حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بی ام دبلیو i4 خودرو الکتریکی سری ۴ رسما رونمایی شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | خودرو

شرکت BMW خودروی الکتریکی جدید خود را چند ماه زودتر از موعد رسما معرفی کرد و تصاویر فوق العاده زیبای آن را نیز منتشر کرده است. بی ام دبلیو i4 تقریبا مشابه کانسپت i4 طراحی شده است و با توجه به اینکه بیشتر نمونه اولیه تقریبا تولید شده بود و می توان گفت که این خودرو ارتباط زیادی با نسل بعدی Gran کوپه دارد، زیرا این دو از نظر ظاهر بسیار شبیه هستند.

بی ام دبلیو i4 خودرو الکتریکی سری ۴ رسما معرفی شد

همان طور که انتظار می رفت، بی ام دبلیو i4 از همان جلو پنجره بزرگ و بحث ‌برانگیز سری ۴ استفاده می کند که البته در اینجا مسدود بوده و به عنوان پوششی برای سنسورهای مختلف خودرو عمل می کند. در کناره های جانبی خودرو اما اضافه شدن درهای عقب تنها تغییری نیست که به سری ۴ صورت گرفته زیرا بی ام دبلیو i4 برای بهبود جریان هوا به دستگیره های در مخفی هم مجهز شده است.

به نقل از slashgear، البته این دستگیره ها صرفا اختصاص به بی ام دبلیو i4 نداشته و در سری ۴ گرن کوپه آینده هم مورد استفاده قرار خواهند گرفت. سپرهای بازطراحی شده، تریم های آبی رنگ و حذف اگزوزها در عقب نیز دیگر ویژگی هایی هستند که بی ام دبلیو i4 را از سری ۴ متمایز می کنند.

بی ام دبلیو i4

BMW i4

 

BMW در حال حاضر مشخصات فنی کامل بی ام دبلیو i4 را اعلام نکرده و صرفا گفته است که این خودرو با قدرت های مختلف موتور و اندازه های مختلف باتری که بردی تا ۵۹۰ کیلومتر را طبق معیارهای WLTP (طبق معیارهای EPA تا ۴۸۰ کیلومتر) را فراهم می کنند، از اواخر امسال به بازار عرضه خواهد شد.

قوی ترین نسخه بی ام دبلیو i4 که احتمالا حرف M را در نام خود خواهد داشت، ۵۳۰ اسب بخار قدرت دارد و ظرف حدود ۴ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می رسد. غیر از این موارد، BMW فعلا هیچ مشخصات دیگر و همین طور هیچ تصویری از داخل i4 منتشر نکرده است.

بی ام دبلیو i4

BMW i4

 

با این وجود، از آنجایی که بی ام دبلیو i4 شباهت زیادی به سری ۴ دارد، انتظار می رود طراحی داخلی آن هم با همتای درون سوزش یکسان باشد. در روزهای آینده نیز جزییات و مشخصات بیشتری از این سدان الکتریکی آلمانی منتشر خواهد شد.

بی ام دبلیو i4

BMW i4

 

نظر شما درباره خودرو جدید باوارایی ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

خودرو های الکتریکی تقریبا طراحی های خیلی خاص و آینده نگرانه دارن .بی ام و دیگه زیادی تو گذشته اش مونده و بهتر بود اصالت رو فدای آینده کنه حدالق تو خودرو های برقی ..

Milad7

اونوقت ما ساینا و ساینا اس و ساینا اس ایکس تولید میکنیم😂😂😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی