حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ طرح رایگان خدمات نرم‌افزاری گوشی‌های هوشمند را برگزار می‌کند

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، سامسونگ

شرکت سامسونگ به منظور رفع نیازهای کاربران و افزایش سطح رضایت‌مندی آنان، خدمات بروزرسانی نرم‌افزار گوشی‌های هوشمند را ارائه می‌دهد.


در این طرح که از اوایل بهمن‌ ماه امسال شروع شده، کاربران گوشی‌های هوشمند سامسونگ با مراجعه به مراکز خدمات مجاز، نسخه اصلی و بروزرسانی شده سیستم عامل گوشی خود را دریافت می‌کنند.

طرح خدمات نرم‌افزاری پس از انجام تحقیقات و نیازسنجی‌ از کاربران آغاز شد. در این نیازسنجی‌ها دریافت نسخه اصلی و بروزرسانی شده گوشی به عنوان یکی از درخواست‌های اصلی کاربران مطرح شد.

طرح بروزرسانی نرم‌افزاری گوشی‌های هوشمند به مدت محدود و بدون دریافت هیچ گونه هزینه‌ای، تنها در مراکز مجاز و مشخص شده سامسونگ انجام می‌گیرد. این طرح شامل بروزرسانی نسخه سیستم عامل تمام گوشی‌های سامسونگ می‌شود.

بروزرسانی سیستم عامل در اکثر گوشی‌ها به طور خودکار انجام می‌شود و این دسته از کاربران نیازی به مراجعه به مراکز خدمات ندارند، این طرح مختص آن دسته از کاربرانی است که بروزرسانی گوشی آنها به شکل خودکار انجام نمی‌شود.

دریافت قابلیت‌های جدید، رفع اشکالات نرم‌افزاری و ارتقا عملکرد و افزایش سرعت گوشی از مزیت‌های بروزرسانی سیستم عامل گوشی‌ است که با شرکت در این طرح برای تمامی کابران گوشی‌های سامسونگ قابل دریافت است.

چنانچه قصد حضور در طرح خدمات نرم‌افزاری گوشی‌های هوشمند سامسونگ را دارید، ابتدا از عدم دریافت خودکار بروز‌رسانی سیستم عامل مطمئن شوید و پس از تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات شخصی خود با مراجعه به فروشگاه‌های منتخب، از خدمات این طرح استفاده کنید.

کاربران گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ همچنین برای حل مشکلات فنی و طرح سوالات خود می‌توانند از طریق راهکارهای آنلاین به رفع مشکل خود اقدام کنند. گفت‌وگوی آنلاین با کارشناس فنی در سایت سامسونگ، ارسال ایمیل، برنامه کنترل از راه دور Smart Tutor و اپلیکیشن Samsung Members از جمله خدمات دیجیتالی سامسونگ هستند که پشتیبانی از راه دور و بدون دردسری را به مشتریان موبایل این شرکت ارائه می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات طرح رایگان خدمات نرم‌افزاری گوشی‌های سامسونگ و اطلاع از مراکز ارائه دهنده این طرح می‎توانید با شماره تلفن 021-42132 تماس گرفته و یا به صفحه اختصاصی این طرح در وبسایت سامسونگ به نشانی www.samsung.com/iran/support/newsalert/121321 مراجعه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ARMTIN

اقای عطایی
شیاومی ازنسخه ادیشن MI 11 رونمایی کرد

https://www.gizmochina.com/2021/03/15/xiaomi-mi-11-star-diamond-gift-box-edition-china/

به این میگن مشتری مداری….✌🏼👌🏻

Milad7

ممنون🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)