حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نکاتی در خصوص خرید تجهیزات پزشکی خانگی

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و اختراع لوازم و تجهیزات متعددی که کاربرد های بسیاری در زمینه های مختلف به ویژه در زمینه پزشکی دارند، جامعه به سمتی سوق پیدا کرده که دیگر برای بیماری های کوچک و چک آپ های جزئی، نیاز به مراجعه به پزشک نیست و افراد می توانند تنها با استفاده از این لوازم و تجهیزات پزشکی در محیط های خانگی اقدام به بررسی وضعیت بدنی خود کنند. در حقیقت وجود این تجهیزات پزشکی در محیط های خانگی و همچنین اداری و سازمان ها امروزه امری ضروری می باشد و حتی این لوازم همانند کمک های اولیه باید در هر محیطی وجود داشته باشند. برخی از این لوازم و تجهیزات پزشکی ضروری عبارتند از دستگاه فشار سنج، دستگاه اندازه گیری قند خون، دستگاه بخور، و … .

 

در ادامه این مطلب به معرفی این دستگاه ها و تجهیزات پزشکی که وجود آن ها در هر محیطی ضروری است پرداخته ایم و همچنین نکاتی در خصوص خرید آن ها بیان کرده این تا بتوانید در صورت خرید این دستگاه ها، با آشنایی کامل اقدام به انتخاب آن ها کنید و بتوانید نهایت استفاده را از این دستگاه ها ببرید. اگر شما هیچ کدام از تجهیزات پزشکی را در محیط زندگی خود ندارید، توصیه می کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید تا با آشنایی با این دستگاه ها و ضرورت وجود آن ها در خانه سریعا اقدام به تهیه آن ها کنید.

دستگاه قند خون چیست؟

همانطور که می دانید دیابت، یکی از خطرناک ترین بیماری هاست که در صورت عدم کنترل این بیماری، خسارات جبران نا پذیری را با خود به همراه دارد. به همین علت، دستگاهی اختراع شده تا بتواند با بررسی و آنالیز خون انسان، میزان قند خون آن فرد را مورد بررسی قرار دهد و در نهایت، قند خون را اعلام کند. در واقع این دستگاه به انسان کمک می کند تا در صورت بالا بودن میزان قند خون سریعا اقدام به کنترل آن کند و با پرهیز های غذایی این مشکل را برطرف کند. اما برای خرید دستگاه قند خون باید با چندین نکته آشنایی داشته باشید.

نکاتی در خصوص خرید دستگاه قند خون

برای خرید دستگاه قند خون باید چندین عوامل را مورد بررسی قرار داد. اولین و مهم ترین نکته در خصوص خرید این دستگاه، بررسی هولوگرام این دستگاه و نشان استاندارد بودن آن است. متاسفانه امروزه دستگاه های تقلبی بسیار زیادی در بازار وجود دارد اما با بررسی چند مورد کوچک به سادگی می توان از اصالت کالا اطمینان حاصل کرد. نکته دیگری که در خصوص خرید دستگاه قند خون وجود دارد بررسی استاندارد این محصول است. اگر بر روی دستگاه مشخصات ISO 1519:2015 و همچنین ISO 15197:2013 وجود داشته باشد نشانه این است که طبق استاندارد ترین روش ها ساخته شده و در واقع مورد تایید سازمان استاندارد جهانی می باشد. علاوه بر این دقت این دستگاه بسیار بالا است و خطای بسیار کمی دارد.

دستگاه بخور

دستگاه بخور یکی دیگر از مفید ترین اختراعات بشر می باشد که بیشتر مناسب محیط های خشک می باشد. عملکرد این دستگاه به این گونه است که آب را به بخار آب تبدیل کرده و در نتیجه میزان رطوبت هوا را افزایش می دهد. در واقع این وسیله بیشتر مناسب برای استفاده در فصل زمستان می باشد. در این فصل میزان خشکی هوا کمی بالاست و در نتیجه دستگاه بخور با افزایش بخار و رطوبت در هوا به افرادی که مبتلا به بیماری های مختلفی مانند سرماخوردگی، آلرژی، خون ریزی بینی، خشکی پوست، و یا سایر بیماری های مشابه را علائم این بیماری ها را در افراد کاهش می دهد و در واقع خاصیت های درمانی بسیار زیاد دارد. برای خرید دستگاه بخور نیز باید با چندین نکته آشنا باشید.

نکاتی در خصوص خرید دستگاه بخور

اگر قصد خرید دستگاه بخور را دارید باید چندین نکته را در خصوص این دستگاه ها بدانید. اولین نکته این است که باید بدانید این دستگاه ها دارای مخزن می باشند و در واقع حجم های مختلفی از این دستگاه ها وجود دارد. برخی از آن ها به قدری حجم زیادی دارند که حمل و نقل و حتی جا به جایی آن ها مشکل است. اگر قصد دارید که این وسیله را با خود جا به جا کنید توصیه می کنیم دستگاه هایی که حجم پایین تری دارند را خریداری کنید. علاوه بر این در برخی از این دستگاه ها می توان میزان صدا، کنترل خروجی رطوبت، و سایر عوامل را تنظیم کرد. در نتیجه اگر قصد خرید این دستگاه ها را دارید حتما به این موارد توجه کنید.

دستگاه فشار سنج

دستگاه فشار سنج یکی دیگر از مهم ترین دستگاه ها که در دسته ی تجهیزات پزشکی قرار دارد می باشد. در واقع این دستگاه نیز یکی از بهترین اختراعات بشر می باشد که همانطور که از نامش مشخص است، برای اندازه گیری مقدار فشار خون در بدن بیمار ساخته شده است. فشار خون یکی از مهم ترین علائم بدن برای شناسایی سالم بودن آن می باشد. در واقع فشار خون همان تپشی است که قلب می زند تا بتواند خون را به  درستی به همه ی اجزاء بدن برساند. در نتیجه از دستگاه فشار سنج برای اندازه گیری این فشار خون استفاده می شود تا بتوان در صورت بالا و یا پایین بودن آن سریعا اقداماتی در راستای بهبود حال فرد انجام شود.

نکاتی در خصوص خرید دستگاه فشار سنج

برای خرید دستگاه فشار سنج باید با این دستگاه آشنایی داشته باشید و نکاتی را در خصوص این دستگاه بدانید. امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های بسیار زیادی طبق اصول جدید ساخته شده که می تواند با سرعت بسیار بیشتری فشار خون را اندازه گیری کند و همچنین دقت های بسیار بالایی دارند. اما یکی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه ها این است که قابل حمل می باشد. در نتیجه اگر قصد داشتید اقدام به خرید دستگاه فشار خون را دارید حتما این ویژگی ها را در اولویت خود قرار دهید تا بتوانید از امکانات این دستگاه ها نهایت استفاده را ببرید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ممنون🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات