حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ربات اینستاگرام برای کامپیوتر PC (ویندوز)

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

این روزها شبکه اجتماعی اینستاگرام به یکی از بزرگ‌ترین پلت فرم‌های ارتباط جمعی در ایران و سرتاسر دنیا تبدیل شده که محبوبیت آن به صورت روز افزون در حال افزایش است. ربات اینستاگرام و قابلیت‌هایی که در آن وجود دارد باعث این محبوبیت شده و تعدد کاربران حاضر در آن بر هیچکس پوشیده نیست. طبق آخرین آمار، حدود ۴۵ میلیون کاربر ایرانی عضو اینستاگرام بوده و این موضوع نشان از اهمیت این شبکه اجتماعی در زندگی مردم ایران دارد. این وضعیت فرصت فوق العاده‌ای را برای کسب و کارها و افرادی که تمایل به رشد و ارتقاء در این بستر دارند فراهم کرده است. بسیاری از این افراد، با کمک پتانسیل‌هایی که در اینستاگرام وجود دارد اقدام به تاسیس کسب و کار خود در این پلت فرم نموده و آن را روز به روز توسعه می‌دهند. طبیعتاً مدیریت صفحات تجاری در اینستاگرام وظیفه‌ای است که شاید یک نفر نتواند به صورت تمام وقت آن را برعهده بگیرد. به همین خاطر در این بین ربات‌های اینستاگرامی ایجاد شده‌اند که به کمک کاربران آمده و به آن‌ها برای مدیریت صفحه و افزایش بازدهی پیج کمک می‌کنند. ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از ربات‌های اینستاگرامی که کاربران پلت فرم ویندوز امکان استفاده از آن را دارند به شما معرفی کرده ایم. برای آشنایی با این ربات‌ها تا انت‌ها همراه ما باشید.

ربات اینستاگرام Ingramer

در ابتدای این مقاله قصد داریم شما را با یکی از محبوب‌ترین ابزارهای بررسی شده در این بخش آشنا کنیم. نرم‌افزار فوق العاده حرفه‌ای و هوشمند Ingramer یک ابزار اتوماسیون اینستاگرام است که توانسته نظر خیلی‌ها را به خود جلب کند. این نرم‌افزار تمام آپشن‌هایی را که برای رشد حساب کاربری خود نیاز دارید، از جمله قابلیت‌هایی مثل فالو و آنفالو و پست‌های برنامه ریزی شده در خود جای داده است. به همین خاطر شما به کمک این ربات می‌توانید کل استراتژی اینستاگرام‌تان را به صورت هدفمند و دقیق اجرا کنید. Ingramer دارای دو مزیت است که باعث می‌شود بالاتر از بسیاری دیگر از رقبای خود در عرصه رقابت ظاهر شود. اولین مزیت این ربات اینستاگرام این است که از قیمت‌گذاری نسبتاً مقرون به صرفه‌ای برخوردار است. بنابراین شما فقط هزینه آنچه که در اختیارتان قرار می‌گیرد پرداخت می‌کنید و هیچ هزینه اضافی بابت موارد دیگر پرداخت نخواهید کرد. دوم مزیت این ربات، ارسال پیام به افراد براساس استراتژی مشخص است. این قابلیت اگر به صورت صحیح و اصولی استفاده شود می‌تواند نتایج مثبتی را برای شما ایجاد کند. این ابزار با نظر مساعد کاربران روبرو شده و در حال حاضر یکی از قدرتمندترین ربات‌های اینستاگرامی مخصوص کامپیوتر و ویندوز به شما می‌رود.

ویژگی‌های اصلی Ingramer

  • قابلیت فالو و آنفالو افراد براساس استراتژی مشخص و به صورت خودکار
  • قابلیت لایک خودکار پست‌های کاربران
  • قابلیت ارسال به دایرکت افراد به صورت خودکار
  • قابلیت ایجاد برنامه ریزی مشخص برای انتشار پست‌های زمان‌بندی شده

ربات اینستاگرام Instazood

Instazood یکی دیگر از ابزارهای مدیریت صفحات اینستاگرام برای سیستم عامل ویندوز است که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم. این نرم‌افزار نیز بسیار محبوب بوده و دارای اغلب آپشن‌هایی که در نرم‌افزار Ingramer وجود دارد می‌باشد. طبیعی است نرم‌افزار Instazood نیز مزایا و معایب خاص خود را داشته باشد. افزونی مزایای این برنامه بر معایب آن موجب شده کاربران ایرانی و خارجی زیادی از آن استفاده کنند. Instazood رباتی است که با قیمت مناسب و آپشن‌های جذابی ارائه شده است. در این بین جالب است بدانید چیزی که باعث شده Instazood یک ربات اینستاگرام منحصر به فرد و حرفه‌ای به شمار رود این است که این نرم‌افزار دارای آپشن‌هایی برای برنامه تیک توک می‌باشد که کاربران می‌توانند از آن برای مدیریت صفحه Tiktok خود نیز استفاده کنند. طبیعی است با افزایش محبوبیت چشمگیر تیک توک در سال‌های اخیر، این ربات اینستاگرامی نیز استفاده کنندگان زیادی را به خود جذب نماید.

ویژگی‌های اصلی Instazood

  • قابلیت فالو و آنفالو افراد براساس استراتژی مشخص و به صورت خودکار
  • قابلیت لایک خودکار پست‌های کاربران
  • قابلیت ارسال به دایرکت افراد به صورت خودکار
  • ابزار حرفه‌ای جستجو در اینستاگرام
  • ردیابی نظرات و ارسال کامنت انبوه
  • قابلیت ایجاد برنامه ریزی مشخص برای انتشار پست‌های زمان‌بندی شده
  • قابلیت مدیریت صفحات تیک توک

ربات اینستاگرام Kicksta

ربات اینستاگرامی Kicksta یک ربات نسبتاً ساده است که در مقایسه با سایر موارد این لیست عملکرد راحت‌تری دارد. در واقع این ربات تنها از دو آپشن برخوردار است؛ آپشن فالو و آنفالو و قابلیت پردازش ویدئوها. این ربات مخصوص کسانی طراحی شده که نمی‌خواهند تحت تأثیر ابزارها و کارهایی که سایر ربات‌ها از آن برخوردارند قرار گرفته و صرفاً یک دستیار ساده برای شناسایی کسانی که به آن‌ها بک نداده‌اند می‌باشند. عملکرد هوشمند و حرفه‌ای این ربات به شکلی است که بکارگیری آن باعث ایجاد محدودیت برای اکانت شما از سمت اینستاگرام نخواهد شد.

ویژگی‌های اصلی Kicksta

  • قابلیت فالو و آنفالو افراد براساس استراتژی مشخص و به صورت خودکار
  • رابط کاربری آسان و امکانات ساده و کاربردی
  • دارای قابلیت پردازش ویدیو

ربات اینستاگرام Instamber

Instamber یک ابزار مدیریت اینستاگرام حرفه‌ای است که به تازگی منتشر شده در مقایسه با سایر ربات‌های موجود در این مقاله، امکانات بیشتر دارد. این ابزار دارای امکاناتی برای Tik Tok نیز می‌باشد. به همین خاطر کاربرانی که علاوه بر اینستاگرام در شبکه اجتماعی تیک توک نیز فعال هستند می‌توانند از Instamber برای بهبود وضعیت صفحه کاربری‌شان استفاده کنند. از این رو اگر جزو کسانی هستید که می‌خواهید علاوه بر اینستاگرام در شبکه اجتماعی Tik Tok نیز رشد کنید، این ربات یک گزینه عالی پیش روی شما است. Instamber همچنین عملکردهای اضافه‌ای دارد که با خرید نسخه اصلی آن می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید تا دیگر نیازی به خرید فالوور اینستاگرام نداشته باشید.  در صورتی که برای ارتقاء وضعیت پیج‌تان دارای یک استراتژی مشخص و حرفه‌ای هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از ربات اینستاگرامی Instamber می‌باشد.

ویژگی‌های اصلی Instamber

  • قابلیت فالو و آنفالو افراد براساس استراتژی مشخص و به صورت خودکار
  • قابلیت خرید لایک و کامنت برای پست‌های صفحه
  • قابلیت ارسال به دایرکت افراد به صورت خودکار
  • امکان مدیریت نظرات اینستاگرام
  • قابلیت ایجاد برنامه ریزی مشخص برای انتشار پست‌های زمان‌بندی شده

ربات اینستاگرام Social Captain

پلت فرم Social Captain یک پلت فرم فوق العاده حرفه‌ای و هوشمند است که ده‌ها هزار کاربر فعال داشته و در میان ربات‌های اینستاگرامی که مخصوص ویندوز طراحی شده‌اند وضعیت بسیار خوبی دارد. این ربات با قابلیت‌های متنوعی که در خود جای داده است،  قابلیت پشتیبانی از استراتژی‌های مختلف را داشته و کاربران می‌توانند از آن برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنند.  سازندگان این ربات اینستاگرامی هوشمند ادعا می‌کنند که از هوش مصنوعی در برنامه خود استفاده کرده و این هوش مصنوعی قابلیت‌هایی تا ۱۵۰ برابر بهتر از مدیریت دستی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.  این نرم‌افزار یک دوره آزمایشی رایگان ۲۴ساعته را به کاربرانی که می‌خواهند آن را تست کنند ارائه می‌دهد. بنابراین شما می‌توانید از نتایج استفاده از این ربات برای یک روز مطلع شده و با توجه به این مورد درباره استفاده یاعدم استفاده از ربات تصمیم گیری کنید.

ویژگی‌های اصلی Social Captain

  • قابلیت فالو و آنفالو افراد براساس استراتژی مشخص و به صورت خودکار
  • هدف‌گذاری سفارشی حساب‌ها برای تعامل با آن‌ها
  • استفاده رایگان به صورت آزمایشی برای ۲۴ ساعت

ربات اینستاگرام Upleap

کاربرانی که اقدام به تاسیس صفحات تجاری و مرتبط با کسب و کار خود نموده‌اند به آپشن‌هایی نیاز دارند که شاید کاربران عادی نسبت به آن‌ها بی‌نیاز باشند. ربات اینستاگرامی Upleap یکی از ربات‌هایی است که ابزارهای جالب و متعددی را در اختیار مدیران صفحات تجاری قرار داده و یک نرم‌افزار فوق العاده کاربری برای آن‌ها به شمار می‌رود. شما با ورود به این برنامه می‌توانید برای هر مشتری‌تان در اینستاگرام یک بخش مجزا ایجاد کرده و نسبت به او اقدامات مشخصی را پیاده‌سازی نمایید. تفاوت گسترده‌ای که این ربات نسبت به سایر ربات‌های اینستاگرامی دارد، نحوه مدیریت صفحه توسط آن است. به طوری که اگر قصد ارائه خدمات به مشتریان خود در اینستاگرام را دارید، بدون شک نرم‌افزار Upleap گزینه ایده آلی پیش رویتان خواهد بود. توجه: مراقب باشید دچار اعتیاد به اینستاگرام نشوید.

ویژگی‌های اصلی Upleap

  • قابلیت فالو و آنفالو افراد براساس استراتژی مشخص و به صورت خودکار
  • مدیریت حساب‌های اینستاگرامی به صورت اختصاصی
  • بهره مندی از تنظیمات ساده
  • قابلیت مشاهده استوری اینستاگرام از طریق ربات

ربات اینستاگرام Combin

نرم‌افزار Combin نرم‌افزار دیگری است که به رشد مخاطبان شما در شبکه اجتماعی اینستاگرام کمک زیادی می‌کند. این ربات دارای سه قابلیت برجسته است؛ قابلیت رشد و توسعه کسب و کار، زمان‌بندی ارسال محتوا و بررسی نتایج حاصله از فعالیت‌های کاربران. در واقع چیزی که نرم‌افزار Combin را نسبت به سایر نرم افزارهای مدیریت صفحه اینستاگرام برجسته می‌کند پروسه‌ای است که به صورت حرفه‌ای می‌تواند توسط این ربات انجام شود. همچنین عملکردهای حرفه‌ای‌تر و پیشرفته‌تر Combin با خرید اکانت اصلی آن در اختیار کاربران قرار خواهد کرد.

ویژگی‌های اصلی Combin

  • قابلیت فالو و آنفالو افراد براساس استراتژی مشخص و به صورت خودکار
  • قابلیت ایجاد برنامه ریزی مشخص برای انتشار پست‌های زمان‌بندی شده
  • قابلیت بررسی حساب اینستاگرام و نتایج حاصله از فعالیت
  • ۷ روز دوره آزمایشی رایگان

بهترین ربات اینستاگرام چیست؟

درکل بهترین ربات اینستاگرام تحت ویندوز، نینجاگرام می باشد که نسخه کرک شده آن را می توانید از سایت ربات پک تهیه کنید. برای اطلاعات بیشتر به سایت RobotPack.ir  مراجعه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

متشکر 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات