حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین برنامه های ویرایش فیلم رایگان برای اندروید : از InShot تا Vita

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی، معرفی برنامه

برنامه های ویرایش فیلم بسیار فراگیر و محبوب شده اند و می توانید بهترین برنامه های ویرایش فیلم برای اندروید را در گوگل پلی استور پیدا کنید. این برنامه ها در میان افرادی که عاشق بارگزاری فیلم ها و کلیپ های خاص در شبکه های اجتماعی هستند، بسیار محبوب هستند. برنامه هایی که در اینجا به نقل از gadgets معرفی می کنیم، ابزارهایی را در اختیار شما می گذارد تا به کمک آن ها بتوانید چندین فیلم را به هم بچسبانید، ترانزیشن های یکپارچه ایجاد کنید، آهنگ اضافه کنید و بخش های اضافی فیلم را حذف یا ادیت کنید.

بهترین برنامه های ویرایش فیلم برای اندروید

پیش از این، همه این امکانات فقط از طریق نرم افزارهای پریمیوم نظیر Adobe Premier Pro و Final cut pro امکان پذیر بود. این برنامه ها علاوه بر گران بودن، برای روان کار کردن به سسیتم های قوی نیاز دارند. اکنون، به لطف تحولاتی که در برنامه ها ایجاد شده است، چندین برنامه ویرایش فیلم وجود دارد که ابزارهای ادیت متعددی را ارائه می دهند که برخی از آن ها رایگانند و برخی دیگر نیاز به نسخه پریمیوم دارند.

در اینجا لیستی از پنج برنامه برتر ادیت فیلم را برای کاربران تهیه کرده ایم که می توانند رایگان دانلود کنند. این برنامه ها بر اساس لیست برترین برنامه های ویرایش فیلم و پیشنهادات Editors’ Choice در گوگل پلی استور انتخاب شده اند.

۱- برنامه ویرایش فیلم InShot

برنامه ادیت فیلم این شات

InShot : بهترین برنامه های ویرایش فیلم

این برنامه در لیست بهترین برنامه های ویرایش فیلم رایگان در Google Play قرار دارد؛ همچنین بیشترین برنامه ای است که توسط Editors’ Choice’ گوگل پلی پیشنهاد شده است. استفاده از برنامه InShot آسان است و به راحتی می توانید عکس ها و فیلم ها را کنار هم قرار دهید، مرتب کنید، تغییراتی روی آن ها ایجاد کنید و متن و استیکر اضافه کنید. برای تهیه نسخه پریمیوم باید ماهانه ۲.۵ دلار یا سالانه ۹ دلار پرداخت کنید یا اینکه می توانید با پرداخت ۲۶ دلار نسخه پریمویم را به صورت یکجا خریداری کنید. با این خرید می توانید به تمام ترانزیشن ها، جلوه ها، برچسب ها و غیره دسترسی داشته باشید.

۲- برنامه ویرایش فیلم PowerDirector

برنامه PowerDirector نیز در لیست بهترین برنامه های ادیت فیلم برای کاربران اندروید است که توسط بخش Editors’ Choice گوگل پلی نیز توصیه شده است و دانلود و نصب آن رایگان است. رابط PowerDirector تا حدودی شبیه Adobe Premier Pro است که در یک پنجره ویرایش های شما را نشان می دهد و یک نوار بزرگ در پایین دارد که اجازه می دهد فیلم های خود را جابجا و تنظیم کنید. این برنامه به شما امکان اضافه کردن متن، گرافیک و موارد دیگر را بر روی فیلم می دهد و نسخه پریمیوم آن دسترسی شما را به بانک فیلم ها، عکس ها و موزیک ها باز می کند. همچنین به شما اجازه می دهد که علامت PowerDirector را از روی فیلم های خود بردارید. حق اشتراک این برنامه ماهانه ۶ دلار، سه ماهه ۱۲ دلار و سالانه ۴۲ دلار است.

۳- برنامه ویرایش فیلم Quik

برنامه ادیت فیلم کوییک

Quik : بهترین برنامه های ویرایش فیلم

برنامه Quik که توسط شرکت GoPro ارائه شده است، یک برنامه ادیت فیلم رایگان است که بیشتر کارهای ادیت فیلم را برای شما انجام می دهد. این برنامه بر اساس عکس ها و فیلم های شما، یک ویدئو شیک می سازد و یک موسیقی مناسب به پس زمینه آن اضافه می کند. گزینه هایی مانندGrammy, Action, Boxed, Lapse, Slice, Over و غیره از قابلیت های این برنامه است. هر کدام از این حالت ها، قالب متن، موسیقی و ترانزیشن های متفاوتی را ارائه می دهد. حالتی را که ترجیح می دهید، انتخاب کنید و به راحتی ذخیره کنید. Quik همچنین این امکان را به کاربران می دهد تا لحظات خاصی را در یک ویدئوی طولانی برجسته کنند و از آن یک فیلم کوتاه تر به همراه یک موسیقی بسازند. این برنامه کاملا رایگان است.

۴- برنامه ویرایش فیلم KineMaster

KineMaster در جایگاه سوم برترین پلیرها و نرم افزارهای ادیت فیلم در گوگل پلی استور قرار دارد. این برنامه به کاربران این امکان را می دهد که بخش های مختلف چندین فیلم، عکس، استیکر، افکت های ویژه، متن و حتی دست نوشته را اضافه و ترکیب کنند. همچنین امکان تنظیم رنگ و معکوس کردن فیلم ها نیز وجود دارد. فیلترهای رنگی مختلفی در این برنامه وجود دارد و همچنین می توانید فیلم ها را کوتاه کنید، به هم وصل کنید یا برش دهید. نسخه پریمیوم KineMaster به شما اجازه می دهد تا علامت برنامه را از روی فیلم های خود پاک کنید و همچنین دسترسی به تنطیمات حرفه ای آزاد می شود. اجازه دسترسی به فروشگاه KineMaster نیز فعال می شود که می توانید از محتواهای رایگان استفاده کنید. حق اشتراک ماهانه ۳.۵ دلار و سالانه ۱۷.۵ دلار است.

معرفی بهترین برنامه های ضبط فیلم از صفحه برای اندروید

۵- برنامه ویرایش فیلم Vita

Vita نیز ابزارها و تنطیمات متعددی دارد که به شما اجازه می دهد به راحتی فیلم هایتان را ادیت کنید. این برنامه برای کسانی که در ویرایش فیلم مبتدی هستند مناسب است، چرا که گزینه ها به راحتی قابل درک و در دسترس هستند. Vita این امکان را به کاربران می دهد تا خروجی فیلم ها را با کیفیت full-HD ذخیره کنند، سرعت فیلم را افزایش یا کاهش دهند (اسلوموشن). فیلترهای مانند dreamy glitch, glitter, bling به کاربران این امکان را می دهد تا کیفیت تصاویر ضعیف خود را ارتقا دهند. همچنین یک بانک موسیقی غنی دارد که می توانید به فیلم هایتان اضافه کنید. دانلود و نصب این برنامه کاملا رایگان است.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

من که با youcut ادیت میکنم امکاناتشم زیاده و خیلی خوبه👌🏻👌🏻

Milad7

viva هم خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عاطفه رشیدی