حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بانک اطلاعات ساختمان | اطلاعات ساختمان های در حال ساخت

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

روز به روز صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیشرفت می‌کند و دریچه‌های جدیدی به سوی کسب و کارهای مختلف باز می شود. بسیاری از مشاغل به احتمال زیاد از بین می‌روند و در عوض مشاغلی هستند که پیشرفت می‌کنند. این پیشرفت قطعا زیر سایه ابزارهای جدید عصر ارتباطات رقم می‌خورد. بانک اطلاعات ساختمان یکی از ابزارهای جدید و کاربردی است که در اختیار افراد و شرکت‌های فعال در حوزه ساخت و ساز قرار گرفته است.

 

بازار رقابت صنایع ساختمانی بسیار داغ است. مثل قدیم نیست که در هر حوزه کاری فقط چند نفر حضور داشته باشند و پروژه های تهران و کرج به ناچار مجبور به انتخاب یکی از آن‌ها باشند. در نتیجه باید از تمام ابزارهای در دسترس کمک بگیرید تا بتوانید به روز با سازنده‌‌ها در ارتباط باشید. پیشرفت تجارت شما در داشتن اطلاعات به‌روز، سرعت عمل بالا، مهارت‌های فردی و ارائه خدمات و محصولات باکیفیت است.

بانک اطلاعات ساختمان‌ در حال ساخت سازه‌یاب

اگر به دنبال یک بانک اطلاعات ساختمان و بازار هدف معتبر در زمینه پروژه‌های ساختمانی هستید، سازه‌یاب انتخابی باکیفیت و از لحاظ اقتصادی به‌صرفه است. اگر از گذشته با سایر بانک‌های اطلاعاتی همکاری کرده باشید، احتمالا در جریان نقاط ضعف اطلاعاتی این نوع مجموعه‌ها هستید. تمام این نقاط ضعف توسط تیم حرفه‌ای سازه‌یاب مورد نقد بررسی قرار گرفته. تا حد امکان و با توجه به شرایط کنونی کشور و برخی محدودیت‌ها، تلاش کرده‌ایم تا این نقاط خالی را پر کنیم و سرویس بی‌نقصی در اختیار شما قرار دهیم.

سازه‌یاب در سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را در قالب بانک اطلاعاتی در حیطه معرفی پروژه های ساختمانی شروع کرده و در همین مدت کوتاه با بازخوردهای بسیار خوبی از جانب کاربران مواجه شده. مجموعه‌ای از متخصصان ام بی ای و آی تی در کنار هم قرار گرفته‌اند و یک تیم حرفه‌ای را بوجود آورده‌اند.

امکانات بانک اطلاعات ساختمان‌های در حال ساخت

روزانه چند پروژه ساختمانی فقط در شهر تهران آغاز به کار می‌کند؟ از هر خیابانی که رد می‌شویم، با بیل‌های مکانیکی در حال گودبرداری یا کارگران و مهندسان در حال کار مواجه می‌شویم. اسکلت‌های بتن آرمه و سازه‌های فلزی در نقاط مختلف شهر دیده می‌شوند. خودتان حدس بزنید که چه میزان مصالح و خدماتی برای ساخت هر کدام از این ساختمان‌ها لازم است.

بانک اطلاعات ساختمان شما را در جریان تمام پروژه‌هایی که در حال ساخت هستند قرار می‌دهد. می‌توانید به طور مستقیم با سازنده‌ها، مهندسین و مدیران خرید ساختمان‌ها صحبت کنید و محصولات و خدمات خود را به آن‌ها معرفی کنید.

بانک اطلاعات ساختمان از نظر زمانی شما را جلو می‌اندازد. می‌توانید هفته‌ها قبل از سایر رقیب‌های خود با سازنده‌ها ارتباط برقرار کنید و خدمات و محصولات خود را به آن‌ها پیشنهاد دهید. در عین حال نبودن بانک اطلاعاتی دردسرهای زیادی برای شما دارد. مجبور می‌شوید با روش‌های قدیمی، خیابان به خیابان و کوچه به کوچه تمام پروژه‌های در حال ساخت را شناسایی کنید. باید به سختی با سازنده یا مسئول خرید پروژه ارتباط برقرار کنید تا بتوانید کالا و خدمات خود را به آن‌ها معرفی کنید. اینجاست که اهمیت بالای بانک اطلاعات ساختمان‌ها و پروژه‌های در حال ساخت را بیشتر احساس می‌کنید.

این اطلاعات بازار هدف بسیاری از شرکت‌های ساختمانی است. شرکت‌هایی که در زمینه تامین خدمات و کالاهای ساختمانی فعالیت دارند، به این اطلاعات نیاز مبرمی دارند. خدمات شما می‌تواند به صورت بهینه انجام شود و کاملا هدفمند با بازار هدف خود در ارتباط باشید. به طور منظم از اطلاعات بانک اطلاعاتی استفاده کنید تا تاثیر مستقیم کوتاه‌مدت و بلندمدت آن را روی کسب و کار خود ببینید.

اهمیت بانک اطلاعات ساختمان در دوران کرونا

در دوران کرونا مشکلات رفت و آمد و خروج از منزل و محل کار بسیاری از کسب و کارها را مختل کرد. محدودیت‌های خروج از منزل، رفت و آمد و ملاقات با افراد جدید قریبه‌ها و رفتن به مکان‌هایی که افراد زیادی در آن مشغول به کار هستند، تقریبا امکان‌پذیر نیست و خطر بیماری همیشه در کمین است.
در اینجا اهمیت بانک اطلاعاتی ساختمان بیشتر به چشم می‌آید. این اطلاعات توانست کسب و کارهای زیادی را از خطر ورشکستگی نجات دهد.

سازه‌‌یاب در این بازه زمانی بسیار فعال بود. اطلاعات سازه‌‌یاب در دوران کرونا کاملا به‌روز ارائه و در دسترس همه کاربران قرار گرفته است. در دوره کرونا تمایل افراد به بازاریابی حضوری و شخص به شخص کم شده. بازاریاب‌ها تمایل دارند بیشتر از راه دور و به صورت تلفنی با سازنده‌ها در ارتباط باشند.
سازه‌یاب در این دوره با ارائه یک پلتفرم حرفه‌ای و با‌کیفیت، کاربران خود را افزایش داده و در حال حاضر بازاریابان زیادی از این پلتفرم استفاده می‌کنند. در سازه‌‌یاب این اطمینان را به شما می‌دهیم که معتبرترین بازار‌های هدف را به صورت به‌روز در اختیار شما قرار دهیم.

نرم‌افزار بانک اطلاعات ساختمانی سازه‌یاب

سازه‌یاب برای سهولت در استفاده از اطلاعات بانک اطلاعاتی این مجموعه، نرم‌افزار اختصاصی و باکیفیت طراحی کرده که می‌توانید آن را به طور رایگان دانلود کنید. با نصب این نرم‌افزار شما اولین قدم برای استفاده از بانک اطلاعاتی این مجموعه را با موفقیت طی کرده‌اید.

در قدم دوم شما با توجه با زمان استفاده از امکانات سازه‌یاب، یکی از انواع اکانت‌های موجود را انتخاب و با قیمت مناسب خریداری می‌کنید. پس از آن شما می‌توانید به اطلاعات کامل پروژه‌های در حال ساخت تهران و کرج دسترسی کامل داشته باشید.

اطلاعاتی که با خرید بانک اطلاعات ساختمان سازه‌یاب به دست می‌آورید:

  • با خرید اکانت از مجموعه بانک‌های اطلاعاتی سازه‌یاب، امکانات پروژه‌های در حال ساخت تهران و کرج در اختیار شما قرار ار می‌گیرد.
  • می‌توانید اطلاعات را بر اساس تاریخ، مرحله و پیشرفت کار، منطقه،طبقات و واحد و همچنین متراژ و زیربنا جستجو کنید.
  • اطلاعات موجود در بانک اطلاعات ساختمان‌های در حال ساخت سازه‌یاب به صورت دوره‌ای و بر اساس پیشرفت پروژه‌های ساختمانی به روز می‌شوند.
  • اطلاعات با کمترین ضریب خطا در بانک اطلاعات ساختمان‌های سازه‌یاب وجود دارند. شماره تماس‌ها، آدرس و اطلاعات پروژه‌ها کاملا دقیق و معتبر هستند.
  • پنل اختصاصی و امکان ارسال پیامک، از ویژگی‌های دیگر این پنل است.

افزایش فروش کالا و خدمات

اگر تا حالا از بانک اطلاعات ساختمان‌های در حال ساخت استفاده نکرده‌اید، تنها یک بار آن را امتحان کنید. می‌بینید که به سرعت و در کوتاهترین زمان ممکن سوددهی شما افزایش می‌یابد. تصور کنید که با هزاران سازنده در ارتباط باشید که بتوانید محصول و خدمات خود را به آن‌ها معرفی کنید. با توجه به قدرت شما در بازاریابی و کیفیت محصول و خدمات خود می‌توانید در کمترین زمان ممکن قراردادهای بسیار خوبی منعقد کنید‌.

برای مثال شما فروشنده لوله‌های پنج‌لایه هستید. می‌توانید لوله‌های خود را به هزاران سازنده در سطح تهران و کرج معرفی کنید. در طول چند ماه کیفیت کاری خود را با قبل از دوره‌ای که از بانک اطلاعات ساختمان استفاده کرده باشید را مقایسه کنید. پویایی و نشاط را در محیط کاری خود حس می‌کنید و در عین حال آمار فروش شما بالاتر می‌رود.

معمولا قراردادهای کالا و خدمات در پروژه‌های ساختمانی در همان ابتدای کار بسته می‌شوند. شما می‌توانید همان شرکت باشید. بعلاوه اگر بتوانید بازاریابی درستی داشته باشید و ارتباط خوبی با کارفرما بگیرید، قطعا می‌توانید در پروژه‌های بعدی و حتی پروژه‌های در حال جریان نیز همکاری داشته باشید.

هزینه خرید بانک اطلاعات ساختمان‌ سازه‌یاب

برای استفاده از بانک‌های اطلاعاتی، نیاز به ثبت‌نام و خرید اکانت از سازه‌یاب دارید. با توجه به مدت زمانی که قصد استفاده از این سرویس را دارید، هزینه مشخصی را پرداخت می‌کنید. تعداد لوکیشن‌هایی که انتخاب می‌کنید هم در تعیین قیمت موثر است.

بعد از ورود به وب‌سایت و ثبت‌نام در آن، می‌توانید لیست قیمت و پکیج‌های متنوع را مشاهده کنید. شما در قالب یک فرد حقیقی و یا یک شرکت حقوقی می‌توانید از امکانات بانک اطلاعات ساختمان سازه‌یاب بهره‌مند شوید.

آیا به ظرفیت سودآوری و بازدهی بالایی که این سرویس برای کسب و کار شما دارد آگاه هستید؟ هزینه‌ای که برای خرید بانک اطلاعاتی ساختمان پرداخت می‌کنید بسیار ناچیز است. اما در عوض می‌تواند مشتری را به سمت خرید خدمات و کالای شما سرازیر کند. فقط کافیست بازاریاب خوبی باشید و باقی کار را به سازه‌یاب بسپارید.

آیا می‌توان بدون بانک اطلاعات ساختمانی معتبر موفق بود؟

شمایی که این مطلب را می خوانید، احتمالا اطلاعاتی در مورد بازار خدمات و کالاهای ساختمانی دارید. رقابت بالایی در این بازار وجود دارد. اگر از تمام توان خود استفاده نکنید، سهم بسیار ناچیزی از قراردادهای سودآور به دست می‌آورید. کسب و کارها به سمت استفاده از سیستم‌های اطلاعاتی هوشمند و بی دردسر رفته‌اند. در عین حال بازدهی سیستم‌های جدید بسیار بالاست. بخصوص برای افرادی که در صنعت کالا و خدمات ساختمانی جدید هستند و رابطه‌های کمی دارند، بانک اطلاعات ساختمان یک هدیه بسیار ارزشمند است. بدون اینکه سال‌ها زمان بگذارید و هزینه بالا و انرژی صرف کنید، می‌توانید شماره تماس تمام کارفرماها و سازندگان بزرگ تهران و کرج را در اختیار داشته باشید.

در سازه‌یاب تلاش کرده‌ایم تا به تمام نیازهای شما در زمینه ارتباط موثر و ساده با سازندگان و کارفرمایان پاسخ دهیم. بانک اطلاعات ساختمان سازه‌یاب مجموعه‌ای جامع است که به شما امکان ارتباط با هزاران سازنده را می‌دهد. در هر محدوده‌ای که فعالیت دارید، با تمام سازنده‌ها در ارتباط باشید و سودآوری خود را افزایش دهید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

تشکر 🤗

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات