حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گلکسی اس ۲۰ سامسونگ برای بهبود دوربین ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

اندکی پس از تأیید آپدیت مارس ۲۰۲۱ برای سری Galaxy S20 اکنون یک بروزرسانی جدید برای کمک به بهبود عملکرد دوربین پرچمدار ۲۰۲۰ ارائه شده است. بله، آپدیت گلکسی اس ۲۰ سامسونگ برای بهبود دوربین ارایه شده است که نشان می دهد سامسونگ در آن نسل واقعا عملکرد سوال برانگیزی داشته است.

آپدیت گلکسی اس ۲۰ سامسونگ

فیلم برداری 8K در گلکسی اس 20 اولترا

فیلم برداری 8K در گلکسی اس 20 اولترا

خانواده Galaxy S20 – به ویژه مدل Ultra – از مشکل فوکس خودکار و کیفیت تصویر رنج می برد که هنوز واقعاً برطرف نشده است. به روزرسانی جدیدی توسط SamMobile رصد شده است که ممکن است اصلاحات عملکرد دوربین را ارائه دهد که دارندگان گلکسی S20 به آن امیدوار بوده اند.

عملکرد مشکوک دوربین از زمان ارایه این دستگاه ها یک مشکل بوده است، با به روزرسانی های متعدد در طول ۱۲ ماه گذشته، همه سعی در حل مشکلات و شکایات طولانی از صاحبان Galaxy S20 داشتند. به نظر نمی رسد “شرایط زیر و رو کننده ای” وجود داشته باشد، اما اکنون تجربه به مراتب بهتر از زمان پرتاب است.

این آپدیت نسبتا بزرگ بوده و اندازه آن حدود ۵۰۰ مگابایت است. برای کسانی که فکر می کنند آیا قبلا این آپدیت را دریافت کرده اند یا نه، باید بگویم شماره ساخت این پچ G98xxXXUUDDC7 است. اغلب تغییرات کلی هستند و به نظر نمی رسد که این آپدیت OTA ویژگی جدیدی را به همراه داشته باشد، چرا که مراحل پردازش سریع بسیار زود است.

در حال حاضر، این به روزرسانی Galaxy S20 فقط در آلمان تأیید شده است و به احتمال زیاد بازارهای بیشتری در روزها و هفته های آینده به روزرسانی می شوند. مشخص نیست که آیا این به روزرسانی برای Galaxy S20 FE در دسترس خواهد بود.

شما از اعضای خانواده گلکسی اس ۲۰ دستگاهی دارید؟ این آپدیت را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

S20 اولترا فک کنم بین ۲۰ یا شاید هم ۳۰ تا آپدیت داشته که ۶۰ درصدش مال دوربینشه.
هنوزم که هنوزه درست نشده دوربینش.
آقای سامسونگ عزیز خودتو اذیت نکن، مشکل نرم نیست. سخته.

amir_galaxy

بعد اونوقت dxomark معتقده دوربین اس ۲۱ الترا از اس ۲۰ الترا پایین تره،واقعا فوق مشکوکِ امتیاز اس ۲۱ الترا،دوستان شما هر سایت یا مرجع و یوتوبر ها رو نگاه کنید اکثرشون گفتن بهترین کمرافون یا بهترین کمرافون اندرویدی.یه سرچ ساده تو یوتوب بکنید مقایسه دوربین اس ۲۱ با اس ۲۰ رو،زوم اس ۲۱ قشنگ یه سر و گردن بالاتر از اس ۲۰ هست بعد اونوقت dxo نمره زوم اس ۲۱ رو کمتر از اس ۲۰ داده.خیلی عجیبه

Milad7

اره واقعا دگزو جدیدا خیلی پر تناقض عمل میکنه🤔
به نظر میرسه بررسی سایت های معتبر مثل فون ارنا و جی اس ام ارنا معیار دقیق تری هست🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)