حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل آيفون تاشو را جایگزین آيپد مینی خواهد کرد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | اپل، شایعات

گزارش های مربوط به آيفون تاشو مرتبا در حال منتشر شدن است و گزارش امروز نیز شایعاتی را در مورد ارتباط این دستگاه با آیپد مینی منتشر کرده است. در گزارش منتشر شده در MyDrivers آمده است که اپل در نهایت ممکن است آیفون تاشو را جایگزین آیپد مینی کند. گفته می شود که این آیفون تاشو از قلم استایلوس نیز پشتیبانی خواهد کرد.

اپل آيفون تاشو را جایگزین آيپد مینی خواهد کرد

در گزارشی که در هفته پیش منتشر شد، آمده بود که احتمال دارد آیفون تاشو از یک قلم استایلوس پشتیبانی کند، اما مشخص نیست که قلم مورد نظر همان Apple Pencil باشد یا اینکه چیز جدیدی معرفی خواهد شد. صفحه نمایش این دستگاه بین ۷.۳ تا ۷.۶ اینچ خواهد بود، و نسبت تصویر نیز بسیار کشیده خواهد بود. گزارش منتشر شده در MyDrivers سپتامبر ۲۰۲۲ را به عنوان تاریخ معرفی گوشی تاشو اپل اعلام کرده بود که گفته می شود طراحی کلی آن به شکل صدفی باشد. اما گزارش هفته پیش EqualOcean اعلام کرد که تاریخ معرفی تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاده است.

آیفون تاشو

آیفون تاشو

با توجه به تفاوت قیمتی احتمالی بین این دو دستگاه، شخصا گمان نمی کنم که اپل آیفون تاشو را جایگزین آیپد مینی کند. هرچند بر این باور هستم که شاید اپل آیپد مینی را به دلیل دیگری از رده خارج کند – شاید در چند سال آینده، همه آیپد ها با حاشیه های کمتری عرضه شوند و آیپدهای بزرگتر نیز در جایگاه آیپد مینی های نسل پنجم قرار گیرند. کسی چه میداند؟ ما فقط حدس میزنیم.

ال جی صفحه نمایش های آیفون تاشو را می سازد

شایعات مربوط به گوشی تاشو اپل چندین سال است که شنیده می شود. با اولین سری گلکسی فولد، سامسونگ نشان داد که چقدر ساخت و بازاریابی چنین دستگاه هایی سخت است. در حالی که اولین موج از خریداران نقاط ضعف و مشکلات این محصول را اعلام می کنند، اپل معمولا منتظر می ماند و به بهبود تکنولوژی های جدید این چنینی می پردازد – این شرکت معمولا در تاریخچه خود قبل از استفاده از یک فناوری در محصولات خود، ابتدا به دیگر سازندگان گوشی های هوشمند نگاه کرده و از اشتباهات آنان درس گرفته است.

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

اسپم
دوستان باگای نوت ۹ اس برطرف شده؟
همون باگ نمیدونم وای فای یا خاک رو دوربین؟

m.b

حاجی خاک رو دوربین باگه؟ 😂🤦‍♂️

ali_s

نمیدونم داش من همین یهو اومد تو مخم گفتم بگم دیگه😐😂

m.b

نه اون که برطرف نمیشه اما راجب وای‌فای نمیدونم برطرف شده یا نه… چون بعضی ها مشکلشو دارن فقط…

c.T.S.A.c

از کی تا حالا خاک رو دوربین باگه! وات د فا*ک خخ

Mahdi

نوت ۹ پرو بگیر

ali_s

نوت ۹ پرو با وجود۹اس ارزش قیمتی نداره

Milad7

ی پول هنگفت اماده کنید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین کریم نژاد