حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مزایا و معایب تلفن ثابت مجازی، با دردسرهای تلفن ثابت خداحافظی کنید!

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

پیشرفت روز افزون خطوط تلفن از زمان اختراع الکساندر گراهام بل تا به امروز پیشرفتی چشمگیر و بی‌نظیری بوده است. یکی از فناوری‌های جدید و کاربردی در این زمینه طراحی و اجرای ایده تلفن‌ ثابت مجازی بوده است. تلفن مجازی یا تلفن ثابت ابری در واقع یک خط تلفن ثابت اینترنتی است که دیگر مشکلات خط‌های ثابت مخابراتی را به همراه ندارد. کارایی و تاثیر بی‌نظیر این تلفن به حدی بوده که پیش‌بینی می‌شود در چند سال آینده با اختلاف زیاد گوی سبقت را از دیگر رقیبانش برباید. برای آشنایی با تلفن مجازی مزایا و معایب این تلفن ثابت ابری در ادامه مطلب همراه ما باشید.

تلفن مجازی چیست؟ آشنایی با نحوه عملکرد تلفن ثابت ابری

تلفن مجازی یکی از سرویس‌های جدید خدماتی در حوزه خطوط تلفن است. با استفاده از این تلفن دیگر نیازی به خرید چند خط تلفن جدا برای کارمندان خود نخواهید داشت. تلفن مجازی با اینترنت کار می‌کند و مشکل خطوط تلفن ثابت همراه را ندارد و برای دورکاری و کار در منزل و کاهش هزینه ها در بسیاری از شرکت های پیشرو مورد استقبال قرار گرفته است.

پس از خرید، این خط بعد از 24 ساعت فعال می‌شود و شما با وارد کردن شماره تلفن همراه خود در سایت از آن پس تمامی تماس‌هایی که با خط ثابت مجازی گرفته می‌شود را بر روی موبایل‌تان دریافت می‌کنید. در سرویس‌های حرفه‌ای می‌توانید پس از فعال کردن تلفن مجازی علاوه بر تماس‌های داخلی، قابلیت برقراری تماس‌های خروجی از خط ثابت ابری را نیز داشته باشید. در قسمت پنل کاربری می‌توانید نام و شماره تلفن کارمندان خود را وارد کنید تا بعد از تماس مشتری و مشخص کردن اپراتور مدنظر تماس مستقیما با بخش مورد نظر برقرار شود. دارا بودن قابلیت سامانه پیامکی در دریافت و ارسال پیامک‌ها از دیگر کارایی‌های این سیستم است.

مزایای تلفن مجازی در مقایسه با تلفن ثابت مخابراتی

تلفن‌های مجازی در مقایسه با تلفن ثابت مخابرات مزایای بسیاری دارد. این مزایا به قدری مهم و با ارزش هستند که اغلب مشتریان را ترغیب میکند تا از خرید تلفن‌های ثابت منصرف شده و به خرید تلفن‌های مجازی روی آورند. در ادامه با چندتا از مهم‌ترین مزایای این خطوط تلفنی آشنا خواهید شد.

·         کاهش چشمگیر هزینه‌ها با استفاده از تلفن ثابت ابری

خرید و نصب تلفن‌ مجازی به نسبت دیگر خطوط تلفن ثابت بسیار سریع، آسان و مقرون به صرفه است. یکی از مشکلات اساسی شرکت‌های نوپا و کوچک پرداخت هزینه بالای اجاره ملک و دفاتر برای شروع یک کسب و کار است. با خرید تلفن مجازی دیگر نیازی به اجاره دفتر نخواهید داشت و تنها با استفاده از یک خط تلفن نیاز مشتری‌هایتان را در هر زمان و هرکجا بر طرف خواهید کرد. کاهش هزینه رفت و آمد، جلوگیری از هزینه خرید چند دستگاه تلفن ثابت، کاهش هزینه‌های نگهداری و افزایش فروش محصولات از دیگر نکات مهم در کاهش هزینه‌های شرکت با استفاده از این خطوط هستند.

·         پشتیبانی دائمی از تمام نقاط کشور

با استفاده از تلفن ثابت ابری دیگر نیازی نیست تا یک ساعت مشخض در یک مکان مشخص منتظر تماس مشتریان خود بمانید. با استفاده از این خطوط در هرجا و هر زمان می‌تواند پاسخگوی مشتریان خود باشید. تلفن مجازی بهترین انتخاب برای افراد دور کار است. تماس مشتری توسط یک خط ثابت به تمامی اپراتورها و کارمندان مربوطه در هر نقطه از کشور به راحتی وصل می‌شود.

·         امکان جا به جایی خطوط تلفن در هرجا

یکی از مشکلات اساسی که خطوط تلفن ثابت مخابرات به همراه دارند هنگام تغییر آدرس محل کار شماست. اگر پس از مدتی بخواهید دفتر محل‌کار خود را تغییر دهید، به ناچار باید شماره تلفن دفتر را از روی تمامی کارت‌های ویزیت، سایت، تراکت‌ها و بنرهای تبلیغاتی تغییر دهید. اگر مالک خط ثابت باشید برای جا به جایی آدرس ثبت شده برای شماره تلفن فرآیند طولانی را باید طی کنید.

اما با استفاده از تلفن‌های مجازی دیگر نیازی به این کارها نخواهید داشت و با تغییر آدرس محل کار و لوکیشن شما اختلالی در برقراری ارتباط مشتریان با شماره دفترتان به وجود نخواهد آمد.

·         امکان ارسال پیامک با استفاده از خطوط تلفن‌های مجازی

یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای تلفن‌های مجازی در مقایسه با تلفن‌های ثابت ارسال و دریافت پیامک توسط تلفن ثابت ابری است. این ویژگی تاثیر به سزایی در افزایش فروش محصولات و ارتباط بیشتر با مخاطبین داشته است. ویژگی دایورت پیامک برای جلوگیری از مزاحمت‌های وقت‌گیر از دیگر ویژگی‌های مثبت این خطوط است.

معایب خطوط تلفن مجازی در مقایسه با دیگر خطوط تلفن

از آنجا که خطوط تلفن‌های مجازی قابلیت استفاده در هر نقطه را دارند و متعلق به یک مکان مشخص نیستند، درصد امنیت خریدهای تلفنی را تا حدی پایین آورده‌اند. قبل از خرید از فروشگاه‌هایی که آدرس آن‌ها به درستی قید نشده است بهتر است تحقیقات لازم را در این زمینه انجام دهید تا متحمل خسارت و ضرر نشوید.

خدمات پایه این خطوط تنها با اینترنت کار می‌کنند و سرویس آفلاین ندارند، بنابراین در زمان قطع و وصل شدن ناگهانی اینترنت ممکن است دچار مشکل می‌شوید.

خرید مطمئن و سریع خط تلفن ثابت مجازی از فراز اس ام اس

همین امروز با خرید خط تلفن ثابت در مسیر کسب و کار حرفه‌ای گام بردارید، داشتن شماره ثابت به کسب و کار شما اعتبار می دهد و مشتریان به شما اعتماد می کنند و فروش شما افزایش خواهد یافت.

فراز اس‌ام‌اس قابلیت ارائه خطوط تلفن ثابت با پیش شماره تهران، مشهد، اصفهان، تبریز و… فراهم کرده است. با استفاده از خط تلفن ثابت دایورتی هر کجای کشور که حضور داشته باشید می توانید به راحتی در قالب یک شرکت معتبر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید مطمئن تلفن‌های مجازی با شماره 02171333036 تماس بگیرید یا به سایت www.farazsms.com مراجعه نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

مچکر 😉

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات