حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر آیفون ۱۳ پرو از پنل LTPO OLED سامسونگ استفاده خواهد کرد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل

در حالی که سامسونگ سال گذشته شروع به استفاده از نمایشگرهای با رفرش ریت بالا در تلفن های هوشمند خود کرد، اپل هنوز این فناوری را در آیفون های خود پیاده سازی نکرده است. شایعه شده بود که این شرکت از نمایشگر با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز در سری آیفون ۱۲ استفاده می کند، اما به دلیل نگرانی در مورد دوام باتری، هرگز عملی نشد. اکنون گزارش شده است که نمایشگر آیفون ۱۳ پرو از پنل LTPO OLED سامسونگ استفاده خواهد کرد.

استفاده نمایشگر آیفون ۱۳ پرو از پنل LTPO OLED سامسونگ

طبق گزارشی از The Elec اپل از پنل های LTPO OLED سامسونگ دیسپلی با پشتیبانی از رفرش ریت تطبیق پذیر ۱۲۰ هرتز در سری آیفون ۱۳ استفاده خواهد کرد. به نظر می رسد این شرکت پیش از این سفارشات صفحه های نمایش جدید را ثبت کرده است. سامسونگ خط تولید پنل OLED اختصاصی اپل خود را برای استفاده از فناوری LTPO ارتقا خواهد داد و تحویل آن ها اواخر سال جاری است.

رفرش ریت صفحه نمایش آیفون ۱۳

رفرش ریت صفحه نمایش آیفون ۱۳

پنل های OLED LTPO (اکسید پلی کریستالی با دمای پایین) در مقایسه با پانل های OLED معمولی، انرژی کمتری مصرف می کنند، زیرا می توانند رفرش ریت نمایشگر را تغییر دهند. به عنوان مثال، هنگام پیمایش و پیمایش در رابط کاربری، میزان تازه سازی می تواند به طور خودکار به ۱۲۰ هرتز تغییر کند، در حالی که هنگام تماشای فیلم ها می تواند به پایین ۳۰ یا ۶۰ هرتز برسد. وقتی هیچ اتفاقی روی صفحه نمی افتد، رفرش ریت می تواند تا ۱ هرتز کاهش یابد و در نتیجه در مصرف انرژی صرفه جویی می کنید.

گزارش شده است که سامسونگ ماهانه 30،000 پنل LTPO OLED را به اپل تضمین کرده است، اما پس از انجام انتقال کامل، شرکت کره جنوبی می تواند تا 70،000 پنل LTPO OLED را تهیه کند. گفته می شود که اپل صفحه نمایش متغیر با رفرش ریت متغیر ۱۲۰ هرتز را به آیفون ۱۳ پرو و ​​آیفون ۱۳ پرو مکس ارایه می کند و آیفون ۱۳ های غیر پرو باید به نمایشگر ۶۰ هرتز قانع باشند.

نظر شما چیست؟ منتظر آیفون ۱۳ پرو و نمایشگر با رفرش ریت متغیر آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Arad.Htc

سلام دوستان اول از همه عید رو تبریک میگم دوم اینکه من میخوام نوکیا 5.3 بخرم از دیجی دیدم گرون تر میده بنظرتون از مای نوکیا بخرم یا از علادین

Arad.Htc

راستی ببخشید بابت اسپم

ehsandmc7

تو آیفون 12 استفاده نشد چون سامسونگ بهش نداد!

Milad7

پس کیفیت فوق العاده ای خواهد داشت😘

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)