حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی موتورلا Moto G100 مشخص شد: ۵ فروردین ۱۴۰۰

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | موتورولا

در چند روز گذشته اخبار زیادی درباره مشخصات و زمان معرفی موتورولا Moto G100 منتشر شده است. اما امروز این شرکت تاریخ معرفی رسمی این مدل را تعیین کرده است، پنجم فروردین ماه سال ۱۴۰۰. گفتنی است موتورلا Moto G100 در بازارهای جهانی معرفی می شود و محدود به بازار داخلی نیست.

موتورلا Moto G100

در حالی که پوستر رسمی منتشر شده توسط موتورولا نام تجاری این مدل را یعنی موتورولا Moto G100 تأیید نمی کند، اما تأیید می کند که نسخه جهانی از هر زاویه تقریبا شبیه موتورولا اج اس خواهد بود. این پوستر علاوه بر اینکه نیم نگاهی کلی از گوشی به ما می دهد، وجود چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ را نیز تأیید می کند. احتمالاً مدلی که موتورلا به بازارهای جهانی عرضه می کند در همه زمینه ها با موتورولا Edge S یکسان است.

موتورلا Moto G100

موتورلا Moto G100

 

به نقل از gizmochina، موتورولا Moto G100 از یک صفحه نمایش با پنل LCD در اندازه 6.7 اینچی استفاده می کند. این پنل از رزلوشن FHD+ یا همان 2520 در 1080 با نسبت ابعاد 21:9 بهره می برد. همچنین خبر خوب اینکه رفرش ریت ۹۰ هرتز را ارائه می دهد و از محتوای HDR10 پشتیبانی می کند.

این دستگاه شامل حافظه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 است. این گوشی در نسخه های 6 و 8 گیگابایتی رم با 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی یا یک مدل رم 8 گیگابایتی با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می شود.

 

موتورولا Edge S با اسنپدراگون ۸۷۰ و سوراخ نمایشگر دوگانه به قیمت ۳۰۹ دلار رسما معرفی شد

 

یک باتری 5000 میلی آمپری نیز در آن گنجانده شده و از شارژ توربو 20 وات پشتیبانی می کند. در بخش دوربین یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در پشت این گوشی قرار دارد و یک لنز دیافراگم f/1.7 را به همراه PDAF ارائه می دهد.

پیش بینی می شود این دستگاه در اروپا با قیمت 400-500 یورو به فروش برسد. به نظر شما موتورولا Moto G100 می تواند در عرضه جهانی موفق ظاهر شود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اصلا منتظرش نیستم🤕

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی