حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هزینه اینترنت پیام رسان داخلی یک پنجم پیام رسان خارجی است

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | اینترنت

نمایندگان مجلس در نشست علنی مجلس شورای اسلامی نوبت دوم امروز شنبه ۹ اسفندماه، در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1400، با الحاق یک ردیف به بند الحاقی (2) تبصره 18 ماده واحده این لایحه موافقت کردند. بدین ترتیب هزینه اینترنت پیام رسان داخلی یک پنجم پیام رسان خارجی است.

هزینه اینترنت پیام رسان داخلی

در ردیف الحاقی به بند مذکور آمده است:

دولت مکلف است نرخ تعرفه اینترنت را برای استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی ۲۰ درصد نرخ تعرفه های پیام‌رسان‌های خارجی تعیین و وصول نماید.

جعفر قادری به عنوان پیشنهاد دهنده گفت:

برای حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی نرخ تعرفه پیام‌رسان‌های یک پنجم پیام‌رسان‌های خارجی تعیین شود.

پیام رسان سروش

پیام رسان ها

نماینده مردم شیراز در مجلس در ادامه مطرح کرد: یکی از موضوعات مهم و کلیدی این است که بعد از کارهای خوبی که در زمینه طراحی نرم‌افزارها و پیام‌رسان‌های داخلی در کشور انجام شده متأسفانه حمایت لازم از ناحیه دولت برای پیام‌رسان‌های داخلی ایجاد نشده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مطرح کرد: برای اینکه این امکان و فرصت برای میزان استفاده و استقبال مردم از پیام‌رسان‌های داخلی بیشتر شود و مردم استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی را ترجیح بدهند، باید این کاهش هزینه اتفاق بیفتد.

نظر شما چیست؟ با این پیشنهاد تخفیفی بزرگ، شما متقاعد می شوید که از پیام رسان داخلی استفاده کنید؟ دلیل شما برای پاسخ‌تان چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

مگه رایگان نبود؟ 😅

Mahdi

با اسم رایگان میان ولی چنان ازت پول میگرن که برای خارجی ها قفله

m.b

جا رایگان کردن اینترنت پیامرسان هایی که توشون از بس آدم حقیقی رفت و آمد نداشته تار عنکبوت بستن و اگر رایگان هم نکنید قانونی زیر پا گذاشته نمیشه برید زورتون رو سر اوپراتور ها بزنید که وزارت ارتباطات لیست سایت های نیم‌بهای داخلی داده بهشون اما تقریباً همه سایتایی که مصرفی میتونستن داشته باشن رو به صورت کاملاً خنده دار و مضحک و دلبخواهی از لیست سایتای داخلی حذف کردن که مبادا مردم بتونن تو سایتای ایرانی با اینترنت نیم‌بها بچرخن!

MohammadFarhaadi

کارهای خوبی که در زمینه طراحی نرم‌افزارها و پیام‌رسان‌های داخلی در کشور انجام شده!!!وقتی که یه نفر با ۱۰۰۰ رای میره میشینه رو صندلی به اون مهمی بایدم اینطوری سنگ دزدای مال مردم رو به سینه بزنه به جای مردم خیالی که بجاشون رفته اونجا!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)