حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کوالکام Snapdragon Sound را برای کیفیت صدای بهتر هدفون های بی سیم رسما معرفی کرد

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | کوالکام

امروز کوالکام Snapdragon Sound را رسما معرفی کرد. نام تجاری جدیدی که مجموعه ای از فناوری های صوتی و راه حل های نرم افزاری است که سازندگان تلفن های هوشمند و تجهیزات صوتی را قادر می سازد تجربه صوتی یکپارچه و یکپارچه تری را در دستگاه های نسل بعدی خود ارائه دهند. به نقل از neowin، همان طور که شرکت سان دیگو اشاره کرد، طی چند سال گذشته هدفون های بی سیم محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند و گوش انسان نسبت به کوچک ترین جزییات صداها، مانند تأخیر و کیفیت صداها بسیار حساس عمل می کند. این مشکلی است که Snapdragon Sound قصد دارد آن را حل کند.

کوالکام Snapdragon Sound

کوالکام Snapdragon Sound با ترکیب Snapdragon 888 Mobile Platform و اجزای دیگر ترکیب شده است. علاوه بر این ، شما به FastConnect 6900 و QCC514x ، QCC515x یا QCC3056 Bluetooth Audio SoC نیاز دارید. این همچنین شامل فناوری Qualcomm ANC ، AptX Adaptive ، AptX Voice ، Aqstic audio و Qualcomm Audio and Voice Communication Suite است. توجه داشته باشید که هیچ دستگاه فعلی وجود ندارد که از این تکنولوژی پشتیبانی کند.

جیمز چپمن، معاون کوالکام تکنولوژی در رابطه با تکنولوژی کوالکام Snapdragon Sound گفت:

گوش انسان بسیار حساس به معایب و نقطه ضعف ها، تأخیرها و سایر چالش هایی است که معمولاً هنگام پخش موسیقی، کنفرانس های ویدیویی یا بازی از طریق اتصالات بی سیم اتفاق می افتد. با تمرکز از بر روی تمامی مشکلات، ما در تلاش هستیم نوآوری هایی برای حل نقاط ضعف که تمامی کاربران ما با آن دست و پنجه نرم می کنند ارائه دهیم.

کوالکام Snapdragon Sound

کوالکام Snapdragon Sound

کوالکام Snapdragon Sound می تواند صداهای 24 بیتی را با نرخ نمونه 96 هرتز برای پخش موسیقی ارائه دهد. اگر مستقیماً از دستگاه موسیقی پخش می کنید، از Qualcomm Aqstic Hi-Fi DAC استفاده می کند که قادر است صدا را تا 32 بیت / 384 هرتز تولید کند. با تاخیر 89 میلی ثانیه از طریق بلوتوث، همچنین ادعا می کند یک تجربه صوتی بدون تاخیر را برای بازی های موبایل فراهم می کند.

به طور خلاصه کوالکام Snapdragon Sound دارای کیفیت صدای بهتر، پخش جزییات با کیفیت تر، تاخیر در همگام سازی صداهای کمتر و دقت بیشتر در وضوح صداهای مختلف، مصرف باتری کمتر هدفون های بی سیم و در نهایت تجربه کاربری بهتر برای کاربران خواهد بود.

اساسا، کوالکام بسیاری از محصولات صوتی و ارتباطی خود را زیر یک چتر آورده و آنها را برای کار هماهنگ با یکدیگر بهینه می کند. هدف در اینجا ارائه یک راه حل نهایی به پایان با تمام اجزای سخت افزاری و نرم افزار مورد نیاز در یک بسته است که OEM ها می توانند به راحتی در محصولات خود قرار دهند.

کوالکام Snapdragon Sound

کوالکام Snapdragon Sound

کوالکام می گوید که همه دستگاه های مارک دار Snapdragon Sound آزمایشات دقیق را در مرکز آزمایش Qualcomm در تایوان انجام می دهند تا از قابلیت همکاری آنها و مطابقت با استانداردهای عملکرد کیفیت صدا ، تأخیر ، اتصال و غیره برخوردار باشند.

پلت فرم Snapdragon Sound از امروز در دسترس OEM ها است. این محصول طیف گسترده ای از محصولات از جمله تلفن های هوشمند ، هدفون ، هدفون ، رایانه های شخصی و حتی عینک XR را تأمین خواهد کرد. مارک های Snapdragon Sound در همه دستگاه ها روی جعبه های محصول خود حک شده است.

کوالکام Snapdragon Sound

کوالکام Snapdragon Sound

شیائومی اولین برند گوشی هوشمند خواهد بود که دستگاهی مجهز به صدای Snapdragon Sound را به بازار عرضه می کند. کوالکام همچنین با همکاری آمازون موزیک یک لیست پخش از قطعات با وضوح بالا برای دستگاه های بهینه سازی شده Snapdragon Sound ایجاد کرده است.

این شرکت می گوید دستگاه های مبتنی بر این تکنولوژی احتمالا تا اواخر امسال عرضه می شوند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی