حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نکاتی طلایی برای خرید موبایل

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

همه ما در خرید موبایل به دنبال انتخاب بهترین و مناسب ترین مدل ها می رویم. شاید اگر محدودیت بودجه در این خرید وجود نداشت، علاوه بر اینکه انتخاب راحت تر بود، برندهای تولید کننده نیز خیلی سراغ مدل های متنوع نمی رفتند. اما در شرایط کنونی برای خرید موبایل چه باید کرد و سراغ چه مدل هایی برویم؟ در این مقاله سعی داریم تا شما را با چند ترفند و نکته طلایی برای خرید این محصول آشنا کنیم. نکاتی که می توانند شما را به سمت ایده آل ترین خرید پیش ببرند. برای اینکه بهترین و مناسب ترین محصول را بخرید، در کنار ما بمانید.

از میان برندهای شناخته شده برای خرید موبایل اقدام کنید

سامسونگ، اپل، شیائومی، هواوی، نوکیا و چند برند دیگر برندهای اصلی تولید کننده موبایل در جهان هستند. خیال خود را از همان ابتدا راحت کرده و سراغ برندهای شناخته نشده نروید. انتخاب از میان برندهای ناشناس تولید کننده موبایل مانند خرید هندوانه در بسته است. این مهم می تواند در نهایت به ضرر شما تمام شده و علاوه بر اینکه محصول مناسبی به دست نیاورده اید، سرمایه خود ار نیز از دست بدهید.

 

رم، حافظه، باتری، CPU مهم تر از دوربین و اندازه صفحه نمایش

متاسفانه شاهد هستیم که خیلی ها با هزینه های زیاد به دنبال خرید محصولاتی بزرگ می روند. خرید موبایل از میان موبایل های با صفحه نمایش بزرگتر البته یک مزیت بزرگ محسوب می شود اما برای کسانی که با محدودیت بودجه روبرو بوده و از میان قطعات معرفی شده باید مناسب ترین ها را انتخاب کنند، بهتر است موبایل با حافظه بالا، رم مناسب، CPU قوی و باتری قدرتمند داشته باشند تا گوشی که هیچ کدام از این موارد را در حد قابل قبول ندارد اما صفحه نمایش خیلی بزرگی دارد. این نکته را حتما در هنگام خرید موبایل در نظر بگیرید. البته برای کسانی که به دنبال استانداردهای انتخاب هر کدام از این قطعات هستند نیز مرجعی را معرفی می کنیم. شما می توانید با مراجعه به سایت موبایل کمک با این قطعات آشنا شده و با حداقل های آنها در زمان خرید نیز آشنا شوید. از نکات ارائه شده در این سایت می توانید برای انتخاب و خرید موبایل مناسب نیز استفاده کنید.

گوشی پایین رده نخرید

گوشی های پایین رده به دلیل قیمت پایین که دارند، معمولا مورد توجه کاربران قرار می گیرند. اما واقعیت این است که قیمت پایین این گوشی ها گول زننده بوده و خرید آنها در نهایت می تواند حتی از نظر قیمتی نیز ضرر آفرین باشد. موبایل های پایین رده به دلیل کیفیت نامناسب، معمولا قادر به پاسخگوی نیازهای کاربران نبوده و به مرور نیز از کیفیت آنها کاسته می شود. در نظر بگیرید که شما در موبایل خریداری شده حداقل های نیازمندیهای خود را در اختیار ندارید، حالا اگر قرار باشد ای کیفیت باز هم کمتر شود، مسلما دوباره باید برای خرید موبایل جدید بودجه ای اختصاص دهید.

 

خرید موبایل قسطی

یکی از ترفندهایی که می توانید برای خرید موبایل مناسب از آن استفاده کنید، خرید قسطی این محصولات است. جایی که شما می توانید به راحتی حتی بدو حضور در بانک با استفاده از خدمات مراکز ارائه دهنده خرید قسطی موبایل، این مهم را در اختیار داشته باشید. هر چند خرید قسطی در نهایت می تواند قیمت های بیشتری را برای شما در پیش داشته باشد، اما با این حال با این ترفند می توانید خیال خود را از بابت کیفیت موبایل انتخاب شده راحت کنید.

اطلاعات مناسب داشته باشید

برای اینکه موبایل مناسب بخرید، باید اطلاعات کاربردی در اختیار داشته باشید. داشتن تنها مشخصات اصلی موبایل نمی تواند تضمین کننده یک خرید ایده آل برای شما باشد. برای خرید موبایل می توانید از اطلاعات شرکت موبایل کمک به آدرس www.mobilekomak.com استفاده کنید. شرکت موبایل کمک ارائه دهنده خدمات تعمیر موبایل بوده و مزیت های زیر را نیز در خدمات خود برای کاربران فراهم می آورد:

  • تعمیر موبایل با قطعات فابریک و اورجینال موبایل
  • تعمیر موبایل با گارانتی معتبر
  • بهینه سازی هزینه تعمیرات موبایل
  • تعمیرات موبایل در کمتر از چند ساعت و تحویل آن درب منزل
اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

سپاس👍🏻

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات