حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش عمده لوازم الکتریکی، بخشی فراموش شده از فروشگاه‌های آنلاین

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

فروشگاه‌های زیادی در سطح اینترنت وجود دارند که محصولات الکتریکی را به صورت تکی به فروش می‌رسانند. اما فروش عمده لوازم الکتریکی جزو خدماتی است که توسط کمتر فروشگاهی ارائه می‌شود. دلیل این کار هم این است که مشتریانی که قصد دارند لوازم الکتریکی را به صورت عمده خریداری کنند، معمولا فروشندگان این محصولات هستند. اما در برخی از موراد ممکن است که خرید عمده لوازم الکتریکی برای افراد عادی هم به صرفه باشد. برای مثال فرض کنید به تازگی خانه خود را خریداری کرده‌اید و قصد دارید که به آن نقل مکان کنید. در این حالت نیاز است که تعداد زیادی لامپ خریداری کنید و بهترین گزینه هم این است که لامپ‌ها را به صورت عمده خریداری کنید.

لوازم الکتریکی چه چیزهایی را شامل می‌شود؟

تعداد زیای از وسایلی که به صورت روزانه استفاده می‌کنیم جزو وسایل الکتریک هستند. برای مثال لامپ، هواکش خانگی، هواکش صنعتی، آیفون تصویری، کلید، پریز و هر چیزی که با استفاده از برق کار می‌کند را می‌توان جزو وسایل الکتریکی به حساب آورد. برای آشنایی بیشتر با این موضوع و به عنوان نمونه در ادامه هواکش خانگی و صنعتی را با هم بررسی خواهیم کرد:

هواکش خانگی چیست؟ و چه کاربردهایی دارد؟

اصولا هواکش‌ها برای تهویه هوا مورد استفاده قرار می‌گیرند. هواکش‌ خانگی نقش تهویه هوای داخل خانه را بر عهده دارد و فقط هوای نامطبوع را به بیرون هدایت می‌کند. آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی رایج‌ترین محل‌هایی هستند که معمولا هواکش دارند. در نظر داشته باشید که برای خرید هواکش برای قسمت‌های مختلف خانه هم باید به نکات مجزایی توجه داشته باشید. برای مثال هواکش حمام و سرویس بهداشتی بهتر است که ضد آب باشند در حالیکه برای آشپزخانه استفاده از هواکش خانگی بدون صدا توصیه می‌شود.

هواکش صنعتی چیست؟

هواکش‌ صنعتی کاربردی مشابه با هواکش‌های خانگی دارد اما معمولا اندازه‌ای بزرگ داشته و در تولیدی‌ها، فروشگاه‌ها و به صورت کلی در جاهایی که زیر بنای ساختمان زیاد است مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصولات معمولا در فضاهایی که گازهای آلوده و سمی تولید می‌شوند، بیشترین کاربرد را دارند. برخی از این هواکش‌ها علاوه بر خارج کردن هوای نامطبوع، هوای تازه و را به داخل وارد می‌کنند و از این طریق سلامت هوای محیط را فراهم می‌کنند. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات هواکش صنعتی، آلودگی صوتی است که در بسیاری از موارد باعث ایجاد مزاحمت در کار افراد خواهد شد.

مزایای خرید و فروش عمده لوازم الکتریکی به صورت اینترنتی

خرید اینترنتی امروزه به بخشی از زندگی ما تبدیل شده است و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که وسایل مورد نیار خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند. علاوه بر مزایای خرید اینترنتی، خرید عمده وسایل الکتریکی دارای مزایای خود می‌باشد. تنوع زیاد محصول، امکان بررسی و مقایسه محصولات مختلف، کاهش هزینه‌های ارسال و عدم نیاز به مسافرت را می‌توان مهم‌ترین مزیت‌های فروش عمده لوازم الکتریکی دانست که باعث می‌شود هزینه‌های شما به طور چشمگیری کاهش پیدا کند.

در هنگام خرید و فروش عمده لوازم الکتریکی باید به چه مواردی توجه کنیم؟

اگر قصد خرید عمده وسایل الکتریکی را دارید باید به چند مورد زیر توجه کافی نشان دهید:

  • اصالت کالا

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد در هنگام خرید این است که  آیا محصول خریداری شده، اصل است یا تقلبی؟ در بسیاری از موارد افراد قیمت جنس اصل را پرداخت می‌کنند، اما هنگام دریافت کالا می‌فهمند که با محصولی تقلبی روبرو هستند. به همین دلیل در هنگام خرید باید این موضوع را مد نظر داشته باشید که اگر کالا را با قیمت اصلی خریداری می‌کنید، حتما از اصالت کالا مطمئن شوید و در صورت نیاز از فروشنده بخواهید که محصول خود را با گارانتی به شما بفروشد.

  • کاربری

در هنگام خرید و فروش عمده لوازم الکتریکی باید به نوع کاربری و محل استفاده محصول توجه کافی داشته باشید. چرا که محصولات مختلف برای کارهای متفاوتی طراحی و ساخته می‌شوند، هر محصول هم معمولا دارای چندین نوع مختلف می‌باشد که هر کدام از آن‌ها در شرایط خاصی به کار گرفته می‌شوند. برای مثال هواکش‌ خانگی برا خانه و فضاهای کوچک کاربرد دارد، در حالیکه هواکش صنعتی بیشتر در فضاهای بزرگ و مکان‌هایی که کاربری تجاری دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین قبل از اینکه بخواهید خرید خود را انجام دهید باید به این نکته توجه داشته باشید که از محصول مورد نظر چه استفاده‌ای خواهید کرد.

  • اندازه (انبارداری)

در نظر داشته باشید که پس از کاربری باید به اندازه محصولات توجه داشته باشید. هر چه اندازه یک محصول بزرگ‌تر باشد، انبارداری آن سخت تر است و به فضای بیشتری برای نگهداری نیاز دارد. بنابراین سعی کنید که محصولاتی را انتخاب کنید که هم‌زمان با کارایی بهتر، اندازه کوچک‌تری دارند.

  • سال ساخت

سال ساخت هم جزو مواردی است که در زمان فروش عمده لوازم الکتریکی به اندازه کافی به آن توجه نمی‌شود چرا که اکثر افراد فکر می‌کنند محصولات الکتریکی دارای تاریخ ساخت و انقضا نمی‌باشند. از طرفی دیگر هر چه پیش می‌رویم فناوری ساخت وسایل مختلف رشد پیدا می‌کند و محصولات بهینه‌تر کار خواهند کرد. به همین جهت است لازم است به سال ساخت محصولات توجه کنید و محصولاتی را خریداری کنید که از ساخت آن‌ها سال‌های زیادی نگذشته باشد. با توجه به اینکه افرادی که خرید عمده وسایل الکتریکی انجام می‌دهند معمولا خودشان فروشنده هستند و نیاز است محصول خود را برای مدتی انبار کنند، بنابراین باید محصولاتی را خریداری کنند که چندین سال تاریخ انقضا داشته باشند.

  • نیاز بازار

توجه به نیاز بازار یک اصل اساسی در بازاریابی و فروش است. اگر شما هم یک فروشنده هستید که قصد دارید محصولات الکتریکی مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کنید، باید محصولاتی را انتخاب کنید که مردم به دنبال خرید آن‌ها هستند. تنها در این صورت است که می‌توانید کسب و کار خود را گسترش دهید و پیشرفت کنید.

سایت الکتروتک مرجع فروش عمده لوازم الکترونیک

الکتروتک به عنوان بزرگ‌ترین سایت فروش عمده لوازم الکتریکی انواع محصولات مورد نیاز خانه، شرکت یا کارخانه شما را فراهم می‌کند. محصولات ارائه شده در سایت ما از بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات موجود در بازار می‌باشند که توسط بهترین برندهای موجود طراحی و تولید شده‌اند. برای خرید از مجموعه الکتروتک کافی است محصول مورد نظر خود را در سایت ما انتخاب کرده و پس از پرداخت، در سریع‌ترین زمان ممکن آن را درب منزل یا محل کار خود دریافت کنید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

مرسی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات