حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به ال جی W41 سلام کنید

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | ال‌جی

ال جی گوشی های اقتصادی W31 و W31 Plus را سه ماه پیش معرفی کرد. این شرکت به زودی سری جدید W41 را که شامل مدل پایه W41 در کنار W41 Plus و W41 Pro خواهد بود، را رونمایی می کند. امروز اولین رندر قابل اتکا درباره این دستگاه منتشر شده، پس بیاید به ال جی W41 سلام کنید.

ال جی W41

این رندر از سوی Evan Blass منتشر شده است. او یک رندر از LG W41 با شماره مدل (LMK610) را به اشتراک گذاشته، که نشان می دهد این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش با سوراخ برای دوربین و یک دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی در پشت است. روی قاب پشتی یک حسگر اثر انگشت هم وجود دارد.

ال جی W41

ال جی W41

همچنین می توانید ببینید که این تلفن هوشمند دارای شکاف سیم کارت در قاب سمت چپ است. دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا در قاب سمت راست قرار دارد. در کنار آن، آنچه ممکن است یک کلید اختصاصی برای فرخوانی دستیار گوگل باشد.

این منبع ادعا می کند که ال جی W41 برخی مشخصات و طراحی را با نسخه های پلاس و پرو مشترکا ارایه می کند اما چیز دیگری در مورد این سه دستگاه ارائه نمی کند.

ما هنوز در مورد سری W41 از زبان ال جی چیزی نشنیده ایم، اما سری W ال جی فقط مختص هند است و انتظار می رود به زودی سه گانه ال جی W41 در این کشور رسمی شود.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی اقتصادی جدید ال جی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

سلام خوشحالم از دیدنتLGW21

Mahdi

اصلاح
۴۱

Milad7

سلام بر تو ای پر حاشیه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)