حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ تی سی WildFire E3 با مدیاتک Helio P22 رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اچ‌تی‌سی

حدود ۷ ماه پیش، HTC تلفن هوشمند اچ تی سی Wildfire E2 را رونمایی کرد. امروز این شرکت تلفن هوشمند جدیدی به نام اچ تی سی WildFire E3 را به صورت رسمی معرفی کرده است. برخی از ویژگی های جذاب آن شامل یک نمایشگر در ابعاد بزرگ با یک بریدگی قطره طور در بالای صفحه نمایش، یک دوربین چهارگانه ۱۳ مگاپیکسلی و یک باتری بزرگ است.

اچ تی سی WildFire E3

اچ تی سی WildFire E3 دارای ابعاد 165.7 * 76.57 * 8 میلی متر و وزن آن ۱۸۶ گرم است. این مدل یک صفحه نمایش 6.51 اینچی IPS دارد که وضوح HD + 720 * 1560 پیکسل را به ارمغان می آورد. مدیاتک Helio P22 این گوشی هوشمند را با 4 گیگابایت رم قدرت می دهد. این گوشی در دو گزینه ذخیره سازی 64 گیگابایت و 128 گیگابایت عرضه می شود.

اچ تی سی Wilefire E3

اچ تی سی Wilefire E3

به نقل از gizmochina، اچ تی سی WildFire E3 دارای دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی است. در پشت این گوشی هوشمند دارای یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و یک فلاش LED است. این گوشی از فیلم برداری 1080p پشتیبانی می کند.

 

اچ تی سی Wildfire E2 با مدیاتک Helio P22 به قیمت ۱۲۰ دلار رسما ارایه شد

 

به نظر می رسد که اچ تی سی نمی خواهد قبول کند اندروید ۱۱ هم ارایه شده و موبایل های جدیدش را با اندروید ۱۰ معرفی می کند. اچ تی سی WildFire E3 با سیستم عامل اندروید ۱۰ اجرا می شود. این مدل یک باتری 4000 میلی آمپری دارد که از شارژ 10 وات پشتیبانی می کند. این گوشی ویژگی های دیگری مانند پشتیبانی از دو سیم کارت ، 4G VoLTE ، Wi-Fi 802.11 b / g / n ، بلوتوث 4.2 ، USB-C ، جک 3.5 میلی متری صدا ، اسلات کارت microSD ، اسکنر اثر انگشت نصب شده در عقب را پشتیبانی می کند.

 

اچ تی سی Desire 21 Pro 5G با Snapdragon 690 رسما معرفی شد

 

اچ تی سی WildFire E3 در رنگ های مشکی و آبی و با قیمت ۱۷۹ دلار وارد بازار می شود. البته به نظر می رسد اچ تی سی این مدل را فقط برای بازار روسیه در نظر گرفته است و فعلا خبری از عرضه جهانی این مدل نیست.

 

نظر شما درباره اچ تی سی WildFire E3 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AL1K1NG

آخرین ضربه رو محکم تر بزن . . .

MohammadFarhaadi

مزخرف به تمام معنا

Milad7

چیه این 🙄

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی