حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نقشه راه سامسونگ محصولات آینده این شرکت در سال ۲۰۲۱ را نشان می دهد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

دیروز سامسونگ طی کنفرانسی میان رده های سری A خود در سال ۲۰۲۱ را رسماً معرفی کرد. گوشی های گلکسی  A۷۲ و گلکسی A52 که مورد دوم شامل یک نسخه ۵G نیز می شود. شایعات معرفی این گوشی ها هفته هاست که به گوش می رسید اما رویداد آنپکد آن ها تازه نقطه شروع یک نقشه راه سامسونگ برای معرفی محصولات آینده این شرکت می باشد.

نقشه راه سامسونگ برای سال ۲۰۲۱

طبق اطلاعات لو رفته توسط افشا کننده معروف، ایوان بلس، مطابق جدول زمانی منتشر شده، ما علاوه بر کنفرانس دیروز سامسونگ شاهد یک رویداد آنپکد دیگر در ماه آینده نیز خواهیم بود. این رویداد که احتمالا مختص کامپیوتر های شخصی سامسونگ می باشد، شامل معرفی محصولاتی مانند Galaxy Chromebook مجهز به سیستم عامل کروم و لپ تاپ های Galaxy Book مجهز به ویندوز می شود. این رویداد فعلا برای تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ برنامه ریزی شده است.

در ادامه هیچ مراسمی برای اواخر ماه اردیبهشت و اوایل خرداد ثبت نشده، اما در انتهای خرداد ماه باید منتظر نسخه مقرون به صرفه تری از تبلت های پرچمدار اندرویدی فعلی سامسونگ، گلکسی Tab S۷ Lite باشیم. سامسونگ معرفی این سری از تبلت ها را با معرفی گلکسی Tab S۵e آغاز كرد و آن را با گلکسی Tab S۶ Lite در سال گذشته ادامه داد.

نقشه راه سامسونگ

ظاهراً یک گوشی دیگر از سری A این کمپانی، البته مدلی پایین رده تر، و در خانواده گوشی های سری A۲۱ و A۲۱ اس، که احتمالا گلکسی A۲۲ نیز نام خواهد گرفت به همراه نسخه ۵G آن معرفی خواهد شد. البته طبق شایعات گذشته، ما همچنین انتظار داریم گوشی دیگری در همین راستا ارائه شود که در نقشه راه نامی از آن برده نشده: گلکسی A۸۲ ۵G با ماژول دوربین پاپ آپ و چرخان که نسل اول آن در سال ۲۰۱۹ معرفی و عرضه شد.

نیمه دوم سال ۲۰۲۱

در نهایت به ماه مهم و پرمشغله مرداد می رسیم که معمولاً در آن شاهد معرفی سری نوت سامسونگ هستیم. اگر چه متأسفانه امسال این رویه کمی متفاوت بوده و گوشی ای از سری نوت معرفی نخواهد شد. در عوض گزارشات به ما می گویند که باید در انتظار معرفی دو گوشی گلکسی فولد ۳ و زد فلیپ ۲ به عنوان جانشینان سری نوت باشیم. همچنین دومین نسل از سری FE برای ۲۸ام مرداد برنامه ریزی شده که نسبت به نسخه سال گذشته، حدود یک ماه زودتر معرفی می شود.

تولید گلکسی نوت سامسونگ متوقف نمی شود اما امسال منتظر آن نباشید

نظر شما راجع به این نقشه راه سامسونگ چیست؟ وقوع این رویداد ها طبق زمان تعیین شده برای ما مشخص خواهد کرد که آیا این افشاگری صحت دارد یا خیر، البته با توجه به درست بودن آن برای سری A که دیروز معرفی شد، احتمالا با مورد مؤثقی طرف هستیم. همچنین نباید از یاد برد که اطلاعات منتشر شده توسط ایوان بلس معمولاً رد خور ندارند.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

یکی منتظر S21 FE یکی هم A82.
این دوتا واقعا شاهکار خواهد بود.

K-Ehsani

پس M22 و M32 چی میشه؟

Milad7

تصمیم گرفتم انشاا… بعد از عید از بین میت ۴۰ پرو و اس ۲۱ اولترا یکی را بخرم😋

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی