حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لوگو جدید پژو رونمایی شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | خودرو

پژو یکی از برندهای خودروسازی موفق فرانسوی است که به دلیل همکاری با ایران خودرو، در کشور ما بسیار شناخته شده است. ما به یک شیر ایستاده روی ۲ پا عادت داریم و حالا لوگو این شرکت تغییر کرده است. اگر بخواهیم کمی بحث شباهت را به میان بیاوریم، این بار نیم رخ شیر فرانسوی ها به نیم رخ اسب ایران خودرو شباهت دارد! به هر حال، لوگو جدید پژو رونمایی شده و از فاکتور طراحی روز مانند طراحی مینیمال می برد. همچنین خوب است بدانید که پژو ۳۰۸ برای اولین بار با این لوگو ارایه خواهد شد.

لوگو جدید پژو

این روزها، اوقات هیجان انگیزی در پژو است زیرا به نظر می رسد که خودروساز فرانسوی یکی از رهبران جهانی در زمینه خودروهای برقی خواهد شد. نه تنها این، بلکه این شرکت در حال آماده سازی یک اتومبیل مسابقه ای جدید هیبریدی برای Le Mans است و در همین حال، می خواهد موقعیت کمی بالاتر را در بازار به دست آورد.

با خرید خودروساز استلانتیس، پژو به همراه اوپل نقش برند اصلی را در مقابل این برند به عهده گرفته است. برای انعکاس بهتر این حرکت پیشرو، پژو به تازگی از لوگو و هویت تجاری جدید خود رونمایی کرده است. با یازدهمین نشان تجاری در تاریخ پژو آشنا شوید:

لوگو جدید پژو

لوگو جدید پژو

لوگوی جدید و به روز شده شیر پژو، با تمرکز بر مینیمالیسم و ​​ظرافت بیشتر، یک هویت بصری جدیدی را برای پژو معرفی می کند. با این حال، طراحی این شرکت به ترند روز که به اصطلاح “طراحی تخت” نام دارد، گرایش نشان نمی دهد، طراحی که در حال حاضر در برندهای مانند BMW و Volkswagen محبوب است. همچنین یک نوشتار جدید پژو با فونت ساده وجود دارد.

لوگو جدید تقریباً در همه موارد مربوط به این برند تجاری وجود خواهد داشت و با حضور آنلاین آن شروع می شود. سایت های مشتری پژو نیز طراحی جدیدی دارند که گفته می شود طراحی بصری ساده تر و غوطه ورتر دارد. روند فروش آنلاین اکنون “روان تر” توصیف شده است. علاوه بر این، آرم جدید را در نمایشگاه های پژو، موارد بازاریابی، کانال های اجتماعی و غیره مشاهده خواهید کرد.

اولین محصول واقعی که از لوگو جدید پژو استفاده می کند، نسل بعدی پژو 308 خواهد بود. ما قبلا بارها شاهد آزمایش این مدل در جاده های عمومی بودیم، گرچه این لوگو همیشه با فویل استتار پوشیده شده بود. اولین نسخه کامپکت آن برای ۲۸ اسفند ۹۹ برنامه ریزی شده است، بنابراین طولی نمی کشد که شاهد لوگوی تجاری جدید روی یک وسیله نقلیه باشیم.

نظر شما چیست؟ لوگو جدید پژو را می پنسدید؟ این لوگو در آینده نه چندان دور روی محصولات این خودروساز فرانسوی استفاده خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

تو ایران که تغییری نمی کنه لوگو

armin sat

از روی لوگوی پروتون اسکی رفته😁👌

Milad7

انصافا خوشگله 😍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)