حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دارک مود مایکروسافت آفیس بهبود می یابد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | مایکروسافت

مایکروسافت از حالت تاریک گسترده تری در برنامه محبوب ورد خبر داد. پیش از این، شاهد بودیم حالت تاریک برنامه فقط روی نوار و نوار ابزار تأثیر می گذارد، اما روی سند و نوشته ها تاثیری نمی گذاشت. با آپدیت جدید می توانید رابط کاربری فوق العاده بهتری را در برنامه ورد مشاهده کنید.

بهبود دارک مود مایکروسافت آفیس

حالت تاریک (Dark Mode) یکی از ویژگی های سیستم عامل های موبایل و دسکتاپ است که رابط کاربری را به پس زمینه تیره تغییر می دهد.

بسیاری از افراد به دلیل راحت بودن چشم ، به خصوص در شب ، حالت تاریک را دوست دارند. درواقع می توان گفت طراحی دارک مود و یا همان حالت تاریک انقلابی بسیار بزرگ در رابطه کاربری گوشی ها بوجود آورد و مشکل خیلی از کاربران که با نور زیاد گوشی در فضای تاریک به مشکل می خوردند و از ناراحتی های چشمی رنج می بردند را بطور کامل حل نمود.

همچنین شما می توانید طریقه فعال سازی دارک مود را در گوشی های اندرویدی و آیفون در پست های زیر مشاهده کنید:

 

طبق اعلام مایکروسافت که در سایت خبری The Verge منتشر شده است، کاربران برنامه ورد از این پس می توانند حالت دارک مود یا همان حالت تاریک بسیار بهتری را تجربه کنند. مایکروسافت در این پست گفته است:

“همان طور که ساعت های طولانی با صفحه نمایش سیستم خود کار می کنید، کاهش خستگی چشم و ایجاد حساسیت به نور اهمیت فزاینده ای پیدا می کند.” “بنابراین ، ما تم Black Office را گسترش داده ایم تا اکنون بوم سند شما را نیز شامل شود. این یک ویژگی بسیار خوب و کارآمد است که توسط بسیاری از کاربران ما درخواست شده بود و ما از تحقق آن خوشحالیم. “

در عکس زیر می توانید بهبود دارک مود را در برنامه ورد مشاهده کنید:

دارک مود مایکروسافت آفیس

دارک مود مایکروسافت آفیس

 

برای دسترسی به این ویژگی، روی File> Account> Office Theme> Black کلیک کنید. نکته خوب در مورد تغییر جدید این است که شما می توانید بین رنگ پس زمینه صفحه سیاه و سفید به راحتی جابجا شوید.

هنگامی که یک موضوع تیره انتخاب می کنید، به گفته مایکروسافت رنگ های داخل سند شما نیز تغییر می یابد تا با کنتراست جدید رنگ سازگار باشد. مایکروسافت می گوید: “در حقیقت ، قرمزها ، آبی ها ، زردها و سایر رنگ ها کمی تغییر می کنند تا جلوه کلی پالت رنگ را نادیده بگیرند و با پس زمینه جدید تیره از نظر بصری خوشایندتر به نظر برسند.”

 

دارک مود جدید مایکروسافت آفیس در حال حاضر در دسترس کاربران Insider Beta Channel است که نسخه ۲۰۱۲ را اجرا می کنند. به نظر می رسد مایکروسافت به زودی این آپدیت را برای عموم کاربران منتشر خواهد کرد.

نظر شما درباره دارک مود در برنامه ورد و سایر برنامه ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خیلی هم خووب 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی