حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرفیس لپ تاپ ۴ با پردازنده های اینتل و AMD یک ماه دیگر معرفی می شود

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | مایکروسافت

مایکروسافت سرفیس لپ تاپ ۴ اوایل فروردین ماه به صورت رسمی معرفی می شود. مایکروسافت این دستگاه را با همان طراحی که از مدل قبلی خود دیده بودیم در دو مدل مختلف با پردازنده های اینتل و AMD روانه بازار خواهد کرد.

سرفیس لپ تاپ ۴ با پردازنده های اینتل و AMD عرضه می شود

WinFuture گزارش می دهد که مایکروسافت سرفیس لپ تاپ ۴ را در مدل های ۱۳.۵ و ۱۵ اینچی به بازار عرضه می کند که هر دو مدل با انواع پردازنده های اینتل و AMD در دسترس هستند.

گفته می شود مایکروسافت در این مدل از پردازنده های AMD Ryzen 5 4680U با فرکانس پایه 2.0 گیگاهرتز و حداکثر 4.4 گیگاهرتز و AMD Ryzen 7 4980U استفاده خواهد کرد. همچنین طبق اطلاعات بدست آمده مدل های سرفیس لپ تاپ ۴ با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی بهره مند خواهند شد.

WinFuture می گوید: “مایکروسافت با استفاده از سری AMD Ryzen 4000 ، كه معمولاً AMD” Renoir “نامیده می شود ، دوباره از تراشه هاینسل قبلی این شرکت استفاده می كند و خبری از سری جدید Ryzen 5000 در این دستگاه نیست.”

این پردازنده ها از معماری”Zen 2″ استفاده می کنند و مانند نمونه های قبلی خود مصرف انرژی ۱۵ واتی دارند. این چیپست ها بر پایه معماری ۷ نانومتری تولید می شوند.

سرفیس لپ تاپ ۴

سرفیس لپ تاپ ۴

 

در مورد مدل هایی که به چیپست های اینتل مجهز می شوند، طبق گزارشات مایکروسافت از پردازنده های Intel Core i5-1145G7 و Intel Core i7-1185G7 استفاده خواهد کرد که انواع اینتل از ۳۲ گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کنند.

انتظار می رود هر دو دستگاه از سایر ویژگی های معمول لپ تاپ های سرفیس مایکروسافت، از جمله Windows Hello  Surface Pen و موارد دیگر پشتیبانی کنند.

بیش از یک سال از معرفی نسل قبلی یعنی سرفیس لپ تاپ ۳ می گذرد. در مدل جدید که انتظار معرفی آن را تا یک ماه آینده داریم زیاد به دنبال طراحی جدید نباید بود چون که مایکروسافت بعید است که طراحی سری قبلی که مورد استقبال کاربران زیادی هم قرار گرفته بود را تغییر دهد و احتمالا بیشترین تغییرات را در بهبودهای عملکردی دستگاه و همچنین بهبود در باتری و اضافه شدن چندین پورت دیگر باید جستجو کرد.

 

سرفیس لپتاپ ۳ با چیپست AMD رسما معرفی شد

 

متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت سرفیس لپ تاپ ۳ منتشر نشده است اما اگر بخواهیم به نمونه های قبلی برگردیم، احتمالا مایکروسافت قیمت پایه را برای این مدل از ۱۰۰۰ دلار آغاز خواهد کرد.

 

نظر شما درباره سرفیس لپ تاپ ۴ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی