حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش فوری سایپا طرح عید تا عید – اسفند ۹۹

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

فروش فوری سایپا طرح عید تا عید اسفند ۹۹ با قیمت قطعی از شنبه ۹ اسفند آغاز خواهد شد و به صورت قرعه کشی انجام می شود. در این طرح سایپا ۷ محصول را با موعد تحویل ۳ ماهه عرضه می‌کند.

فروش فوری سایپا ویژه طرح عید تا عید اسفند ۹۹

گروه صنعتی سایپا در فروش فوق العاده محصولات طرح عید تا عید ۷ محصول را با موعد تحویل ۳ ماهه عرضه می‌کند. این طرح از ساعت ۱۴ روز شنبه ۹ اسفندماه به مدت سه روز به اجرا گذاشته می‌شود.

فروش فوری سایپا طرح عید تا عید اسفند ۹۹

فروش فوری سایپا طرح عید تا عید اسفند ۹۹

 

به منظور توزیع و عرضه خودرو میان مشتریان واقعی،‌ محدودیت های اعمال شده در طرح های قبلی،‌ کماکان اعمال می شود. جزییات محدودیت ها، در متن بخش نامه در دسترس همگان قرار دارد. منتخبان طرح های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند‌ نیز می توانند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

متقاضیان نهایی حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام،‌ با انجام قرعه کشی مشخص خواهند شد، این افراد تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

 

تاریخ و نحوه ثبت نام فروش فوری سایپا طرح عید تا عید :

طــرح فــروش فوق العاده (۳ ماهه) محصولات ایران خودرو مطابــق جدول بالا از روز شنبه مورخ 99/12/09 شروع و تا روز دو شنبه مورخ 99/12/11 ادامه خواهد داشت. حداکثر 3 روز کاری پس از پایان ثبت نام،قرعه کشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گردید.

نکته1: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی ( شرایط عمومی ) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

نکته2: قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چک برای خرید محصولات شرکت سایپا در این طرح حذف گردیده است.

شرایط عمومی بخشنامه:

1 .به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد.

2 .متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) می باشد.

3 .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت های ایران خودرو و سایپا 48 ماه می باشد.

4 .امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

5 .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارت های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

6 .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

7 .کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می گردد،می بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

8 .انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

9 .گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1،000 کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

10 .سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن، نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نکته 1: برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب برروی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نکته 2: کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند،ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امکان ثبت نام درکلیه طرح های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت .

نکته 3: در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

 

شما در این طرح فروش فوری سایپا طرح عید تا عید شرکت خواهید کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

توجه داشته باشید که بیشترین شانس برنده شدن مربوط به کوئیک و تیبا معمولی هستن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی