حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر معتقد است که فروش سری Magic از پرچمدارهای سری P و Mate هواوی پیشی خواهد گرفت

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر

جورج ژائو، مدیرعامل آنر در مصاحبه ای طولانی با یک رسانه محلی چینی به برخی از چالش های حال حاضر پیش روی این شرکت مستقل و همچنین برنامه های آن را برای آینده پرداخت. جالب اینجاست که این شرکت معتقد است که فروش سری Magic آنر از پرچمدارهای سری P و Mate هواوی پیشی خواهد گرفت.

سری Magic آنر

آنر در حال حاضر با کوالکام برای تولید یک گوشی هوشمند مجهز به تراشه Snapdragon 888 همکاری دارد. گفته می شود که این گوشی پرچمدار، بخشی از سری Magic خواهد بود. بمب مصاحبه اما همان ادعا است که پرچمدار جدید Honor Magic قصد دارند حتی از گوشی های Huawei Mate و Huawei P پیشی بگیرند. تصویر اصلی مطلب به اولین نسل گوشی های آنر مجیک اشاره دارد و اینجا تصویر آنر مجیک ۲ را می توانید ببینید:

آنر مجیک ۲

آنر مجیک ۲

ژائو فاش کرد که جدایی از هواوی با احترام و با مهمانی خداحافظی و سخنرانی رن ژنگ فئی (مدیرعامل هواوی) انجام شده است. اکنون این نام تجاری به راه خود ادامه خواهد داد و در حال حاضر با AMD و Intel، دو شرکت دیگر آمریکایی، در مورد لپ تاپ های جدید Honor Magicbook مذاکره می کند.

در مصاحبه به سختی به دستگاه خاصی اشاره شده است، اما مدیران آنر توضیح می دهند که چالش های پیش روی این برند از جمله انتقال به دفتر جدید، تیم های جدید، تحقیق و توسعه مستقل و غیره به چه صورت است. ما پیش از این شایعه ای داشتیم که می گفت آنر مجیک ۳ با اسنپدراگون ۸۸۸ و گوشی تاشو آنر مجیک ایکس به زودی معرفی می شوند.

با این حال، مدیر عامل شرکت Honor تأیید کرد که دستگاه های جدید از ویژگی های دوربین و پردازش بهتری برخوردار خواهند بود، زیرا تیم اکنون با شرکای خارجی مانند کوالکام و گوگل همکاری می کند و فقط به نیروی انسانی داخلی مانند هواوی اعتماد نمی کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید آنر بتواند مانند دیگر برندهای چینی مثل ریلمی یا ردمی رقابت کند؟ آیا شخصیت خود را مانند همین برندهایی که نام بردم، به شکل یک برند اقتصادی شکل خواهد داد یا به فکر رویکردی لوکس تر است؟ آیا سری Magic آنر توانایی عبور از سری Mate و P را دارند؟ البته با کاهش نفوذ هواوی در بازار و به دلیل تحریم های امریکا، شاید خیلی دور از ذهن نباشد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ببینیم که بلندپروازی های آنر به کجا میرسه.
ایشالله موفق باشی.

Milad7

بالاخره ادمی به امید زنده است🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)