حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چک کردن قیمت ارزهای دیجیتال در Google Finance ممکن شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | رمزارز، گوگل

گوگل فایننس، بخش مالی سایت گوگل، قیمت ارزهای دیجیتال را به دامنه ی finance.google.com اضافه کرد. این بخش با عنوان Crypto – ارزهای دیجیتال، هم اکنون در دسته بندی “Compare Markets” یا «مقایسه بازارها» به همراه قیمت سهام و بازارهای مالی دیگر نمایش داده می شود. در این قسمت اطلاعات قیمت برای ارزهای دیجیتال همچون بیت کوین (BTC)، اتریوم (Eth)، لایت کوین (Ltc) و بیت کوین کش (Bch) نمایش داده می شود. کاربران و طرفداران حوزه کریپتو از این پس به راحتی می توانند چک کردن قیمت ارزهای دیجیتال در Google Finance را انجام دهند.

چک کردن قیمت ارزهای دیجیتال در Google Finance

آلفابت، شرکت پدر گوگل مالک پلتفرم یوتیوب نیز هست که به طور مداوم و از گذشته با ممنوع کردن محتوای آموزشی و خبری مرتبط با ارزهای دیجیتال، کاربران و طرفداران این رمزارزها را اذیت کرده بود. دو منبع معروف و بزرگ حوزه ی ارزهای دیجیتال کوین تلگراف و کوین دسک به طور مداوم با تعلیق از سوی یوتیوب مواجه شدند که بعد از اینکه مشخص شد با معیارهای یوتیوب مغایرت ندارند، از حالت تعلیق خارج شدند.

حال به نظر می رسد با اضافه شدن تب قیمت ارزهای دیجیتال به گوگل فایننس، این شرکت از مواضع قبلی خود عقب نشینی کرده است و در آینده به نیاز کاربران به اخبار مربوط به این بخش و همچنین قیمت ارزهای دیجیتال توجه بیشتری خواهد کرد. البته همچنان شاهد ممانعت گسترده یوتیوب در بخش ویدیوها و کلیپ های مربوط به ارزهای دیجتال هستیم که به نحوی اجازه نشر و آپلود آن ها را نمی دهد و در مواردی حتی منجر به حذف کردن ویدیوهای مربوط به ارزهای دیجیتال نیز کرده بود.

چک کردن قیمت ارزهای دیجیتال در Google Finance

چک کردن قیمت ارزهای دیجیتال در Google Finance

بازار ارزهای دیجیتال طی سال های گذشته، به یک خط روند و مساله اصلی روز تبدیل شده است چون سرمایه گذاران سازمانی اقدام به سرمایه گذاری در بخش دارایی های دیجیتال کرده اند و به طور متناوب اخبار و مسایل پیرامون ارزهای دیجیتال را دنبال کرده اند.

مشارکت سرمایه گذاران سازمانی باعث رشد قیمت ارزهای دیجیتال شد و ارزش بازار رمزنگاری را در ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ به بیش از ۱ تریلیون دلار رساند. پیش از سقوط اخیر بازار پیش بینی می شد ارزش بازار رمزنگاری در ماه فوریه (ماه جاری میلادی) به بیش از ۱.۴ تریلیون دلار نیز برسد.

علاقه به ارزهای دیجیتال به خصوص پادشاه رمزارزها یعنی بیت کوین هم در بین سرمایه گذاران خرد و هم سرمایه گذاران سازمانی در سه ماهه ی اخیر بسیار رشد کرده است. بر اساس اظهارات هستر پیرس از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، با توجه به ورود کمپانی های بزرگی همچون تسلا و مسترکارت به حوزه ی رمزنگاری، نیاز به قانون های شفاف رمزنگاری بیشتر احساس می شود.

نیاز به دستورالعمل های شفاف در مورد دارایی های دیجیتال با افزایش قیمت ها نیز بیشتر می شود. طبق گفته ی پیرس، دولت جو بایدن نگاهی تازه به جنبه ی قانونمندسازی حوزه ی رمزنگاری دارد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TaHaSoLtAnI

Good 👌

Mahdi

خوبه 😁😁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی