حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات اسنپدراگون ۷۷۵ کوالکام لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | پردازشگرها، کوالکام

مدت نسبتا زیادی است منتظر تراشه اسنپدراگون ۷۷۵ هستیم اما هنوز رسمی نشده است. امروز و در شایعاتی مشخصات اسنپدراگون ۷۷۵ کوالکام لو رفته است. این تراشه که شاید حتی اسنپدراگون ۷۸۸ می تواند یک میان رده ۵ نانومتری 5G باشد.

اسنپدراگون ۷۷۵

کوالکام پیش از این چیپست پرچمدار خود را برای سال ۲۰۲۱ را معرفی کرده است، بله ما در مورد اسنپدراگون ۸۸۸ صحبت می کنیم. با این حال، ما هنوز در سری ۷۰۰ جایگزینی برای اسنپراگون ۷۶۵ نداریم.

اسنپدراگون ۷۷۵

اسنپدراگون ۷۷۵

ظاهرا مدت طولانی تا معرفی اسنپدراگون ۷۷۵ فاصله نداریم. شایعات در مورد معرفی تراشه جدید این شرکت تا اوایل فروردین ۱۴۰۰ توافق دارند. ما فرض می کنیم این تراشه Snapdragon 775 نامیده می شود، هرچند کسی چه می داند، شاید مانند اسنپدراگون ۸۸۸ این تراشه هم در نهایت به عنوان اسنپدراگون ۷۸۸ معرفی شود!

به هر حال، برخی از جزئیات مربوط به تراشه جدید امروز به بیرون درز کرده است. این اطلاعات از یک ارایه داخلی به دست آمده است. منابع دیگر ادعا می کنند که این ها داده های دقیق اما قدیمی هستند، بنابراین ممکن است برخی چیزها تغییر کرده باشد.

مهمترین جزئیات اما حذف شده است. ما در مورد آرایش هسته CPU و کلاک صحبت می کنیم که کاملا مشخص نیست. تنها چیزی که می دانیم این است که در CPU شاهد هسته های Kryo 6xx خواهیم بود، اما این می تواند معنی دیگری هم داشته باشد. آنچه در اسلایدها ذکر شد این است که این تراشه مانند اسنپدراگون ۸۸۸ یک فرآیند ۵ نانومتری خواهد داشت و از رم 3200MHz LPDDR5 و 2400MHz LPDDR4X و همچنین UFS 3.1 Two-Lane HS Gear 4 پشتیبانی می کند.

همچنین ISP مدل Spectra 570 از ضبط ویدئو 4K با ۶۰ فریم برثانیه و سه سنسور ۲۸ مگاپیکسلی همزمان پشتیبانی می کند. همچنین از ۶۴ + ۲۰ مگاپیسکلی با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه پشتیبانی می کند. از نظر اتصالات ما شاهد حضور Wi-Fi 6E با 2×2 MIMO ، بلوتوث 5.2 (با نام رمز Milan)، LTE Cat.18 ، Dual 5G ، mmWave 5G به همراه پشتیبانی از SA و NSA ، VoNR و NR CA هستیم. برای دانلود از 4×4 MIMO و برای آپلود از 2×2 MIMO در Sub-6 5G پشتیبانی می کند. همچنین شبکه 5G Sub-6 با FDD در فرکانس زیر 3 گیگاهرتز و TDD در باندهای n77 ، n78 و n79 کار خواهد کرد. همچنین اسنپدراگون 775 دارای تراشه صوتی WCD9380 / WCD9385 خواهد بود.

طبق برخی از امتیازهای AnTuTu که قبلا لو رفته است، اسنپدراگون ۷۷۵ باید عملکرد به مراتب بهتری نسبت به مدل قبلی خود داشته باشد.

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

ولی احتمالا ۷۷۷ نامگذاری کنه وتا ۵۰۰ هزاتا بیاره راضی ام

xiaomi mi mix4

یعنی از ۸70 بهتر ه چون ۵ نانومتر هست چون ۸7۰ در k40 از ۷ نانومتری هست . پس بایستی عالی باشه

Taha

نه دیگه..
مگه 845 10 نانومتری از 730 جی 8 نانومتری ضعیفتره؟

Mahdi

نه دیگه اینطوریا هم نیست ، این زور بزنه میشه رقیب اسنپ ۸۵۵

Mahdi

امتیاز انتوتو که نهایتا تا ۴۵۰ کا میرسه ولی یه چیپست عالیه

ali karimi

سلام، از مشخصاتی که گفته مطمعنا چیپست خوبی هست چون هرچیم باشه اسنپ دراگونه،باید دید سرعت سی پی یو چینشش چطوریه، ولی2_2_4 یا1_3_4 هستش به احتمال زیاد.

_V_

سطح زاده رو خدا زده به ملت منفیشو میده

ARMTIN

Snapdragon 775
[ Cortex-A78 ] 4 هسته Gold
[ Cortex-A55 ] 4 هسته silver
مجهز شده که با الگوریتم 5 نانومتری ، بهترین تراشه بالارده 5G محور کوالکام هست 💯
.
.
.
.
نکته :
اسنپدراگون 775 در مقایسه با اسنپدراگون 870 ، بخاطر مودم داخلی , CPU قوی‌تر و (5 نانومتری بودن ) از ترانزیستور ها بیشتری بهره میبره ❌
اما در بخش GPU اسنپ 775 عملکرد ضعیفی تری نسبت اسنپ 870 ارائه خواهد داد 💯
اما اینکه کدوم تراشه عملکرد پرفورمنسی تری ارائه خواهد داد ؟؟؟ باید تا زمانی معرفی صبر کنیم ❤️

_V_

درود
کِی معرفی میشه جناب؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)