیت مهم دیگر از جمله EMUI 10.0 و EMUI 10.1 و سپس EMUI 11.0 عملکرد خوبی در ارایه آپدیت داشت.

جدیدترین نسخه EMUI یعنی EMUI 11 دارای مجموعه جدیدی از ویژگی ها از جمله صفحه نمایش همیشه روشن (AOD)، انیمیشن نرم در رابط کاربری و قابلیت استفاده بیشتر از طریق جدیدترین تغییرات ایجاد شده در کل سیستم نرم افزار است.

آپدیت EMUI 11

رابط کاربری EMUI 11 مطمئناً تعدادی پیشرفت جدید برای Huawei P30 Pro به ارمغان آورده و در حال حاضر برای مناطق مختلف جهان در حال ارایه است. با این حال، اشکالات احتمالی هیچ وقت از قبل خبر نمی دهند!

تعدادی از کاربران در Reddit گزارش دادند که پس از آپدیت EMUI 11 هواوی پی ۳۰ پرو به احتمال زیاد با یک مشکل معمول روبرو می شوید: افزایش مصرف باتری.

افزایش مصرف باتری پس از آپدیت EMUI 11 هواوی پی ۳۰ پرو

افزایش مصرف باتری پس از آپدیت EMUI 11 هواوی پی ۳۰ پرو

به گفته یکی از کاربران Reddit، هواوی P30 Pro پس از نصب EMUI 11 انرژی بیشتری مصرف می کند و اشاره کرد که این مورد در EMUI 10 وجود ندارد. در پاسخ به این پست، برخی از کاربران دیگر به همان مشکل اشاره کردند.

البته این در حالی این که برخی از دیگر کاربران به گوشی های خود اشاره کردند که پس از چند روز استفاده از EMUI 11 عملکرد باتری را بهبود داده است.

با این حال تعداد کاربرانی که این مشکل را گزارش می دهند بسیار محدود است و همه شکایات یکسانی ندارند اما اخیراً، مصرف کنندگان چینی P30 Pro هم این مشکل را گزارش کرده اند.

به گفته huaweicentral هنوز در مورد چگونگی بروز این مسئله هیچ تصوری وجود ندارد اما قطعاً فکر می کنیم این موضوع می تواند به بهینه سازی نرم افزار مربوط شود.

اگر شما هواوی پی ۳۰ پرو دارید، لطفا به ما بگویید که پس از آپدیت EMUI 11 به مشکل باتری برخورده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S AH

دیگه وقت تعویض این موبایل رسیده!
S20 fe
Poco F2 pro
و حتی
Mate 30 Pro
چشمک میزنن⁦⁩

Finch

پس چرا برای پی۴۰پروی من نیومده😑

Pouya

عع😐
عجیبه چون برای ۵ تی اومده برا پی ۴۰ پرو نیومده 😐
البته من از باتریم راضیم شاید یه کمی بهترم شده باشه تازه
اگر اومد به نظرم نگرانش نباش برای پی سی پرو عه فک کنم فقط اونم یه تعدادی گزارش دادن فک نکنم همه گیر باشه

Finch

برام مهم نیست چی میشه بعدش چون تا بعد از ۱۳ بیشتر این گوشیو ندارم

خوشم نمیاد ازش بدرد من نمیخوره

Mahdi

دوربینش چطوره ؟ رقیب ۱۲ پرومکس میشه؟

Milad7

سلام.
چرا ازش راضی نیستی؟ معایبش چی هست؟

Milad7

طبیعی هست دیگه کم کم وقت بازنشسته شدنش هست طبیعتا کمپانی وقت زیادی برای بهینه سازی اپدیت های این گوشی صرف نمیکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)