حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین مانیتور هواوی وارد بازارهای جهانی می شود

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | مانیتور، هواوی

اواخر سال گذشته میلادی، هواوی فروش رایانه رومیزی MateStation B515 را به همراه مانیتور و موس و کیبورد با برند خودش را در بازار چین آغاز کرد. این شرکت قصد دارد مانیتور هواوی را وارد بازارهای جهانی کند.

مانیتور هواوی

شرکت هواوی فروش اولین مانیتور خود را از مجموعه فوق الذکر در منطقه اروپا آغاز کرده است. Huawei Display 23.8 با قیمت ۱۵۹ یورو (حدود ۱۹۳ دلار) در آلمان در دسترس است. به نقل از gizchina، کاربرانی که آن را پیش خرید می کنند می توانند ۳۰ یورو تخفیف بگیرند. فروش این مانیتور از یک ماه آینده آغاز می شود.

مانیتور هواوی

مانیتور هواوی

مانیتور هواوی دارای صفحه نمایش ۲۳.۸ اینچی با رزولوشن 1920 * 1080 است ، از فرکانس ۶۰ هرتز و فناوری محافظت از چشم پشتیبانی می کند. زاویه دید ۱۷۸ درجه و سطح صفحه نمایش قابل استفاده ۹۰ درصد است. عرض حاشیه بالا و کناره این مانیتور ۵.۷ میلی متر است.

مانیتور هواوی

مانیتور هواوی

صفحه نمایش دارای نسبت کنتراست 1000: 1 است و ۷۲ درصد فضای رنگی NTSC را پوشش می دهد. پورت های HDMI و VGA برای اتصال منبع سیگنال در نظر گرفته شده است. طراحی نمایشگر به شما این امکان را می دهد تا ارتفاع مانیتور را به راحتی کم و زیاد کنید و بنا به سلیقه تان آن را تنظیم کنید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خیلی هم خوب👍🏻

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی