حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی گروه بندی تب های گوگل کروم به نسخه دسکتاپ آمد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | آموزش و راهنمایی، گوگل، مرورگر

گوگل نه تنها به دلیل موتور جستجوی خود بلکه به دلیل تعداد بی شماری از محصولات دیگر نیز شناخته شده و محبوب است. مرورگر گوگل کروم یکی از محبوب ترین محصولات و نرم افزارهای گوگل است. گوگل به تازگی ویژگی بسیار مفید گروه بندی تب های گوگل کروم را به نسخه دسکتاپ این مرورگر اضافه کرده است. با این ویژگی به راحتی می توانید تب های باز شده در مرورگرتان را مدیریت کنید.

گروه بندی تب های گوگل کروم

گوگل کروم یکی از محبوب ترین مرورگرهای اینترنت دنیا بر طبق میزان نصب است. از زمانی که گوگل اولین نسخه های این مرورگر را منتشر کرد، طرفداران خاص خودش را پیدا کرد و خیلی زود توانست درصد بسیار زیادی از سهم مرورگرهای بازار را بدست آورد. گوگل به طور مداوم در زمینه بهتر و بهتر کردن این مرورگر کار می کند.

امروز، به نقل از gizchina، متوجه شدیم که پس از ماه ها تست و آزمایش، سرانجام گوگل قابلیت Tab Group را برای نسخه دسکتاپ این مرورگر منتشر کرده است. این ویژگی قبلا در مرورگر کروم برای سیستم عامل اندروید منتشر شده بود.

گروه بندی تب های گوگل کروم

گروه بندی تب های گوگل کروم

در واقع این ویژگی بهره وری را بسیار افزایش می دهد. اکنون، ویژگی گروه بندی تب های گوگل کروم کار وب گردی میلیون ها کاربر این مرورگر را برای وب گردی و بازدید از سایت های مورد علاقه شان بسیار راحت تر می کند.

کسانی که از مرورگر گوگل کروم در ویندوز استفاده می کنند، از این پس می توانند با کلیک راست بر روی تب انتخاب شده یک گروه جدید بسازند. قبل از ایجاد گروه می توانید برای آن نام دلخواه و همچنین رنگ مورد علاقه تان را برای آن انتخاب کنید. همچنین می توانید با انتخاب چندین تب و سپس کلیک راست کردن آن ها را داخل یک گروه قرار دهید.

علاوه بر این با کلیک راست کردن بر روی نام گروهی که انتخاب کردید می توانید از تنظیمات بیشتری برای نحوه نمایش تب ها بهره مند شوید.

گروه بندی تب های گوگل کروم

گروه بندی تب های گوگل کروم

البته باید بپذیریم این ویژگی شاید برای کاربران عادی خیلی موردپسند نباشد و به کارشان نیاید اما برای کسانی که به صورت حرفه ای و روزمره وب گردی می کنند و تعداد تب های باز شده در مرورگرشان از انگشت های دست هم فراتر می رود، بسیار می تواند کاربردی باشد.

گوگل با اضافه کردن این ویژگی به نسخه مرورگر گوگل کروم بیش از پیش این مرورگر را جذاب و کاربردی کرده است. البته باید ذکر کنیم که این ویژگی قبلا در مرورگرهای دیگر مثل مایکروسافت Edge نیز دیده شده بود.

شما از ویژگی گروه بندی تب های گوگل کروم استفاده می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

فقط عشق خودم فایرفاکس🥰

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی