حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حذف ناچ در آیفون ۱۴ محتمل است

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، شایعات

احتمال این وجود دارد که اپل در حال آزمایش خط تولید آیفون های ۲۰۲۲ خود با نمونه های دارای نمایشگر با حفره دوربین سلفی باشد. اکثر سازندگان گوشی های اندرویدی از استفاده از ناچ فاصله گرفته اند و به سمت استفاده از حفره در صفحه نمایش روی آورده اند تا بتوانند نسبت صفحه به بدنه بالاتری را ارائه دهند‌. در نتیجه میزان بیشتری از صفحه نمایش در اختیار کاربر باشد. بر اساس گفته های یک تحلیل گر معروف، اپل نیز ممکن است در صفحه نمایش آیفون ۱۴ از همین رویکرد استفاده کند.

اگر نتایج نمونه های اولیه خوب باشد، اپل احتمالا از طراحی با حفره نمایشگر در صفحه نمایش آیفون ۱۴ بهره خواهد برد

شاید شاهد حفره نمایشگر برای دوربین سلفی در صفحه نمایش آیفون ۱۴ باشیم

شاید شاهد حفره نمایشگر برای دوربین سلفی در صفحه نمایش آیفون ۱۴ باشیم

به نقل از wccftech، این بار مینگ چی کوئو پیش بینی خود برای سری آیفون های ۲۰۲۲ اپل را بیان کرده است. بر اساس وی، حداقل مدل های بالا رده آیفون از این طراحی بهره خواهند برد. این بدین معنی است که اگر اپل امسال تصمیم بگیرد که همانند امسال از ۴ مدل مختلف رونمایی کند ، آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس با طراحی حفره نمایشگر عرضه خواهند شد. هرچند اگر همه چیز طبق انتظار پیش برود و نتایج نمونه های اولیه نیز مورد تایید باشد، تمامی مدل های آیفون در سال ۲۰۲۲ از این طراحی بهره خواهند برد.

حق اختراع اپل برای آیفون بدون ناچ

درست است که خبر استفاده احتمالی مدل های آیفون ۲۰۲۲ از طراحی حفره نمایشگر خیلی خوب است، زیرا میزان بیشتری از صفحه نمایش در اختیار کاربر خواهد بود، ولی مشخص نیست که اپل چگونه از ویژگی هایی همچون Face ID استفاده خواهد کرد. دقت کنید که ناچ برای قرار گرفتن سخت افزار مورد نیاز برای این ویژگی بخشی ضروری محسوب می شد. حالا اگر تصور کنیم که اپل با استفاده از طراحی حفره نمایشگر، ناچ را از صفحه نمایش آیفون ۱۴ حذف کند، پس این تجهیزات سخت افزاری کجا خواهند رفت؟ در زیر صفحه نمایش؟ همانطور که این روزها اخبار مربوط به استفاده دوربین در زیر صفحه نمایش شنیده می شود؟

متاسفانه گزارش چیزی در این رابطه اعلام نکرده است، بنابراین باید منتظر بمانیم تا ببینیم اپل چه برنامه ای برای آینده دارد. به نظر قطعا یک تغییر خوب در زمینه طراحی به حساب می آید، مخصوصا که دیگر به عرضه آیفون با ناچ عادت کرده ایم. آیا شما از این تغییر در طراحی صفحه نمایش آیفون ۱۴ استقبال خواهید کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

حالا کو‌ تا آیفون ۱۴
😐😐😐

Finch

فقط یه لحظه فکر کنید اپل بیاد واسه ایفون 13 پرومکس از صفحه نمایش کرو با نرخ 144 و حسگر اولتراسونیک و پانچ هول استفاده کنه
ینی به راحتی میتونه تا 2 سال صدر لیست پرفروش ها باشه

Mahdi

اپل یعنی نمایشگر تخت ، ولی ریفرش بالا رو باهات موافقم

اپل تا 2030 هم همون ناچ رو میذازه ببینید دیگه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین کریم نژاد