حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لایو ۴ نفره در اینستاگرام امکان پذیر شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

فیس بوک قابلیت “Live Rooms” را برای اینستاگرام معرفی کرد. با این قابلیت کاربران این شبکه اجتماعی می توانند به صورت هم زمان اقدام به برقراری لایو ۴ نفره در اینستاگرام کنند. پیش از این کاربران تنها می توانستند با یک نفر دیگر لایو اینستاگرام را انجام دهند.

لایو ۴ نفره در اینستاگرام

اینستاگرام امروز رسما اعلام کرد که با راه اندازی “Live Rooms” به درخواست بسیاری از کاربران خود پاسخ داده است. این ویژگی امکان برقراری لایو ۴ نفره به صورت هم زمان را در شبکه اجتماعی اینستاگرام فراهم می کند. پیش از این، کاربران اینستاگرام می توانستند فقط با یک نفر دیگر به صورت لایو ارتباط برقرار کنند.

اینستاگرام اظهار امیدواری کرده است که با ویژگی Live Rooms کاربران بتوانند از نظر قالب های پخش زنده فرصت های خلاقانه تری را فراهم کنند تا امکاناتی مانند برنامه های گفتگوی زنده، جلسات پرسش و پاسخ گسترده یا مصاحبه ها، جلسات اجرای موسیقی برای نوازندگان و موارد دیگر را در دسترس کاربران قرار دهد.

به نقل از techcrunch، اینستاگرام می گوید که در حال حاضر ابزارهای دیگری مانند کنترل های بیشتر برای بخش نظرات و ویژگی های صوتی را نیز به این شبکه اجتماعی اضافه خواهد کرد که در ماه های آینده ارائه می شوند.

تمامی این ویژگی ها در راستای بهبود ارتباطات افراد پس از همه گیری ویروس کرونا در حال انجام است تا کاربران بتوانند با کیفیت بیشتری مسایل کاری و ارتباطی خود را در دسترس داشته باشند.

لایو ۴ نفره در اینستاگرام

لایو ۴ نفره در اینستاگرام

طریقه ایجاد لایو ۴ نفره در اینستاگرام

برای شروع یک لایو ۴ نفره در اینستاگرام، صفحه را به سمت چپ بکشید و گزینه Live camera را انتخاب کنید. سپس عنوان اتاق را انتخاب کنید و برای افزودن افراد دیگر روی نماد Room ضربه بزنید. در اینجا لیستی از افرادی را که قبلا درخواست کرده اند تا با شما ارتباط لایو داشته باشند را مشاهده خواهید کرد و می توانید سایر افراد و نفرات بعدی را نیز برای افزودن به لایوتان جستجو و اضافه کنید.

وقتی لایو را شروع می کنید، هنگام اضافه کردن افراد دیگر به لایو، شما به عنوان ایجاد کننده در بالای صفحه خواهید ماند. بسته به علاقه شما، میهمانان را می توان یک باره یا به صورت جداگانه در طول لایو اضافه کنید. امکان افزودن افراد بیشتر به یک لایو می تواند به صاحب صفحه کمک کند تا تعداد فالورهای خود را افزایش دهد، زیرا علاوه بر افرادی که شما را دنبال می کنند، کلیه دنبال کنندگان افراد دیگری که در لایو شما شرکت می کنند نیز از این لایو به صورت ارسال نوتیفیکیشن مطلع می شوند.

به دلایل امنیتی در لایو ۴ نفره در اینستاگرام ، هر شخصی که توسط هر یک از شرکت کنندگان در لایو مسدود شده باشد، نمی تواند به لایو اضافه شود. بعلاوه، هر فردی که قبلا به دلیل نقض دستورالعمل های حریم خصوصی اینستاگرام، از دسترسی مستقیم به قابلیت لایو خود منع شده باشد، نمی تواند به هیچ لایوی بپیوندد.

 

با این 8 ترفند اینستاگرام خود را بهتر مدیریت کنید

 

در حین لایو، کسی که لایو را آغاز کرده است می تواند نظرات را گزارش و مسدود کرده و از فیلترهای نظرات برای حفظ تجربه ایمن تر برای همه بینندگان استفاده کنند.

قابلیت لایو اینستاگرام به روشی فزاینده و مهم برای ایجاد ارتباط خالقین، صاحبان مشاغل و برندها با دنبال کنندگان در طی همه گیر شدن بیماری کرونا منجر شده است که رویدادهای زنده حضوری، از جمله کنسرت ها، نمایش ها، کلاس های آموزشی، کنفرانس ها ، دیدارها و موارد دیگر را تعطیل می کند. اینستاگرام از افزایش ۷۰ درصدی لایوهای اینستاگرام از سال گذشته تاکنون خبر داده است.

شما لایو ۴ نفره اینستاگرام را تا چه حد مفید می دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

یک سری بچه سال محیط اینستاگرام را به گند کشیدن.هم موافق فیلتر شدنش هستم هم نه🤔

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی