حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کارت اعتباری سامسونگ با حسگر اثر انگشت معرفی می شود

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ الکترونیک و مسترکارت امروز همکاری استراتژیک جدیدی را به منظور توسعه کارت اعتباری سامسونگ با اسکنر اثر انگشت داخلی و اطمینان از انجام معاملات ایمن در پایانه های پرداخت در فروشگاه اعلام کرده اند.

کارت اعتباری سامسونگ با حسگر اثر انگشت

جزئیات فنی در مورد محصول کارت اعتباری سامسونگ اندک است اما به نظر می رسد که راه حل سامسونگ مشابه کارت پرداخت بیومتریک Mastercard خواهد بود که برای اولین بار چند سال پیش با اسکنر اثر انگشت منتشر شد.

به نقل از sammobile، با این حال، کارت اعتباری سامسونگ کارت به چیپ ست جدیدی که توسط سامسونگ System LSI Business تولید می شود مجهز خواهد شد و با هر نقطه فروش (POS) یا پایانه های تراشه Mastercard سازگار خواهد بود. هنوز مشخص نیست که آیا کارت بیومتریک سامسونگ سازگاری با پلتفرم Samsung Pay را ارائه می دهد یا خیر.

کارت اعتباری سامسونگ

کارت اعتباری سامسونگ

سامسونگ کارت با اسکنر اثر انگشت داخلی در کره جنوبی معرفی می شود

ما مطمئنا در ماه های آینده در مورد کارت اعتباری سامسونگ اطلاعات بیشتری کسب خواهیم کرد، اما سامسونگ تأیید کرده است که اواخر سال جاری برای اولین بار در کره جنوبی رونمایی خواهد شد و در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. مشخص نشده است که بازارهای دیگر – در صورت وجود – می توانند در صف بعدی ارائه خدمات باشند و یا این خدمات توسط سامسونگ فقط برای بازار داخلی در نظر گرفته شده است.

حتی در کره جنوبی هم، سامسونگ ادعا می کند که راه اندازی کارت بیومتریک به تدریج انجام می شود و انتشار آن در سطح شرکت هایی آغاز می شود که معاملات بین المللی مکرر در آن ثبت می شود.

طبق گفته هانجو یون ، معاون سامسونگ ، کارت اعتباری سامسونگ نمونه ای از تلاش های سامسونگ کارت برای ارائه راه حل های نوآورانه و راحت به مصرف کنندگان است. این از تخصص شرکت و سیستم های تشخیص تقلب برای ارائه یک راه حل امن و قدرتمند بهره می برد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی