حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

راهنمای خرید دو کالای دیجیتال پرکاربرد | ساعت هوشمند و هندزفری بی‌سیم

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

دو کالای دیجیتال پرکاربرد

ساعت هوشمند و هندزفری بی‌سیم از کالاهای دیجیتالی هستند که این روزها بسیار پرکاربرد و بعضا ضروری شده‌اند. افراد مختلف با توجه به سبک کار خود و زمانی را که خارج از منزل می‌گذرانند، ترجیح می‌دهند از این وسایل استفاده کنند. اما با توجه به تنوع آن‌ها در بازار، انتخاب و خرید کمی سخت می‌شود. به همین دلیل ما برای شما مطلبی آماده کرده‌ایم که راهنمایی برای خرید ساعت هوشمند و هندزفری بی‌سیم است.

کاربرد ساعت هوشمند

ساعت‌های هوشمند این روزها با استقبال زیادی رو به رو شده‌اند. اما کاربرد این ساعت‌ها چیست و چه زمانی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد؟ بهترین ساعت هوشمند علاوه بر کیفیت و طراحی زیبا، بسیاری از نیازها را در شرایط مختلف برطرف می‌کند. مفیدترین کاری که می‌توان با استفاده از یک ساعت هوشمند انجام داد، چک کردن اعلانات تلفن همراه است. این قابلیت برای افرادی که امکان استفاده از موبایل خود را در محیط‌های حرفه‌ای و رسمی ندارند، بسیار مفید است. علاوه بر این ساعت هوشمند می‌تواند یک همراه عالی باشد تا شمارش قدم‌ها، ردیابی مسیر یا سنجش ضربان قلب را برای شما انجام دهد.

بعضی از ساعت‌های هوشمند از برنامه‌های قوی مانند تایمر یا کرنومتر برخوردار هستند که برنامه‌ها از قبل نصب شده‌اند یا در فروشگاه‌ها در دسترس است. علاوه بر این ساعت‌های گوشمند قابلیت این را دارند که دستگاه‌های هوشمند شما را از راه دور کنترل کنند.

راهنمای خرید ساعت هوشمند

مواردی را باید در هنگام خرید یک ساعت هوشمند به خاطر داشت که در نهایت خریدی رضایت بخش داشته باشید. پیش از آنکه ظاهر و برند ساعت را در نظر بگیرید، مطمئن شوید که این ساعت با تلفن همراه شما سازگار باشد. برخی سیستم‌عامل‌ها در ساعت هوشمند، از سیستم اندروید و برخی از ios پشتیبانی می‌کنند اما برخی قابلیت پشتیبانی از هر دو سیستم عامل را دارند. معیارهای مهم دیگر در خرید بهترین ساعت هوشمند عبارت است از:

اعلان‌ها

کنترل اعلان‌ها یا همان نوتیفیکیشن‌ها بسیار مهم است. قابلیت خواندن، پاسخ دادن یا رد کردن به اعلان‌ها و همچنین تایپ یا صحبت کردن از مزایای کاربردی ساعت هوشمند است. نکته مهم آن است که این قابلیت‌ها باید سریع‌تر از زمان چک کردن گوشی موبایل انجام شود.

 

برنامه‌ها

مهمترین شاخصی که ساعت هوشمند را از ساعت‌ معمولی متمایز می‌کند، برنامه‌های آن است. انواع برنامه‌ها و در دسترس بودن آن‌ها از معیارهای مهم انتخاب ساعت هوشمند است. بنابراین پیش از خرید، برنامه‌های آن را با نیازهای خود چک کنید.

ظاهر

ساعت‌های هوشمند در سبک‌ها و اندازه‌های متنوع در بازار وجود دارد. بنابراین باید توجه داشته باشید که ظاهر آن در دست چگونه است. بند ساعت هوشمند و نحوه قرار گرفتن آن در دست مهم است. همچنین دکمه‌ها، عقربه‌ها، صفحه چرخشی، صفحه لمسی و دیگر اجزا باید از زیبایی و کیفیت خوبی برخوردار باشد.

عمر باتری

عمر باتری از شاخص‌های اصلی خرید یک ساعت هوشمند است. باتری ساعت به گونه‌ای باشد که بتواند تقریبا یک روز کامل کار کند و نیاز به شارژ نداشته باشد. طول عمر باتری در برخی از محصولات به چند روز می‌رسد. صفحه نمایش اکثر ساعت‌های هوشمند بعد چند ثانیه خاموش می‌شود و اینگونه طول عمر باتری بیشتر می‌شود.

ثبت فعالیت‌های ورزشی

با انتخاب بهترین ساعت هوشمند می‌توانید فعالیت‌های ورزشی خود را در طول روز ثبت و ارزیابی کنید. شما می‌توانید میزان پیاده روی یا مسر دوچرخه سواری خود را ثبت کنید. حتی در بعضی از ساعت‌ها با استفاده از سنسور ضربان قلب، می‌توانید از عملکرد قلب خود پرینت بگیرید و به پزشک ارائه دهید. با یک ساعت ورزشی، ساعت و مچ بند را همزمان خواهید داشت.

قیمت

ساعت های هوشمند انواع مختلفی دارند و طیف قیمت آن‌ها گسترده است. این قیمت با توجه به کیفیت، عملکرد، برند و مزایای ساعت متفاوت است. شما می‌توانید ساعت متناسب با نیاز و شرایط مالی خود انتخاب کنید. مقایسه انواع برندها و قیمت‌های آنان در کنار مشخصات محصول را می‌توانید در سایت ببین و ببر مشاهده کنید.

هندزفری بی‌سیم

هندزفری از لوازم جانبی پرکاربرد تلفن همراه است و هندزفری بی‌سیم به دلیل اندازه کوچک و سادگی در حمل برای استفاده روزانه بسیار مناسب است. این هندزفری‌ها بر خلاف ظاهر کوچک، میکروفون هم دارند و برای پاسخ تماس‌ها مناسب است. گفته می‌شود که با استفاده از هندزفری خطرات تشعشعات موبايل تا حد زیادی کاهش می‌یابد.

مزایای استفاده از هندزفری بلوتوث

  • • قابل حمل بودن
  •  آزاد بودن دست‌ها
  • مناسب برای سلامتی
  • رانندگی آسوده
  • محدوده حرکت بیشتر
  • ارتباط با دستگاه های مختلف

راهنمای خرید هندزفری بی‌سیم

برای آنکه بهترین هندزفری بی‌سیم را داشته باشید، باید در هنگام خرید همه ابعاد آن را در نظر بگیرید. طراحی هندزفری بی‌سیم مهم‌ترین ویژگی است که در لحظه اول به چشم می‌خورد. هندزفری‌ها به هر صورتی که باشند، چه در گوش قرار بگیرند و چه بیرون گوش، باید به قدری راحت باشد که در طولانی مدت موجب آزار گوش نشود. جنس بدنه آن نیز باید مقاوم باشد که در استفاده هرروزه آسیب نبیند.

عمر باتری مساله مهم دیگر در اراتباط با کالاهای دیجیتال است. بهترین هندزفری بی‌سیم آنست که برای چند ساعت مکالمه که ممکن است در طی چند روز باشد، باتری را حفظ کند. اما در مورد کیفیت صدا باید به گونه‌ای باشد که صدا واضح و شفاف به گوش برسد. همچنین محدوده مسافتی آن زیاد باشد.این محدوده در برخی از هندزفری‌های به ده متر نیز می‌رسد. یعنی با فاصله ده متری از گوشی می‌توانید موسیقی گوش دهید یا تماس‌ها را پاسخ دهید.

 

راهنمای جامع خرید لوازم دیجیتال در ببین ببر

با توجه به تنوع زیاد محصولات در بازار و مشخصات مختلف هر یک، خرید برای ما مشکل شده است. سایت راهنمای خرید ببین ببر راهکاری ساده و متفاوت برای خریداران ارائه کرده است. ببین ببر با معرفی انواع محصولات از جمله ساعت هوشمند و هندزفری بی‌سیم و بررسی مشخصات آن‌ها و نیز مقایسه برندهای مختلف، خرید را برای ما راحت و رضایتبخش کرده است.

ساعت هوشمند و هندزفری بی‌سیم از پرکاربردترین محصولات دیجیتال در زمان حال است. در این مطلب برخی از مزایا، ویژگی‌ها و شاخص‌های مهم هنگام خرید را عنوان کردیم. با این حال جزئیات بیشتر را می‌توانید در سایت ببین ببر بررسی کنید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

متشکر 😇

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات