حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینستاگرام ارسال دایرکت به کاربران زیر ۱۸ سال توسط بزرگسالان را محدود خواهد کرد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

امروز خبر می رسد که اینستاگرام ارسال دایرکت به کاربران زیر ۱۸ سال توسط بزرگسالان را محدود خواهد کرد. شاید وقتی این تیتر را می خوانید فکر کنید که مثلا یک اتفاق داخلی طور در یک شبکه اجتماعی داخلی افتاده است، نه؟ جدا! یک لحظه تصورش کنید و بعد بازخورد خود را با بازخودرتان به این خبر مقایسه کنید، صرفا جهت خودشناسی.

ممنوعیت ارسال دایرکت به کاربران زیر ۱۸ در اینستاگرام

ارسال دایرکت به کاربران زیر ۱۸

ارسال دایرکت به کاربران زیر ۱۸

اینستاگرام سعی دارد اکوسیستم خود را برای گروه خاصی از کاربران ایمن تر کند. اخیرا این شبکه اجتماعی مجموعه ای از ویژگی ها را معرفی کرده است که تعاملات بین کاربران اینستاگرام را برای محافظت از حریم خصوصی آنها، محدود می کند. در همین راستا، آخرین تغییرات اعلام شده توسط اینستاگرام به منظور محافظت از کاربران زیر سن قانونی در برابر بزرگسالانی است، که آنها را فالو نکرده اند.

تغییرات جدید مانع از مکالمه بین بزرگسالان و نوجوانانی می شود که همدیگر را فالو نکرده اند. وقتی یک فرد بزرگسال سعی می کند برای نوجوانی در اینستاگرام پیامی ارسال کند که فالویینگش نیست، اعلانی دریافت می کند که پیام دادن به آن کاربر، ممکن نیست.

علاوه بر این تغییرات، اینستاگرام دستورالعمل هایی را برای تشویق نوجوانان به دقت بیشتر در مکالمه با بزرگسالانی که از قبل با آن ها ارتباط دارند، اجرا می کند. اینستاگرام نوجوانان را هنگامی که یک فرد بالغ با “رفتار بالقوه مشکوک” را در لیست دایرکت های خود دارند، مطلع خواهد کرد. اما چطور این رفتار بالقوه مشکوک شناسایی می شود؟

این پیام معمولاً زمانی به نوجوانان زیر ۱۸ سال نشان داده می شود که فرد بزرگسال پیام دهنده به آن ها تعداد زیادی درخواست و پیام به نوجوانان زیر ۱۸ سال ارسال کرده باشد. این گزینه ها شامل گزینه های مختلفی مانند بلاک کردن، ریپورت یا محدود کردن بزرگسال مورد نظر است.

اما این تمام ماجرا نیست! اینستاگرام اعلام کرد که در هفته های آینده تعامل با کاربران زیر سن اینستاگرام برای بزرگسالانی که “رفتارهای احتمالی مشکوکی” نشان داده اند، حتی مشکل تر خواهد شد. بسیاری از این تغییرات در برخی از کشورها در این ماه اجرا می شود، اما تا پایان سال در همه جا قابل دسترسی است.

نظر شما چیست؟ می دانید که برای سنجش رفتار باقوه مشکوک باید داده های زیادی از تمام کاربران و مخاطبین آن ها و حتی قصد پیام دادن به آن ها جمع آوری شود. فکر می کنید واقعا نیاز است؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

خب خداروشکر از این به بعد دیگه ناظر از دست من در امانه…😂🤦‍♂️

Mahdi

نه خب میتونی یه اکانت با سن پایین بسازی و … 😂

m.b

نه اصلاً به نکته خوبی اشاره کردی… اینستا از کجا میفهمه من چند سالمه؟ 🤔

Mahdi

فکر کنم از اطلاعات جیمیل

Milad7

این عالیه😂👍🏻

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)