حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هدست ردمی AirDots 3 معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | ردمی

در مراسم رونمایی و معرفی ردمی K40، پس از معرفی گوشی و لپ تاپ های ردمی بوک پرو و تلویزیون ۸۶ اینچی ردمی نوبت به معرفی هدست ردمی AirDots 3 رسید. هدست بلوتوث استریو بی سیم ردمی AirDots 3 True Wireless جانشین ردمی AirDots 2 است که سال گذشته به بازار عرضه شد. طراحی این نسخه جدید به طور قابل توجهی نسبت به مدل قبلی تغییر نکرده است اما برخی از پیشرفت ها و بهبودها در عملکرد این هدست وجود دارد.

هدست ردمی AirDots 3

ردمی AirDots 3 به چیپست QCC3040 مجهز شده است و نسخه بلوتوث از بلوتوث 5.0 استفاده شده در AirDots 2 به بلوتوث 5.2 ارتقا یافته است.

هدست ردمی AirDots 3

هدست ردمی AirDots 3

نسخه ارتقا یافته سرعت اتصال سریع تر، سرعت انتقال داده بهبود یافته و اتصال پایدار را به همراه دارد. همچنین یک کدک aptX Adaptive برای کیفیت صدای به روز شده وجود دارد. هدفون ها با یک بار شارژ حداکثر 7 ساعت پخش موسیقی بدون وقفه را به ارمغان می آورند که با داک شارژ می تواند تا 30 ساعت نیز افزایش یابد. در داک شارژ یک باتری 600 میلی آمپری قرار گرفته است که وظیفه شارژ را به عهده دارند.

به نقل از gizmochina، ردمی AirDots 3 از کنترل لمسی چند منظوره، دستیار صوتی XiaoAI داخلی و پنجره بازشو سازگار با MIUI پشتیبانی می کند تا امکان مشاهده فوری اتصال و وضعیت باتری را فراهم کند. در داک شارژ از پورت USB-C استفاده شده است که باید شارژ سریع تر را به همراه داشته باشد. هدفون ها همچنین دارای درجه کیفی IPX7 هستند. این هدفون همچنین از فناوری کاهش نویز محیطی پشتیبانی می کند بنابراین هر زمان که تماسی دارید، صداهای غیر ضروری اطراف را برای شفافیت بهتر صدا از بین می برد.

هدست ردمی AirDots 3

هدست ردمی AirDots 3

در مورد قیمت گذاری، ردمی AirDots 3 دارای قیمت مناسب 30 دلار است. در رنگ های سفید ، سیاه و صورتی موجود است. ردمی می گوید این هدست از ۱۰ روز آینده برای خرید در بازار چین در دسترس خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

عالی میگیرمش

m.b

گاهی لازم نبست حرف بزنیم… قیمتا خودش با آدم حرف میزنه…😅

Mahdi

فقط قیمت داره حرف میزنه

Milad7

چه قیمتی😕😕😕

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی