حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت تجهیزات خانه و آشپزخانه در در چارسو شگفت انگیز است

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

همه ما هنگام خرید هر کالایی چه به صورت حضوری چه به صورت اینترنتی به دنبال بهترین قیمت هستیم. علاوه بر بهترین قیمت همیشه گرفتن تخفیف لذت بخش است. در خریدهای حضوری باید با فروشنده چک و چونه بزنید تا بتوانید تخفیف بگیرید. اما در خرید اینترنتی کالای مورد نظر ممکن است تخفیف نداشته باشد و کاری هم نمی‌توان کرد. در این مطلب قصد داریم فروشگاه تجهیزات آشپزخانه چارسو را معرفی کنیم. فروشگاهی که همیشه روی اکثر محصولات خود تخفیفات خوبی دارد.

معرفی فروشگاه اینترنتی چارسو

سایت چارسو یک فروشگاه اینترنتی تخصصی در زمینه تجهیزات خانه و آشپزخانه است. شما در سایت چارسو می‌توانید انواع تجهیزات آشپزخانه مثل هود، سینک، فر، گاز رومیزی و … را خریداری کنید. به علاوه انواع محصولات بهداشتی خانه مثل شیرآلات، علم دوش، توالت ایرانی و فرنگی، روشویی و کابین، ست سرویس بهداشتی و … نیز در سایت چارسو موجود است.

به همین دلیل اگر قصد یک خرید خوب از بهترین برندهای تجهیزات خانه و آشپزخانه را دارید پیشنهاد می‌کنیم به سایت چارسو سر بزنید. در این سایت محصولاتی در قالب مجموعه‌های چارسو ارائه می‌شوند مثل ست شیرآلات، ست محصولات آشپزخانه و … که علاوه بر قیمت مناسب از لحاظ ظاهری بسیار با یکدیگر متناسب هستند و کار شما را برای هماهنگی در طراحی دکوراسیون داخلی راحت می‌کنند.

قیمت‌ها در فروشگاه اینترنتی چارسو چگونه است؟

در فروشگاه اینترنتی چارسو سعی می‌شود قیمت‌ها همیشه به روز باشد. قیمت‌ها از روی لیست قیمتی که شرکت‌ها ارائه می‌دهند به روزرسانی می‌شود. اما فروشگاه اینترنتی چارسو سعی می‌کند همیشه تخفیفات دائمی روی اکثر محصولات خود داشته باشد. به همین دلیل قیمت‌ها در چارسو مناسب بوده و شما می‌توانید با خیال راحت خرید کنید.

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که بدون تخفیف خرید برایتان لذتی ندارد و در خرید اینترنتی برایتان گرفتن تخفیف اهمیت بالایی دارد توصیه می‌کنیم برای خرید تجهیزات خانه و آشپزخانه حتما به سایت چارسو سر بزنید.

صفحه لیست قیمت‌ها یک ویژگی جالب در سایت چارسو

یک ویژگی جالب چارسو صفحه لیست قیمت‌ها است. در این صفحه شما می‌توانید محصولات را به تفکیک برند و نوعشان همراه با عکس، قیمت بازار و قیمت با تخفیف چارسو مشاهده کنید. در این صورت انتخاب از یک دسته‌بندی از یک برند در یک نگاه برایتان ساده‌تر خواهد بود.

برای مثال قصد دارید هود آشپزخانه از برند درخشان خریداری کنید و محدودیت بودجه نیز دارید، با مراجعه به صفحه لیست قیمت هود درخشان در سایت چارسو می‌توانید با یک نگاه مقایسه‌ای از لحاظ قیمت و ظاهر هودها داشته باشید و برخی مدل‌ها را برای بررسی کاملتر انتخاب کنید.

تخفیفات در فروشگاه اینترنتی چارسو چگونه است؟

اکثر محصولات چارسو به صورت دائمی تخفیف دارند. گاهی اوقات این تخفیفات تا 20 درصد نیز می‌رسد. با این حال سایر تخفیفات نیز در سایت چارسو برای کاربران در نظر گرفته شده است که با هم مرور می‌کنیم:

تخفیفات شگفت انگیز هفتگی

در صفحه اول تخفیفات شگفت انگیز هفتگی وجود دارد و هر هفته محصولات جدیدی در این بخش قرار می‌گیرد. اگر قصد خرید کالایی دارید می‌توانید سری به بخش تخفیفات شگفت انگیز هفتگی نیز بزنید شاید کالای مورد نظر شما در این قسمت موجود باشد و بتوانید با تخفیف بیشتری آن را خریداری کنید.

تخفیف بیشتر در خرید مجموعه‌ها

مجموعه‌ها یا ست‌های چارسو شامل ست شیرآلات از انواع برندهای کسری، درخشان، قهرمان و … است. به علاوه ست هود گاز از برندهای درخشان و استیل البرز نیز در سایت موجود است. ست سینک و شیر ظرفشویی از برندهای معتبر و ست کامل تجهیزات آشپزخانه در رنگ‌های سیاه و سفید شامل هود، گاز، فر و سینک نیز در سایت موجود است.

اگر قصد خرید این محصولات را دارید بهتر است از مجموعه‌ها خرید کنید. زیرا ست‌ها در سایت چارسو تخفیف بیشتری نسبت به محصولات تکی دارند.

تخفیفات مناسبتی

در مناسبت‌های مختلف مانند عید نوروز، عید فطر و سایر اعیاد، شب یلدا، جمعه سیاه، تولدهای چارسو و … تخفیفات محدود و هیجان انگیز روی برخی کالاها وجود دارد و مشتریان چارسو می‌توانند از این تخفیفات بهره‌مند شوند.

برای اطلاع یافتن از تخفیف‌های مناسبتی می‌توانید اینستاگرام چارسو را دنبال کنید. به علاوه در مسابقات اینستاگرامی چارسو نیز شرکت داده می‌شوید و شانس دریافت تخفیفات بالا یا برنده شدن کالاهای خانه و آشپزخانه را خواهید داشت.

نتیجه‌گیری

در انتها باید بگوییم خرید از یک فروشگاه تخصصی که از هر محصول تصاویر و اطلاعات کاملی ارائه می‌دهد، همراه با ضمانت اصالت کالا و 7 روز ضمانت بازگشت خیال ما را بابت کیفیت محصول و برندها راحت می‌کند. از طرفی قیمت‌های مناسب باعث می‌شود تا از خرید خود رضایت کامل داشته باشیم.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

قیمت ابزار و تجهیزات مصرفی منزل شدیدا افزایش داشته خدا رحم کنه😕

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات