حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی W۴۱ با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و قیمت ۱۸۵ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | ال‌جی

سری ال جی W۴۱ در سه مدل پایه W۴۱ در کنار W۴۱ Plus و W۴۱ Pro رسما از سوی ال جی در هند معرفی شد. این سه مدل دارای دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری هستند.

ال جی W۴۱

گوشی های سری ال جی W۴۱ دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچ HD + با یک حفره در گوشه سمت چپ صفحه نمایش برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هستند. پنل پشتی با اسکنر اثر انگشت و یک جزیره مستطیل شکل برای سنسورهای دوربین شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین تله ۲ مگاپیکسلی ارائه می شود.

ال جی w۴۱

ال جی w۴۱

به نقل از techradar، تمام این مجموعه توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می شود و به یک چیپ ست Helio G35 توسط مدیاتک مجهز شده است.

از دیگر ویژگی ها می توان به اسکنر اثر انگشت نصب شده در پشت بدنه، باز کردن قفل با تشخیص چهره، دوربین های مجهز به هوش مصنوعی ، جک هدفون 3.5 میلی متری ، پورت Type-C و پشتیبانی از شارژ سریع، بلوتوث 5.0 و Wi-Fi اشاره کرد. سری LG W41 دارای ابعاد 166.5 77 77.3 9. 9.3 میلی متر و وزن 201 گرم است.

ال جی w۴۱

ال جی w۴۱

گوشی W۴۱ دارای ۴ گیگابایت RAM و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. مدل W۴۱ Plus به همراه ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی در اختیار شما قرار می گیرد، در حالی که W41 Pro که قرار است سرآمد این سری باشد با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی دارد.

سری w۴۱ از امروز برای بازار هند در دسترس است و قیمت این سری به شرح زیر است:

  • گوشی w۴۱ با قیمت ۱۸۵ دلار
  • گوشی w۴۱ پلاس با قیمت ۲۰۰ دلار
  • گوشی w۴۱ پرو با قیمت ۲۱۵ دلار

باید دید با وجود رقبای سرسخت چینی که به خوبی توانسته اند بازار هند را در دست بگیرند، فروش این سری اقتصادی تا چقدر می تواند موفقیت آمیز باشد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

اصلا خوب نیستن با این قیمت مخصوصا این پردازنده

Mahdi

خداوکیلی اینا چیه معرفی میکنن ، ولی باز قیمت گوشی هاش تو ایران ارزونه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی