حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لوگو جدید رنو رونمایی شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | خودرو

دو هفته پیش بود که با هم در ترنجی لوگو جدید پژو را دیدیم. فولکس واگن، اوپل، کیا، پژو ، مازراتی، نیسان هم برخی دیگر از برندهایی هستند که در چند سال اخیر لوگو خود را به روز کرده اند. رنو نیز همین کار را در سال ۲۰۲۲ انجام خواهد داد، زمانی که اولین اتومبیل تولیدی این شرکت لوگو به روز شدن با طراحی تخت “دو الماس درهم” را استفاده خواهد کرد. ما در اواخر آذر ۹۹ و هنگام رونمایی از نمونه اولیه رنو ۵ متوجه لوگو جدید شدیم، اما خودروساز فرانسوی چیزی در این زمینه نگفت. خوب حالا لوگو جدید رنو رونمایی شده است. این تغییر لوگو رنو خیلی بنیادی نیست اما ظاهر جدید هنوز هم به راحتی قابل شناسایی است.

لوگو جدید رنو

لوگو جدید رنو

هنوز مشخص نیست که کدام مدل خودرو رنو برای اولین بار دارای لوگو جدید این شرکت خودروسازی فرانسوی خواهد بود، اگرچه منطق به ما می گوید که این یک نسخه تولیدی از طرح مفهومی eGision مگان باید باشد. عکس های جاسوسی نشان داده است که کراس اوور الکتریکی تا مرحله نمونه اولیه تکامل یافته است و روی این خودرو، تمام لوگوها را با پوشش استتاری مخفی کرده بودند. این خودروی تولیدی اواخر امسال رونمایی خواهد شد، اما احتمالاً تحویل کالا در سال ۲۰۲۲ آغاز می شود.

ژیل ویدال، مدیر طراحی رنو می گوید تا سال ۲۰۲۴ تمام اتومبیل های این شرکت به لوگوی جدید مجهز خواهند شد. از سال ۱۹۰۰ این لوگو تغییرات زیادی را تجربه کرده است که آخرین نسخه معرفی شده در سال ۲۰۱۵، یک طرح به روز شده از لوگو سال ۱۹۹۲ است. ظاهر جدید شرکتی از سال ۲۰۱۹ در دست توسعه است. رنو تصمیم گرفت که منطقی باشد و ابتدا آن را بر روی سوپرمینی برقی نشان دهد، زیرا این نمونه اولیه از طرح Renaulution برای استقبال از خودروهای برقی را نشان می دهد

تاریخچه لوگو رنو از ۱۹۰۰ تا ۱۹۹۲

تاریخچه لوگو رنو از ۱۹۰۰ تا ۱۹۹۲

لوگوی بازطراحی شده نهمین تجدید هویت رنو از بدو تأسیس است. این لوگو “بی آلایش، بدون امضا یا تایپوگرافی” توصیف شده است. ژیل ویدال ادامه داد که اکنون لوگو جدید رنو “بیشتر نمادین، ​​ساده و معنی دار است، یک امضای بی انتها و واقعی است، بدون جلوه ها یا رنگ های زائد که با تصاحب معاصر خطوط، بخشی اساسی از میراث گرافیکی ما خواهد بود”

تغییر لوگو داچیا

لوگو جدید داچیا

لوگو جدید داچیا

لازم به ذکر است که برند ارزان قیمت رنو یعنی داچیا هم از سال ۲۰۲۲ لوگو خود را تغییر خواهد داد. این لوگو ابتدای سال در SUV جمع و جور Bigster معرفی شد. تفاوت آن با آنچه برند رومانیایی امروزه از آن استفاده می کند، بسیار زیاد خواهد بود، لوگویی که بسیاری آن را شبیه درب بازکن بطری توصیف کرده اند (!) این شامل حروف سبک “D” و “C” است که جهت های متفاوتی برای یک نشان جدید دارند که ممکن است شما را به فکر DeLorean DMC-12 بیندازد.

نظر شما درباره لوگو جدید رنو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

تغییر آنچنانی نداشته🧐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)