حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر موتو G100 طراحی آشنایی را نشان می دهد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | رندر، موتورولا

موتو G100 گوشی هوشمند آینده شرکت موتورولا است که انتظار می رود به زودی روانه بازار شود. این تلفن اولین گوشی از سری Moto G خواهد بود که دارای پردازنده سری Snapdragon 800 است. اگر دوست دارید بدانید که این دستگاه چه طراحی دارد باید بگویم رندر موتو G100 طراحی آشنایی را نشان می دهد.

رندر موتو G100

رندر موتو G100

رندر موتو G100

ما از قبل می دانیم که Moto G100 نسخه بین المللی Motorola Edge S است. با این حال، به نظر می رسد موتورولا تصمیم گرفته است رنگ ها کمی متفاوت باشد. این را در رندرهای بالا می بینید.

گوشی Moto G100 دارای یک صفحه نمایش LCD در اندازه 6.7 اینچی به رزلوشن FHD + با رفرش ریت 90Hz با دو سوراخ برای دو دوربین جلو خواهد بود. چهار دوربین عقب وجود دارد که در زیر مجموعه دوربین عبارات “64MP” و “Audio Zoom” نوشته شده است. دستگاه دارای اسکنر اثر انگشت و کلید تنظیم صدا در سمت راست است در حالی که سمت چپ محل سینی سیم کارت و دکمه دستیار Google است.

 

موتورولا Moto G100 به زودی برای به چالش کشیدن گلکسی S20 FE به بازار می آید

 

گزارش شده است که Moto G100 با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه خواهد بود. موتورولا قبلاً در یک تیزر ویدیویی تایید کرده است که این گوشی توسط پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ تغذیه می شود و دارای جک صوتی خواهد بود. همچنین سیستم عامل اندروید ۱۱ هم به صورت پیش فرض ارائه خواهد شد.

نظر شما درباره طراحی موتو G100 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

حیف که نمایشگر Ips هست و فک کنم واسه خاطر قیمت پایین تموم شدش قید اولد رو زده.

Mahdi

ببینیم جهانی چه قیمتیه ؟ میتونه با کی۴۰ رقابت کنه یا نه

Mahdi

میتونه رقیب خوبی برای k40 باشه

Milad7

موتورولا به خودت بیا مرسی اه 😕

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)