حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرفیس لپتاپ ۳ با چیپست AMD رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، مایکروسافت

دقایقی پیش جدیدترین لپتاپ مایکروسافت یعنی سرفیس لپ تاپ ۳ به صورت رسمی معرفی کرد. این نخستین نمونه از لپ‌تاپ‌های سرفیس است که با پردازنده AMD ساخته و روانه بازار می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره سرفیس لپتاپ ۳ صحبت کنیم.

سرفیس لپتاپ ۳

سرفیس لپتاپ ۳

سرفیس لپتاپ ۳

مایکروسافت هم‌اکنون در حال برگزاری رویداد بزرگ خود در شهر نیویورک است. این شرکت دقایقی پیش سری لپ‌تاپ‌های سرفیس خود را با معرفی یک محصول جدید به‌روزرسانی کرد. سرفیس لپ تاپ 3 از پورت USB نوع C استفاده می‌کند و به پردازنده AMD Ryzen 7 مجهز شده است. این نخستین بار است که یکی از محصولات خانواده سرفیس از پردازنده ساخته AMD استفاده می‌کند.

نسل قبلی این لپ‌تاپ که با نام سرفیس لپ تاپ ۲ شناخته می‌شود تنها در یک نسخه 13.5 اینچی معرفی و روانه بازار شد، این در حالی است که سرفیس لپ تاپ 3 در دو اندازه 13.5 و 15 اینچی در دسترس خریداران خواهد بود. مدل 13.5 اینچی مایکروسافت سرفیس لپ تاپ 3 با قیمت پایه 999 دلار عرضه می‌شود که هم قیمت با سرفیس لپ‌تاپ 2 و سرفیس لپ تاپ اصلی است. نسخه 15 اینچی نیز با قیمت 1199 دلار به فروش می‌رسد. سرفیس لپ تاپ 3 از همین امروز برای پیش‌خرید آماده است و عرضه آن به بازار از تاریخ 22 اکتبر یا 30 مهرماه آغاز می‌شود.

سرفیس لپتاپ ۳

سرفیس لپتاپ ۳

Panos Panay سرپرست مهندس تمام دستگاه‌های مایکروسافت اعلام کرده است که لپ تاپ سرفیس بالاترین میزان رضایت کاربران در بین محصولات هم‌رده را داراست. او هم‌چنین اشاره می‌کند که لپ تاپ جدید مایکروسافت ۲۰ درصد بزرگ‌تر بوده و به یک هارد درایو قابل جابه‌جایی مجهز شده است.

نسخه 13.5 اینچی سرفیس لپ تاپ 3 از پردازنده نسل دهم اینتل کور استفاده می‌کند. Panay می‌گوید این پردازنده دو برابر سریع‌تر از نمونه موجود در سرفیس لپ تاپ 2 و سه برابر سریع‌تر از نمونه موجود در مک‌بوک ایر است.

سرفیس لپ تاپ 3 در نسخه 15 اینچی از پردازنده AMD Ryzen نسخه مخصوص سرفیس استفاده می‌کند. Panay این چیپست را سریع‌ترین پردازنده در کلاس خود اعلام کرده است.

مایکروسافت پورت Mini Display موجود در سرفیس لپ تاپ 2 را با ورودی USB نوع C تعویض کرده است. در این لپ تاپ هنوز هم می‌توانیم یک درگاه USB نوع A را مشاهده کنیم که با دستگاه‌های مختلف بسیاری سازگاری دارد. استفاده از پورت USB نوع C یکی از خواسته‌های کاربران مایکروسافت بود که پس از سال‌ها جامه عمل به خود پوشاند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که سرفیس لپتاپ ۳ برای شما ساخته شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

دوستان این لپتاپ برای نرم افزارای معماری مث revit یا 3dmax جواب میده؟

Milad7

پردازنده amd !!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)