حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیش بینی کلمه در ورد به زودی در دسترس خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | مایکروسافت

قابلیت پیش بینی کلمه در ورد مایکروسافت به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. بروزرسانی جدید مایکروسافت ورد که ماه آینده عرضه می شود، یک ویژگی بسیار جذاب را به ارمغان می آورد که مدت هاست کاربران زیادی منتظر ارایه این قابلیت از سوی مایکروسافت هستند.

قابلیت پیش بینی کلمه در ورد مایکروسافت

“پیش بینی کلمه” یا ویژگی “پیش بینی متن” به طور خودکار کلمات جدید را هنگام تایپ یک جمله پیشنهاد می دهد و موجب افزایش سرعت در تایپ کلمات توسط کاربران می شود.

به نقل از xda-developers، اگرچه ممکن است قابلیت پیش بینی کلمه در ورد جدید باشد، اما این یک ویژگی انقلابی نیست و باید تا حدی شبیه آن چه گوگل در مجموعه برنامه های اداری و همچنین جیمیل خود ارائه می دهد باشد.

مایکروسافت سال گذشته از ارایه قابلیت پیش بینی متن برای مایکروسافت ورد خبر داده بود که از مدل یادگیری ماشین برای ارائه پیشنهادات بر اساس آن چه کاربر تایپ می کند، استفاده می کند. این اساساً به این معنی است که با گذشت زمان این ماشین پیشنهادات خود را بهبود می بخشد تا آن چه را که قصد دارید بنویسید، براساس اسناد قبلی شما، پیش بینی کند. انتظار می رود این ویژگی با کاهش خطاهای املایی و گرامری به کاربران در تایپ موثرتر و دقیق تری کمک کند.

قابلیت Transcription ورد

پیش بینی کلمه در ورد

قابل توجه است، این ویژگی در سپتامبر سال ۲۰۲۰ برای کاربران برنامه Office Insiders معرفی شد. اکنون به نظر می رسد که مایکروسافت سرانجام آماده است تا ماه آینده این ویژگی را برای تمام کاربران آفیس عرضه کند.

در این ویژگی، کاربران می توانند پیش بینی های کلمات را که با رنگ خاکستری نشان داده می شود، با زدن کلید Tab به سرعت تأیید کنند یا با استفاده از کلید Esc رد کنند. درصورتی که این ویژگی را مفید نمی دانید یا باعث حواس پرتی شما می شود، گزینه ای برای خاموش کردن کامل این قابلیت وجود خواهد داشت.

مایکروسافت همچنین خاطرنشان می کند که تمام داده هایی که برای آموزش مدل یادگیری این ماشین جمع آوری می شود “از سیستم کاربران خارج نشده و به سرورهای مایکروسافت ارسال نخواهد شد” و فقط در صورت اجازه کاربر به این ماشین به عنوان بخشی از بازخورد این ماشین در پیش بینی کلمات، اطلاعات آن در اختیار سایر کابران قرار خواهد گرفت.

 

چگونه دارک مود (حالت تاریک) را در گوشی های اندرویدی فعال کنیم؟

 

مایکروسافت اعلام کرده است که اواخر امسال آفیس ۲۰۲۱ را برای کاربران شخصی و Office LTSC (کانال سرویس بلند مدت) را برای اهداف تجاری عرضه می کند. آفیس ۲۰۲۱ به روزرسانی آفیس ۲۰۱۹ خواهد بود. این شرکت تأیید کرده است که Office LTSC را حداقل برای ۵ سال پشتیبانی خواهد کرد.

در نسخه آینده مایکروسافت آفیس انتظار ویژگی دارک مود را نیز خواهیم داشت که مایکروسافت قول آن را به کاربران خود داده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی