حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Samsung Money برنامه جدید کارت اعتباری سامسونگ است

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ جزئیات بیشتری را درباره برنامه کارت اعتباری آینده خود اعلام کرده است، نام آن Samsung Money By SoFi معرفی شده است (همانطور که قبلا اعلام شده بود، با سامسونگ در این برنامه مشارکت می کند) و مستقیما با برنامه موجود Samsung Pay وصل خواهد شد. به این ترتیب باید گفت که Samsung Money برنامه جدید کارت اعتباری سامسونگ است که راه اندازی آن با همکاری SoFi و Mastercard است.

Samsung Money

اولین مرتبه اوایل ماه مه اعلام شد و اخبار امروز اطلاعات دقیق تری در مورد آنچه را که سامسونگ Money در واقع ارائه می دهد، منتشر شد. به طور خاص، یک حساب مدیریت پول و کارت اعتباری Samsung Money (مسترکارت صادر شده توسط Bancorp Bank) را ارائه می دهد.

سامسونگ وعده می دهد که سامسونگ Money هیچ هزینه حساب کاربری نخواهد داشت (اگرچه گفته می شود حق تغییر در آینده را دارد) و “جذابیت بالاتر” در مقایسه با میانگین ملی (هرچند که سامسونگ جزئیات کاملی را نگفت) محفوظ است.

بخش اصلی برنامه سامسونگ Money ادغام برنامه Samsung Pay است:

مشتریان قادر خواهند بود تا به راحتی مستقیما از طریق برنامه درخواست کارت را بدهند و استفاده از آن را از طریق سامسونگ Pay در تلفن های خود پس از تأیید، قبل از رسیدن کارت فیزیکی شروع کنند. علاوه بر این، می توانید از برنامه Samsung Pay استفاده کنید تا تعادل خود را بررسی کنید، خریدهای گذشته را بررسی کرده، کارت خود را ببندید و خریدهای مشکل‌دار را مشخص کنید.

با این حال، همه این ویژگی‌ها در دنیای کارتهای پشتیبانی شده توسط شرکت‌های فناوری امروزی، کاملاً استاندارد هستند. سامسونگ Money با این حال، به دنبال برجسته بودن نسبت به رقبا با چند قدرت خاص سامسونگ است. خریدهای انجام شده با کارت پول سامسونگ امتیازات برنامه پاداش سامسونگ را کسب می کنند که در خریدهای بعدی سامسونگ قابل بازخرید هستند.

سامسونگ همچنین وعده می دهد که حساب های سامسونگ Money با پرداخت ۱.۵ میلیون دلار FDIC بیمه شود (شش برابر بیشتر از 250،000 دلار ضمانت بیشتر کارت های اعتباری) و از طریق مشارکت SoFi ، مشتریان Samsung Money قادر خواهند بود از هر 55000 دستگاه خودپرداز موجود در شبکه Allpoint ATM بدون هیچ گونه هزینه ای استفاده کنند.

سامسونگ تنها شرکت فناوری نیست که به دنبال گسترش در دنیای امور مالی است:

البته اپل دارای کارت اعتباری کامل خود یعنی Apple Card است، Venmo از سال ۲۰۱۸ کارت اعتباری ارائه کرده است و Uber کارتهای اعتباری و بدهی با برند تجاری خود ارائه می دهد. همچنین شنیده می شود که گوگل در حال کار روی یک برنامه کارت اعتباری مشابه است که می تواند مانند سیستم جدید سامسونگ، برای مدیریت و پیگیری پرداخت های خود به سیستم Google Pay متصل شود.

کارت پول سامسونگ اواخر تابستان امسال قابل دسترسی خواهد بود. نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این برنامه کارت‌های اعتباری چه زمانی در بازار کشور ما راه اندازی شود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

کاربران ایرانی سامسونگ موبایل دیگه حتی تم های پولی که موقتا رایگان شدن را هم نمیتونن دانلود کنند….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)