حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۲۰ سریال خون آشامی برتر

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | سریال

خون آشام ها همیشه یک موضوع جذاب برای مردم بوده اند و سالیان سال است که این سوال ذهنمان را مشغول کرده است: آیا خون آشام ها واقعی هستند؟ به دلیل علاقه زیاد انسان به خون آشام ها، کتاب های خون آشامی زیادی نوشته شده است که به نوبه خود باعث ساخت بهترین فیلم ها و سریال های تلویزیونی شده است. با وجود مجموعه های تلویزیونی متعدد و فراوان در ژانر خون آشام، برای هر سلیقه ای یک سریال خون آشامی پیدا می شود. ما در اینجا به نقل از countryliving به شما کمک می کنیم که با بهترین سریال های خون آشامی آشنا شوید.

۲۰ سریال خون آشامی برتر

اگر عاشق خاطرات قدیمی، برت پک و قتل خون آشام ها هستید، احتمالا از سریال های بافی قاتل خون آشام ها، خاطرات خون آشام و میراث خوشتان بیاید. اگر طرفدار کمدی تلخ هستید قطعا عاشق سریال های انسان بودن، واعظ و آنچه در سایه انجام می دهیم، می شوید. شاید طرفدار ژانر کلاسیک هستید و از داستان کنت دراکولا خوشتان می آید، پس حتما زمانی را برای دیدن مجموعه های دراکولای Netflix، دراکولای NBC و داستان عامه پسند اختصاص دهید. برای جزئیات بیشتر درباره ی این سریال ها و چند سریال دیگر، شما را به خواندن اطلاعاتی از ۲۰ سریال خون آشامی برتر در ادامه دعوت می کنیم.

۱- بافی قاتل خون آشام ها | Buffy the Vampire Slayer (۱۹۹۷-۲۰۰۳)

سریال خون آشامی برتر

سریال خون آشامی برتر

این سریال بر اساس فیلم بافی قاتل خون آشام ها (۱۹۹۲) و با بازی سارا میشل گلر ساخته شده است. داستان فیلم درباره بافی سامرز است که با نیروهای شیطانی در شهر کوچک سانیدل مبارزه می کند. بافی که به ظاهر یک دانش آموز دبیرستانی آرام است، تبدیل به قاتلی می شود که با قدرت ماورایی، مقاومت بالا، نفوذناپذیزی و چالاکی اش با قدرت های اهریمنی می جنگد. این سریال در ۶ فصل ساخته شده است و نشان می دهد که بافی و دوستانش (ویلو، روپرت، زاندر، جنی و دنیل) با انواع مختلفی از موجودات شیطانی و البته خون آشام ها مبارزه می کنند.

۲- آنجل | Angel (۱۹۹۹-۲۰۰۴)

سریال خون آشامی برتر

سریال خون آشامی برتر

آنجل، اسپین آف بافی قاتل خون آشام ها با بازی دیوید بورناز است. داستان درباره آنجل است که پس از جدایی از بافی، به لس آنجلس می رود. آنجل تبدیل به یک کارآگاه خصوصی می شود که به افراد درمانده کمک می کند تا از این طریق کمی از بار گناهان خود که قرن ها به دوش می کشد، کم کند. در این راه او باید با نیروهای اهریمنی زیادی مبارزه کند.

۳- خاطرات خون آشام | The Vampire Diaries (۲۰۰۹-۲۰۱۷)

سریال خون آشامی برتر

سریال خون آشامی برتر

این سریال بر اساس رمانی به همین نام نوشته ال.جی اسمیت و جی.ال میلر ساخته شده است. چه چیزی بهتر از داستانی که دو ومپایر نوجوان درگیر یک عشق مثلثی شده اند؟ النا دختری نوجوان و جذاب است که والدین خود را از دست داده است و عاشق یک خون آشام ۱۶۲ ساله شده است.

۴- خون حقیقی | True Blood (۲۰۰۸-۲۰۱۴)

سریال خون آشامی برتر

سریال خون آشامی برتر

داستان سریال درباه یک دختر پیشخدمت به نام سوکی استکهاوس است که قدرت ذهن خوانی دارد. بعد از وارد شدن خون آشامی به نام بیل کامپتن به شهر کوچک بون تام در لوئیزیانا، زندگی سوکی عوض می شود. اما به زودی می فهمیم که این یک عشق واقعی ولی ممنوعه است.

اسامی بازیگران جدید اسپین آف سریال بازی تاج و تخت فاش شد!

۵- سایه های سیاه | Dark Shadows (۱۹۶۶-۱۹۷۱)

سریال خون آشامی برتر

سریال خون آشامی برتر

سایه های سیاه به عنوان یک سریال خون آشامی اصیل، طی سالیان گذشته طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. این سریال سُپ اپرای گوتیک، داستان مردی به نام بارناباس کولینز را روایت می کند که در قرن هجدهم نفرین می شود که تبدیل به خون آشام شود و زنده زنده دفن شود. دو قرن بعد یعنی سال ۱۹۷۲ در شهر خود، کولینزپورت، بیدار می شود و حالا همه چیز تغییر کرده است. او چگونه با این شرایط کنار می آید؟

۶- آنچه در سایه انجام می دهیم | What We Do in the Shadows (۲۰۱۹ تا کنون)

سریال خون آشامی برتر

سریال خون آشامی برتر

این سریال در واقع اسپین اف فیلمی به همین نام است که توسط سازندگان سریال Flight of the Conchords ساخته شده است. وقتی خون آشام های سنتی و قدیمی به نام های ناندور، لازلو و نادجا با جامعه مدرن امروزی و دیگر  موجودات ماورایی روبه رو می شوند، اتفاقات خنده داری رخ می دهد.

۷- انسان بودن | Being Human (۲۰۰۸-۲۰۱۳)

سریال خون آشامی برتر

سریال خون آشامی برتر

یک گرگینه، یک خون آشام و یک روح وارد یک بار می شوند و … تصمیم می گیرند که با هم زندگی کنند. این سریال انگلیسی زندگی این سه موجود ماورایی به نام های آنی، جرج و میچل را روایت می کند که تلاش می کنند با یکدیگر و با انسان ها زندگی کنند.

۸- دراکولا | Dracula (۲۰۱۳-۲۰۱۴)

سریال خون آشامی برتر

سریال خون آشامی برتر

شاید فکر کنید که دراکولا در قلعه خود در ترانسیلوانیا گیر افتاده باشد… اما دوباره فکر کنید! این سریال قصد دارد این ومپایر معروف را به خیابان های معروف لندن در قرن ۱۹ ببرد. جایی که او قرار است به عنوان یک بیزنس من آمریکایی، علوم مدرن را به لندن در دوران ویکتوریا ببرد.

۹- دگردیسی | The Strain (۲۰۱۴-۲۰۱۷)

دگردیسی

سریال خون آشامی برتر

اگر عاشق داستان های رازآلود هستید و هنوز هم دوست دارید یکی از آن ها را تماشا کنید، احتمالا از ژانر خون آشامی آن نیز خوشتان می آید. این سریال که توسط کارگردان تحسین شده گی یرمو دل تورو ساخته شده است، داستان دکتر افریم گودوذر را روایت می کند که درمورد شیوع یک ویروس مرموز در شهر نیویورک تحقیق می کند. این ویروس با یک گونه شیطانی و باستانی ومپایرها مرتبط است.

۱۰- داستان عامه پسند | Penny Dreadful (۲۰۱۴-۲۰۱۶)

سریال خون آشامی برتر

سریال خون آشامی برتر

بیایید به جای تماشای یک سریال خون آشامی، سریال داستان عامه پسند را تماشا کنیم که همه داستان های مربوط به دراکولا، فرانکشتاین و دوریان گری را یکجا در فضای لندن قرن ۱۹ روایت می کند.

۱۱- دراکولا | Dracula (۲۰۲۰)

سریال خون آشامی برتر

سریال خون آشامی برتر

این سریال جدید از Netflix، درباره همان کنت همیشگی است؛ اما این بار  خونی تازه دارد و داستان جدیدی که روایت می کند بدون شک نقطه ضعف این خون آشام معروف را فاش می کند.

۱۰ سوتی سریال بریکینگ بد | Breaking Bad که قابل چشم پوشی نیست!

۱۲- شکارچیان سایه : اشیای فانی |   Shadowhunters: The Mortal Instruments (۲۰۱۶-۲۰۱۹)

سریال خون آشامی برتر

سریال خون آشامی برتر

این سریال هم مانند سریال بافی قاتل خون آشام ها، داستان دختری به نام کلری فری است که در تولد ۱۸ سالگیش متوجه می شود که او گونه ای از موجودات دورگه انسان-فرشته است که شکارچیان سایه نام دارند. شکارچیان سایه در واقع شیاطین و دیگر موجودات پلید را شکار می کنند و می کشند. او  و دیگر دوست شکارچی سایه اش خود را در دنیای پری ها، شیاطین، گرگینه ها و البته خون آشام ها گرفتار می بینند.

۱۳- اصیل ها | The Originals (۲۰۱۳-۲۰۱۸)

سریال خون آشامی برتر

سریال خون آشامی برتر

اگر از سریال خاطرات خون آشام سیر نشده اید، دنبال سریال دیگری نروید. اصیل ها اسپین آف خاطرات خون آشام است که داستان خانواده مایکلسون را روایت می کند که به نیواورلئان رفته اند و به جادوگران محلی می پیوندند. امید آن ها این است که بار دیگر، قدرت حاکم در نیواورلئان بشوند.

۱۴- میراث | Legacies (۲۰۱۸-۲۰۲۰)

سریال خون آشامی برتر

سریال خون آشامی برتر

خون آشام بودن خودش به اندازه کافی سخت است؛ زندگی در تاریکی شب و محروم بودن از نور خورشید و  میل زیاد به خوردن خون همگی از سختی های زندگی خون آشامی است. حالا تصور کنید یک خون آشام با هر بار کامل شدن ماه به گرگینه هم تبدیل شود. هوپ مایکلسون یک دانش آموز دبیرستانی است که از خانواده ای خاص و دورگه خون آشام-گرگینه می آید. خوشبختانه، او به یک مدرسه خصوصی می رود که در آن افرادی مثل خودش با نیروهای خاص درس می خوانند و یاد میگیرند که چگونه وسوسه های شیطانی را از خود دور کنند.

۱۵- از گرگ و میش تا سحر | From Dusk Till Dawn: The Series (۲۰۱۴-۲۰۱۶)

سریال خون آشامی برتر

سریال خون آشامی برتر

این سریال در حقیقت اسپین آف فیلم از گرگ و میش تا سحر است که داستان یک رنجر تگزاسی را روایت می کند که در تلاش است سارقان مسلح را دستگیر کند. اما ناگهان همگی در یک بار گیر می افتند که توسط خون آشام ها اداره می شود.

۱۶- واعظ | Preacher (۲۰۱۶-۲۰۱۹)

سریال خون آشامی برتر

سریال خون آشامی برتر

این کمدی تلخ روایتی از داستان یک واعظ تگزاسی به نام جس کاستر است که به یک خون آشام کمک می کند که خدا را دوباره دریابد.

۱۷- ون هلسینگ | Van Helsing (۲۰۱۶-۲۰۱۹)

سریال خون آشامی برتر

سریال خون آشامی برتر

ونسا هلسینگ که دختر شکارچی معروف خون آشام ها، آبراهام ون هلیسینگ، است بعد از ۵ سال از کما بیرون می آید و متوجه می شود که گونه ای خون نادر دارد که از او در برابر خون آشام ها محافطت می کند. در دنیایی که پر از خون آشام است، ونسا آخرین امید بشریت است.

۱۸- خون آشام | Vampires (۲۰۲۰)

سریال خون آشامی برتر

سریال خون آشامی برتر

این سریال فرانسوی داستان دونیا، یک دختر نوجوان پاریسی است که باید با قدرت هایی که به تازگی درون او شکل گرفته است مبازره کند. او که یک دورگه ی انسان-خون آشام است در میان اختلافات خانوادگی و تغییرات درونی خودش گیر افتاده است.

۱۹- جنگ های وی | V-Wars (۲۰۱۹)

سریال خون آشامی برتر

سریال خون آشامی برتر

این برداشت منحصر به فرد از داستان خون آشام ها داستانی را روایت می کند که یک بیماری بسیار مسری انسان ها را به شدت در معرض خطر قرار داده است و آن ها را به خونخواران قاتل تبدیل می کند. یک دانشمند در تلاش برای یافتن درمان این بیماری است که بین این تلاش ها و بهترین دوست خود گیر می کند.

۲۰- موجودات ابدی | Immortals (۲۰۱۸)

سریال خون آشامی برتر

سریال خون آشامی برتر

این سریال ترکیه ای داستان خون آشام دیمیتری را روایت می کند که به دنبال راز جاودانگی است و توسط خون آشام میا در حال تعقیب است. میا که توسط دیمیتری به خون آشام تبدیل شده است قصد دارد دوباره به انسان تبدیل شود و باید مانع دیمیتری در رسیدن به هدفش شود.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

حوصلم نمیکشه سریال ببینم😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عاطفه رشیدی